Laman Web Berita Crypto: Tapak Bitcoin & Blockchain Terbaik

laman web berita crypto terbaik

Master The Crypto menyenaraikan laman web berita cryptocurrency terbaik untuk membantu pelabur dan peniaga mencari tajuk utama bitcoin teratas dan kisah blockchain yang popular di industri ini.

Contents

Laman Web Berita Cryptocurrency: 20 Bitcoin Paling Popular & Penerbitan Media Blockchain

kemas kini berita bitcoin dan blockchain

Berita Crypto telah menjadi industri yang cukup menarik kerana bitcoin terus memasuki kitaran media arus perdana dan era pembiayaan blockchain yang terdesentralisasi mulai mengambil bentuk dan menanam akar umbi di seluruh dunia.

Walaupun kami sangat berharap nama dan domain pertama yang terlintas dalam fikiran anda ketika mencari panduan terkini dan terbaik di ruang cryptocurrency adalah Kuasai Crypto, kami merasakan sangat penting untuk mengkaji platform berita crypto-centric terbaik yang merangkumi semua kisah popular dan tajuk utama dalam dunia bitcoin yang baru berkembang.

Selain dari kepakaran kami dalam menyusun panduan dan tutorial, kami tidak akan menyukai apa-apa selain daripada meluangkan masa dan memberi penerangan mengenai portal penerbitan dalam talian premium lain di luar sana yang berusaha untuk membawa anda berita terkini dan terbaik dari blockchain yang baru muncul- ekonomi berasaskan.

Mengapakah pendapat, gambaran keseluruhan dan kedudukan kita penting dalam hal ini? Kami bangga menjadi salah satu penyumbang panduan kripto paling aktif di dunia dan suatu hari mungkin merangkumi kitaran berita harian, tetapi buat masa ini adalah penting bahawa semua pelabur, peniaga dan pengguna cryptoasset yang aktif terus mengikuti perkembangan dengan mendapatkan maklumat dari penerbit berita terbaik di planet ini. Sama seperti pasukan kami berusaha untuk memberikan panduan abadi, sahih dan mesra pengguna di semua tiang utama dan bahagian asas cryptovere, adalah penting untuk menyebarkan cinta dan berkongsi siapa yang kami rasa paling baik dari atas ke bawah, hari ke hari dan hari keluar.

Lagipun, kitaran berita crypto adalah usaha 24/7/365 kerana tidak ada butang jeda, tidak ada tutup malam atau penutupan hujung minggu.

Terdapat banyak kebanggaan yang kami ambil dalam penyelidikan dan pemahaman kami mengenai ruang kripto, sehingga anda dapat yakin bahawa kami memberikan gambaran terbaik mengenai laman berita bitcoin ini. Membantu juga menjimatkan masa anda dalam memisahkan gandum kiasan dari sekam dalam mencari laman berita yang terkenal.

Untuk melancarkan keseluruhan proses mencari laman web crypto dan blockchain yang terbaik dan paling popular mesti dibaca. Kami memutuskan bahawa perlu ada fokus yang lebih besar pada beberapa kriteria penting yang membantu membezakan syarikat media kripto ini daripada penerbit berita lain yang ada di luar sana.

Kami menyusun senarai faktor yang menjadikan laman web berita cryptocurrency menjadi yang terbaik, terutamanya apabila kitaran pasaran crypto bull 2017 bermula, terdapat puluhan laman web yang muncul untuk menangkap momentum dan ‘merebut momen’ (ketika harga bitcoin naik dari 1K hingga 20K dalam satu tahun) – namun sebahagian daripadanya adalah palsu, mempromosikan penipuan bitcoin, token ICO palsu, dan sebilangan besar topik yang tidak sesuai dengan masa atau perhatian anda.

Senarai laman berita kripto teratas ini terakhir dikemas kini pada bulan November 2019, yang sangat relevan memandangkan Google telah membersihkan ruang pada bulan Jun 2019 di mana banyak platform media crypto terbesar dihapuskan oleh kemas kini algoritma dan benar-benar mula memisahkan kedai-kedai teduh dari laman web berita yang dicuba dan benar.

Tanpa basa-basi lagi, berikut adalah beberapa kriteria yang disorot dalam titik peluru ringkas yang menekankan kriteria utama, dan atribut umum yang membezakan laman web ini daripada yang lain di luar sana.

