9 Dompet NEO Hebat untuk Gas – Dompet Terbaik Untuk Mempertaruhkan NEO & Dapatkan GAS

NEO adalah salah satu cryptocurrency yang paling menjanjikan, yang menarik perhatian pelabur yang bercita-cita tinggi dan berpengalaman. Sejak 2017, NEO telah mengalami perubahan yang tinggi dan rendah. Pada masa penulisan, cryptocurrency bernilai $ 9.85 USD di CoinMarketCap. Sekiranya anda ingin memperdagangkan duit syiling NEO, wajar jika anda menyimpannya di dompet NEO terbaik.

Kami tahu bahawa pengguna NEO mungkin menghadapi pelbagai cabaran, seperti kekurangan pengetahuan mengenai dompet NEO yang terbaik untuk digunakan. Berikut adalah senarai dompet NEO yang selamat dan selamat, yang boleh dipercayai oleh pelabur dengan pegangan mereka.

Dompet NEON

Sumber: coinelitist.com

Dompet NEON

Laman web Dompet NEON: https://neonwallet.com/

Jenis Dompet NEON: Desktop

Kemudahan penggunaan: Mudah untuk digunakan

Selamat: Selamat

Kos: Percuma

Dompet NEON adalah salah satu dompet desktop NEO terbaik, sesuai untuk menghantar, menerima dan menyimpan kedua-dua NEO dan GAS. Yang penting, dompet ini membolehkan pengguna menuntut GAS yang dihasilkan secara automatik, selagi mereka menyimpan NEO di dompet mereka.

Dengan yang satu ini, tidak ada sebab untuk membimbangkan keselamatan dana kerana kunci peribadi tidak pernah meninggalkan peranti. Oleh itu, pengguna mempunyai kawalan penuh ke atas dana. Dompet NEON mendapat sokongan penuh daripada pembangun NEON, yang menjadikannya selamat 100% untuk pengguna. Peranti ini tersedia pada sistem operasi Windows, Linux, dan Mac – tetapi hanya dalam bahasa Inggeris.

Penyediaannya juga mudah, kerana pengguna hanya boleh memuat turun peranti dan memasangnya di komputer mereka. Setelah dimuat turun, kunci peribadi tidak akan meninggalkan komputer pengguna dan juga tidak melalui pihak ketiga. Namun, pengguna harus berminat dengan bug atau perisian hasad pada saat memuat turun untuk menghilangkan kemungkinan peretasan.

Walaupun dompet itu bukan ciptaan pembangun NEO, mereka telah menyemaknya dan menyatakannya selamat untuk rangkaian dan penggunanya.

Dompet LEDGER NANO S

Sumber: tokenclub.co

LEDGER NANO S | Dompet NEO

Laman web Dompet LEDGER NANO S: https://www.ledger.com/products/ledger-nano-s

Jenis dompet LEDGER NANO S: Perkakasan; Sokongan berbilang mata wang

Kemudahan penggunaan: Mudah; menyokong Windows, Linux, dan OS Chrome

Selamat: Sangat selamat

Kos: Dibayar

Dompet Ledger Nano S boleh dikatakan dompet perkakasan terbaik di pasaran dan salah satu dompet cryptocurrency terbaik secara umum. Dompet itu, yang menyatakan sokongannya kepada NEO pada suku akhir 2017, sangat sesuai untuk pengguna yang berhasrat menyimpan duit syiling NEO mereka untuk pertengahan atau jangka panjang, jauh dari mata penjahat siber. Ia berfungsi bersama dengan dompet NEON, jadi pengguna dapat menuntut token GAS yang mereka peroleh menggunakan kombinasi Nano S dan NEON – kerana pengguna yang paling selamat dan selamat dapat dibayangkan.

Yang terbaik, pengguna dengan kombinasi ini tidak perlu memasukkan kunci peribadi atau menyimpannya di komputer mereka. Ini sangat mengurangkan peluang penggodaman. Selain itu, tidak ada yang dapat mengirim NEO atau GAS kecuali dia mempunyai akses ke peranti perkakasan Ledger Nano S pengguna.

Kelebihan lain dari Ledger Nano S adalah keupayaan untuk menampung lebih daripada 30 cryptocurrency lain. Dompetnya mudah digunakan, dengan hanya dua butang dan skrin OLED yang mudah dilayari. Pengguna hanya perlu menekan dua butang secara serentak untuk mengesahkan sebarang pembelian, dan ini menghilangkan kemungkinan peretasan. Yang penting, dompet ini juga dilengkapi dengan PIN selamat sebagai lapisan keselamatan tambahan (2FA).

Dompet ANSY Dompet NEO Terbaik

Sumber: pecguesthouse.com

Dompet Guarda

Laman web Guarda Wallet: https://guarda.co/

Jenis Guarda Wallet: Desktop, Mudah Alih, Web

Kemudahan penggunaan: Mudah untuk digunakan

Selamat: Selamat

Kos: Percuma

Guarda adalah salah satu dompet cryptocurrency yang paling popular untuk menyimpan NEO. Dompet ini telah beroperasi di pasaran selama beberapa tahun dan menawarkan pengguna kemungkinan untuk menyimpan, mengirim, menerima dan menukar syiling NEO dengan cara yang cepat dan mudah.

Salah satu ciri terpenting dari dompet ini ialah ia membolehkan pengguna berurusan dengan sebilangan besar aset digital dari antara muka yang sama di mana-mana peranti yang mereka rasa lebih selesa untuk digunakan. Dompet dapat digunakan sebagai pelanjutan Chrome, sebagai aplikasi pada smartphone atau sebagai dompet desktop.

Pengguna NEO akan dapat menangani dana NEO mereka tetapi juga dengan cryptocurrency lain yang mungkin mereka ada. Semuanya akan dilakukan di bawah satu muka dan mesra pengguna yang dibuat oleh Guarda.

Beberapa mata wang maya yang disokong oleh Guarda termasuk Binance Coin (BNB), Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Bitcoin Cash (BCH), Ethereum Classic (ETC) dan Litecoin (LTC), antara lain. Token ERC-20 juga disokong.

Selain itu, Guarda menawarkan sokongan untuk pengguna 24/7, yang bermaksud bahawa jika pengguna mempunyai masalah dengan dompet atau aset mereka, mereka akan dapat mencari penyelesaian yang diperlukan dalam waktu yang singkat daripada menunggu berminggu-minggu hingga masalah tersebut dipecahkan.

Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai dompet ini, anda boleh menghubungi pasukan di [e-mel dilindungi].

Dompet Atom

Dompet Atom

Atom adalah salah satu yang paling popular Dompet Neo di pasaran crypto. Ini adalah aplikasi perisian bukan kustodian yang, sejak dilancarkan pada tahun 2018, telah dikombinasikan semula sebagai kaedah mudah untuk menguruskan NEO, BTC, ETH, LTC, ADA, DOT, dan 40+ blok block dan 500+ token lain dalam satu pengguna- antara muka mesra oleh lebih 500,000 pengguna.

Anda mungkin menarik bahawa dompet itu menawarkan anda untuk membeli, menukar, dan mempertaruhkan aset digital selain daripada fungsi asas seperti menghantar dan menerima cryptocurrency. Lebih-lebih lagi, sebagai dompet pertama dengan program kesetiaan sendiri, pengguna mendapat pulangan tunai untuk menukar 60+ pasangan kripto melalui pertukaran segera dan tanpa nama di dalam aplikasi.

Untuk memperluaskan portfolio anda, anda boleh membeli aset kripto teratas dengan kad bank di seluruh dunia dengan mudah. 19 mata wang fiat tempatan disokong. Di samping itu, anda boleh menyelami pertarungan terdesentralisasi di Atomic. Terdapat 10 (dan dikira) aset PoS popular yang ada, termasuk XTZ, ATOM, ZIL, dan token asli Atomic AWC, dengan 5-23% APR.

Akhirnya, Atomic Wallet tersedia di platform OS desktop utama, dan iOS, dan Android. Anda boleh tetap tidak dikenali kerana tidak diperlukan KYC, pengesahan, atau pembuatan akaun untuk mula menggunakan aplikasi. Sebagai dompet bukan kustodian, Atomic tidak menyimpan maklumat atau dana peribadi anda. Anda sentiasa mengawal kripto anda kerana kunci peribadi disulitkan hanya pada peranti anda dan tidak pernah meninggalkannya. Yang terakhir, sekiranya ada pertanyaan, jangan ragu untuk selalu menghubungi perkhidmatan pelanggan yang cekap dan berfungsi 24/7.

Dompet ANSY

Laman web ANSY Wallet: https://snowypowers.github.io/ansy/

Jenis Dompet ANSY: Kertas

Kemudahan penggunaan: Mudah

Selamat: Selamat (selagi kertas itu selamat)

Kos: percuma

Pilihan lain untuk pengguna NEO adalah dompet kertas, sekeping kertas di mana pengguna menulis alamat awam dan swasta. Dengan alamat awam yang tersedia, pengguna dapat mengirim sejumlah NEO ke dompet ini. Alamat peribadi juga membolehkan pengguna menghabiskan token mereka. Kedua-dua kunci tetap di luar talian, dalam perlindungan yang selamat atas pilihan pemiliknya.