Kriteria Kedudukan Senarai Laman Web Berita Cryptocurrency Teratas:

  • Tajuk Utama Sehari (Aktiviti)
  • Peringkat Alexa (Anggaran Lalu Lintas)
  • Kemas kini Syiling Paling kerap
  • Pengikut Twitter, Telegram, Facebook, Instagram dan Youtube
  • Tarikh Mula dan Pemilik
  • Kredibiliti Pengarang dan Ketelusan Profil
  • Pasukan Eksekutif
  • Dasar Pengarang
  • Kepekaan Masa
  • Terlalu Banyak Iklan?
  • Terlalu Banyak Siaran Akhbar (Catatan Ditaja)?
  • Potongan, Panduan dan Op-Edisi Khas Terkenal
  • Reputasi Industri Keseluruhan
  • Liputan Persidangan Acara
  • Liputan Media Sosial, Reddit, Crypto Twitter
  • Alat Pengguna, Tarikan dan Fungsi Laman Utama
  • Ketersediaan Aplikasi Mudah Alih
  • Kekuatan Terbesar
  • Struktur Susun atur UI / Reka Bentuk
  • Kajian Pemikiran Penutup

Nilai-nilai kami selalu diarahkan untuk penerokaan berterusan dan pendekatan yang resah untuk membawa anda panduan terbaik untuk menavigasi dunia cryptocurrency, dan ceri di atas tetap berhubung dengan berita yang sedang tren dan pengumuman utama yang sering berlaku dalam industri yang berkembang pesat. Dan senarai laman web berita kripto teratas kami tentunya tidak terkecuali daripada standard ini; hasilnya, kami akan terus mengemas kini senarai ini untuk memastikan tahap ketepatan yang terbaik. Sekiranya ada komen atau maklum balas yang mungkin anda miliki, jangan ragu untuk memberitahu kami di MasterTheCrypto.com.

Coindesk

  • Peringkat Alexa: # 4,636 dalam penglibatan internet global
  • Tarikh Mula: 2013
  • Pemilik: Kumpulan Mata Wang Digital, yang memperoleh Coindesk pada Januari 2016

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter: 882,700 pengikut
  • Facebook: 81,732 pengikut
  • Instagram: 5,894 pengikut

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Setiap pengarang menampilkan foto (apabila ada), perincian mengenai pengarang, dan pautan ke senarai penuh artikel mereka yang ditulis dengan CoinDesk. Setiap pengarang diminta untuk mendedahkan sama ada mereka memegang aset cryptocurrency dan jika mereka terlibat dengan mana-mana syarikat cryptocurrency.

Pasukan Eksekutif

Kevin Worth (Ketua Pegawai Eksekutif)

Dasar Pengarang

CoinDesk menawarkan penerangan yang jelas dan ringkas mengenai dasar editorialnya secara langsung di laman web. Laman web ini menampilkan berita, data, dan peristiwa di laman web mereka 24/7, bertujuan untuk mendidik dunia mengenai kejadian terbaru di dunia cryptocurrency. Walaupun CoinDesk dimiliki oleh DCG, syarikat itu tidak memiliki “pengawasan atau pengaruh” terhadap operasi khas mereka. Tambahan pula, kakitangan di CoinDesk tidak mengetahui maklumat bukan umum mengenai DCG.

Kepekaan Masa

CoinDesk menerbitkan berita sepanjang 24 jam sehari, 7 hari seminggu, biasanya menerbitkan 10 hingga 15 catatan blog setiap hari, dengan 20 hingga 30 catatan blog pada hari yang lebih sibuk.

Terlalu Banyak Iklan? Tidak

Terlalu Banyak Siaran Akhbar? Tidak

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Ya, termasuk laporan State of Bitcoin / State of Blockchain.

Reputasi: 10/10

Liputan Acara

CoinDesk melaporkan banyak peristiwa terkini dalam industri crypto dan blockchain, semasa menjadi tuan rumah acara Konsensus mereka setiap tahun. Dalam persidangan Konsensus 2018, acara itu habis terjual, membawa 8,800 peserta dari lebih 70 daerah di seluruh dunia. Juga menjalankan Consensus Invest, menawarkan liputan besar dari acara mereka sendiri dan lain-lain.

Media Sosial

Reddit, Cerita Twitter: Sebilangan kehadiran media sosial, tetapi paling menonjol di Twitter dengan 822.700 pengikut.

Alat Pengguna

Laporan tambahan tersedia setiap suku tahun, tetapi tidak ada alat yang membantu pelaburan atau perdagangan cryptocurrency.