Selagi kertas itu dilindungi dan selamat, tidak ada ancaman. Dompet kertas sangat sesuai untuk menyimpan token NEO dan GAS. Namun, pengguna tidak dapat menuntut token yang dihasilkan GAS melalui jenis dompet ini. Dompet kertas boleh dihasilkan melalui penyemak imbas seperti Chrome atau Edge. Pada masa penulisan, dompet hanya tersedia dalam bahasa Inggeris.

Perkara terbaik yang perlu diberi perhatian mengenai dompet kertas Ansy ialah pengguna adalah penjaga tunggal kunci awam dan peribadi. Selagi dompet berada di lokasi yang selamat, duit syiling tetap selamat. Beberapa tempat terbaik untuk menyimpan dompet kertas termasuk peti keselamatan tahan api atau laci yang boleh dikunci di mana hanya pengguna yang boleh mengakses – tetapi ini bergantung pada pilihan sesiapa sahaja.

Dompet NEO Dompet NEO

Sumber: سکےutra.com

Dompet NEO | Dompet NEO

Laman web Dompet NEO: https://neowallet.cn/

Jenis Dompet NEO: Web

Kemudahan penggunaan: Mudah

Selamat: Selamat

Kos: percuma

Dompet NEO adalah salah satu pilihan untuk dipertimbangkan bagi pengguna yang mencari sesuatu yang intuitif dan sederhana. Dompet berasaskan API ringan dilengkapi dengan antara muka yang mesra pengguna yang memudahkan pengguna mengesan transaksi mereka dengan mudah. Pengguna berpengalaman dan pengguna baru dapat mengendalikan dompet dengan mudah.

Dibangunkan oleh komuniti NEO, pengguna dompet NEO dapat memastikan bahawa semua maklumat yang mereka kirimkan disulitkan untuk keselamatan mutlak. Ini menjadikannya salah satu dompet NEO terbaik untuk dipertimbangkan. Dompet berasaskan web juga sangat ringan, cepat, dan mudah digunakan. Dari segi keselamatan, ini antara yang paling selamat, kerana tidak ada maklumat yang masuk ke pelayannya. Sebagai pengguna, fail dompet anda tetap ada di peranti anda, yang bermaksud semua dana NEO anda, serta kunci peribadi anda, selamat.

Dengan dompet NEO, pengguna dapat menyandarkan dompet mereka untuk menolongnya tetap selamat. Sama seperti dompet NEON, yang ini memberi pengguna peluang untuk menyimpan dan menukar aset NEO dan GAS mereka. Dompet NEO kini tersedia untuk penyemak imbas web seperti Chrome (Google) dan Edge (Microsoft). Di samping itu, ia hanya menyokong bahasa Cina dan Inggeris dan akan segera menambahkan lebih banyak penyemak imbas ke sistemnya. Yang penting, dompet ini membolehkan pengguna menuntut generasi GAS kerana memegang token NEO mereka.

NEO GUI Dompet NEO terbaik

Sumber: docs.neo.org

Dompet NEO GUI | Dompet NEO

Laman web Dompet NEO GUI: https://neo.org/client

Jenis Dompet NEO GUI: Desktop

Kemudahan penggunaan: Mudah

Selamat: Selamat

Kos: percuma

Dibangunkan oleh komuniti NEO, NEO GUI adalah dompet desktop rasmi untuk pemegang NEO. Ia berfungsi melalui antara muka pengguna grafik (GUI). Oleh kerana ia adalah peranti penyegerakan, memerlukan sedikit masa untuk menyatu dengan keseluruhan blockchain NEO. Setelah proses penyegerakan selesai, pengguna dapat membuat dompet baru, yang dilindungi kata laluan.

Selepas itu, mereka dapat membuat sandaran dompet dengan mengimport kunci peribadi dalam format HEX atau WIF. Penting untuk diperhatikan bahawa pengguna dapat menjimatkan masa untuk penyegerakan dengan memuat turun data blockchain NEO yang sudah diselaraskan dan menyalin fail terus ke pemegang root pelanggan mereka.

Selain itu, dompet ini sangat sesuai untuk menghantar, menerima, dan menyimpan NEO dan GAS. Pengguna juga boleh menghasilkan ganjaran GAS kerana memegang token NEO mereka. Pada masa ini, dompet hanya berjalan pada Windows 7 Service Pack 1 dan versi yang lebih baru.