Aplikasi Mudah Alih: Ya (iOS dan Android)

Kekuatan Terbesar

Salah satu daripada lima laman web teratas untuk kandungan berasaskan cryptocurrency yang boleh dipercayai, menawarkan kandungan yang diteliti dengan baik dengan pautan ke siaran akhbar dan laman web syarikat rasmi. Dikenal dengan laporan State of Blockchain setiap suku tahun dan acara Konsensus tahunan.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Reka bentuk hitam dan kuning yang berani dengan antara muka blog yang mesra pengguna. Kisah berita terpenting dari hari ini boleh didapati di bahagian atas halaman, sementara kisah berita terkini terdapat di bawah. Maklumat tambahan mengenai CoinDesk tersedia melalui pautan hiperpautan di bahagian bawah setiap halaman, termasuk dasar privasi dan dasar editorial mereka.

Kaji semula

Pada masa ini, CoinDesk adalah sumber maklumat “go-to” untuk dunia cryptocurrency, kerana secara konsisten menyiarkan artikel dengan berita terkini dan siaran akhbar dari syarikat-syarikat di dunia cryptocurrency. Diasaskan oleh pengusaha Shakil Khan pada tahun 2013, laman web media berita semakin popular antara tahun 2013 dan 2014, ketika nilai Bitcoin mulai meningkat, memberi kesahihan kepada industri dan reputasi CoinDesk. Pada tahun 2014, CoinDesk membuat laporan yang disebut “State of Bitcoin”, yang masih merupakan laporan yang aktif dan berterusan hingga kini.

Digital Currency Group, salah satu syarikat modal teroka terbesar di seluruh industri cryptocurrency, memperoleh CoinDesk pada tahun 2016, setelah dilancarkan tahun sebelumnya oleh Barry Silbert. DCG hanya mempunyai satu anak syarikat lain sekarang, iaitu Grayscale, pengurus Grayscale Bitcoin Investment Trust.

Pada tahun 2016, CoinDesk diambil alih oleh Digital Currency Group, salah satu syarikat modal teroka terbesar di ruang crypto. Juga berpusat di New York, Digital Currency Group dilancarkan pada tahun 2015 oleh Barry Silbert. CoinDesk adalah salah satu daripada dua anak syarikat utama syarikat, bersama dengan Grayscale, sebuah syarikat pelaburan mata wang digital.

Hubungan antara Kumpulan Mata Wang Digital dan CoinDesk telah membuat beberapa individu tidak selesa dalam industri cryptocurrency, dengan mendakwa bahawa kisah-kisah yang mereka pilih berkorelasi dengan token dan projek blockchain yang diambil syarikat. Walau bagaimanapun, CoinDesk berusaha untuk mengatasi masalah ini dengan meminta penulis mereka mendedahkan pegangan dan hubungan peribadi mereka dengan setiap artikel.

Pada masa kini, CoinDesk juga terkenal dengan persidangan Konsensus Kota New York yang diadakan setiap tahun, mengalu-alukan ribuan pelawat untuk menjadi biasa dengan syarikat permulaan, firma pelaburan, institusi kewangan, dan pemain utama lain dalam industri cryptocurrency. Acara Konsensus tahunan yang paling baru berlaku pada bulan Mei 2019.

Pengguna yang ingin terus mengikuti berita terkini dari CoinDesk boleh memuat turun aplikasinya, yang tersedia di iOS dan Android, atau memeriksa laman web. Pada akhirnya, CoinDesk terus menjadi salah satu penerbitan yang paling dipercayai dalam talian untuk komuniti cryptocurrency. Terlepas dari sebarang pertanyaan mengenai kecenderungan CoinDesk untuk projek DCG, karya berkualiti tinggi yang dikeluarkan oleh wartawan crypto dan pasukan editorial mereka membuat pengguna kembali lebih banyak setiap hari, mengekalkan tempatnya sebagai salah satu daripada lima media terbaik.

TELEGRAFI COIN

  • Tajuk Utama Sehari – 15 hingga 30
  • Kedudukan Alexa – # 3757
  • Pemilik: Pemilikan persendirian
  • Tarikh Mula: 2013

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter: 460,000
  • Telegram: 77,080
  • Facebook: 736,000
  • Instagram: 61,700
  • Youtube: 46,000

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Semua penulis yang menyumbang kepada pasukan Coin Telegraph disenaraikan dengan nama depan dan nama belakang mereka dengan profil sampingan mereka sendiri, serta pautan ke akaun media sosial mereka, pendedahan penuh mengenai cryptocurrency mereka, avatar di tempat bersama dengan yang lain maklumat penting. Penulis ini juga memasukkan sebilangan besar nama terkenal dan besar dari seluruh komuniti cryptocurrency.