Dompet NEO GUI hanya menyokong bahasa Inggeris dan Cina dan memberikan pilihan terbaik bagi pengguna yang tidak selesa dengan Command Line Interface (CLI). Dengan antara muka yang menarik, mudah digunakan untuk peminat NEO pemula dan berpengalaman. Untuk memasangnya, dompetnya mudah dipasang dan hanya memerlukan beberapa langkah.

Dompet NEO Tracker NEO terbaik

Sumber: blockonomi

Dompet Penjejak NEO

Laman web NEO Tracker Wallet: https://neotracker.io/wallet

Jenis Dompet Tracker NEO: Web

Kemudahan penggunaan: Mudah

Selamat: Selamat

Kos: percuma

NEO Tracker adalah dompet sumber terbuka berasaskan web yang menggunakan JavaScript. Peranti ini mesra pengguna dan sesuai untuk menghantar, menerima, dan menyimpan NEO dan GAS. Pengguna dompet ini juga boleh menuntut ganjaran GAS untuk jumlah yang mereka pegang di NEO.

Penting untuk diperhatikan bahawa ini adalah dompet luar talian rasmi yang hanya menghasilkan data yang diperlukan dengan penyemak imbas PC. Tidak ada yang tersimpan di pelayan dompet, yang bermaksud pengguna mengawal sepenuhnya dana. Walaupun bukan produk pemaju NEO, dompet ini menerapkan amalan terbaik untuk memastikan dana pengguna tetap selamat.

Setelah membuat dompet, pengguna mendapat fail penyimpanan kunci, yang harus mereka muat turun untuk mengakses kunci peribadi mereka yang disulitkan sepenuhnya. NEO Tracker tersedia untuk pengguna Microsoft Edge dan Google Chrome.

Yang penting, produk ini mudah disediakan, kerana pengguna hanya perlu membuat satu akaun untuk semua aktiviti yang terlibat. Mereka dapat melihat sejarah transaksi mereka, melihat baki mereka dan menuntut GAS, serta menghantar dan menerima NEO, GAS, dan token lain yang dilindungi oleh blockchain NEO.

Dompet NEO Dompet NEO

Sumber: reddit.com

O3 Dompet NEO

Laman web Dompet NEO O3: https://o3.network/

Jenis Dompet O3 NEO: Mudah Alih / Desktop

Kemudahan penggunaan: Mudah

Selamat: Selamat

Kos: percuma

Sekiranya anda mencari dompet NEO dalam perjalanan, maka O3 boleh menjadi pilihan yang ideal. Dompet ini berlaku untuk rangkaian mudah alih, yang menyokong kedua-dua peranti Android dan iOS. Di era internet, ini adalah salah satu dompet hebat NEO, yang membolehkan pengguna melihat urus niaga mereka di telapak tangan mereka. Dompet adalah sumber terbuka, yang bermaksud memberikan tahap ketelusan tertinggi yang wujud dalam teknologi blockchain.

Dompet menyokong sebahagian besar sistem operasi utama dan mengekalkan kemas kini berkala pada rangkaian NEO. Selain itu, ia memberi pengguna kawalan tahap tinggi terhadap aset digital mereka. Walaupun kunci persendirian tetap disulitkan dan disimpan oleh Kunci Terenkripsi, pengguna harus memastikan peranti mereka selamat sebelum mereka menjalankan dompet untuk mengelakkan kemungkinan menarik malware.

Ia mempunyai antara muka yang menarik dan intuitif, yang membolehkan pengguna berinteraksi dan mengurus syiling NEO mereka dengan mudah. Dompet ini juga memuatkan semua aset di rangkaian NEO dan Ontologi termasuk token NEO, ONT, dan NEP-5, dan pengguna juga boleh menuntut ganjaran GAS dan ONG. Secara keseluruhan, ia sangat sesuai untuk pemula dan veteran, membantu mereka mengurus aset NEO mereka secara langsung dari peranti Android mereka.

Pemikiran Akhir

Ramai pengguna tidak tahu sama ada dompet NEO menghasilkan GAS atau tidak, dan bahkan dompet mana yang boleh mereka gunakan untuk menghantar atau menerima token NEO atau GAS. Mereka juga berjuang untuk mengetahui perbezaan antara dompet legit dan penipuan NEO. Namun, di tengah-tengah semua itu, NEO memiliki beberapa pilihan di luar sana, ketika mengirim, menerima, atau menyimpan koin. Panduan ini menyediakan Dompet terbaik NEO yang mesti dipertimbangkan oleh seseorang.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me