Pasukan Eksekutif

Daniel Seman (CEO), Igor Belkin (Ketua Pengarang), Catherine Ross (Penolong Ketua Pengarang, Ketua Pegawai Jenama), Stephen Chase (VP of Strategic Partnerships), Lucrezia Cornèr (Managing Editor), Olivia Capozzalo (Managing Editor), Addy Crezee (Ketua Pegawai Eksekutif Blockshow), Aleksander Raserei (Ketua Penerbit dan Artis), Roman Lurie (Ketua Pembangunan Perniagaan), Antony Kabatos (Pengurus Pembangunan Perniagaan), Ann Novello (Pengurus Pembangunan Perniagaan), Christina Anderson (Pengurus Pembangunan Perniagaan), Omer Dede (Pengurus Pembangunan Perniagaan), Robert Miller (Pengurus Pembangunan Perniagaan), Andrew Tareau (Pengurus Pembangunan Perniagaan), Mike Vishnevsky (Pengurus Projek Khas), dan Sarah Clarke (Pengurus Pemasaran).

Dasar Pengarang

Coin Telegraph, seperti media media lain di luar sana, didakwa bertujuan untuk mengekalkan dasar editorial yang bebas dan objektif yang cuba menyoroti fakta-fakta utama di sebalik semua dan semua cerita yang dipilih syarikat untuk membuat liputan. Menurut dasar editorial laman web, ia berdasarkan “semangat untuk menyampaikan berita yang tidak berat sebelah, analisis mendalam, carta harga cryptocurrency yang komprehensif, potongan pendapat yang mendalam, dan juga laporan berkala mengenai transformasi sosial.” Bersama liputan berita blockchain dan cryptocurrency yang cukup besar, pembaca akan dapat mencari pelbagai jenis berita yang merangkumi bidang inovatif seperti Augmented and Virtual Reality, Nanoteknologi, pengkomputeran kuantum, dan bidang lain.

Kepekaan Masa

Sebagai sebuah syarikat yang mapan, Coin Telegraph terdiri daripada sekumpulan penulis, editor, dan pengurus yang menerbitkan pelbagai cerita pada 24 jam sehari, 7 hari seminggu. Ketika datang ke berita terkini, kisah-kisah ini dapat dijumpai di laman web Coin Telegraph sebaik sahaja ia berhenti, dengan syarikat itu berjaya memperoleh reputasi sebagai salah satu laman berita terkini di industri.

Terlalu Banyak Iklan? Tidak

Terlalu Banyak Siaran Akhbar? Tidak

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Coin Telegraph menawarkan pelbagai kepingan khusus, serta beberapa tutorial seperti cara menggunakan Bitcoin, Ethereum, dll, termasuk potongan pendapat mengenai pergerakan harga cryptocurrency tertentu pada masa akan datang dan banyak lagi.

Reputasi: 10/10

Liputan Acara

Setelah menjalin reputasi yang kuat sebagai saluran berita, dan pasukan penulis, editor, dan pengurus yang diedarkan secara global, Coin Telegraph memastikan bahawa pasukannya hadir di sejumlah besar acara kripto antarabangsa, yang memungkinkan mereka memberikan liputan yang luar biasa. Sebarang berita dan peristiwa utama boleh didapati di Laman web Coin Telegraph.

Media Sosial

Ketika datang ke pelaporan dan aktiviti di media sosial, kebanyakan kedai berita lain di ruang crypto memberikan penekanan yang lebih besar pada Twitter dan Telegram. Sebaliknya, Coin Telegraph adalah salah satu daripada beberapa platform berita yang aktif di sebilangan besar platform media sosial seperti Facebook, Twitter, Youtube, dan juga Instagram.

Pendekatan meluas ke media sosial ini terbukti cukup berjaya bagi pasukan Coin Telegraph; menghasilkan lebih daripada 770,000 pengikut, yang dibahagikan di Twitter, dengan 440,000 pengikut dan 60,000 di Instagram.

Alat Pengguna

Laman Coin Telegraph mempunyai sejumlah alat berguna, yang merangkumi panduan komprehensif seperti ‘Bitcoin 101’ dan lebih banyak lagi pada segmen ‘Cryptopedia’ laman webnya yang khusus. Coin Telegraph juga berjaya memberikan sebilangan keping analisis harga yang boleh dipercayai. Secara keseluruhan, pasukan Coin Telegraph menawarkan sebilangan besar alat pengguna berbanding dengan laman media berita crypto rata-rata.

Aplikasi Mudah Alih: Ya (iOS dan Android)

Kekuatan Terbesar

Salah satu kekuatan terbesar di sisi Coin Telegraph adalah hakikat bahawa ia mempunyai pendekatan yang sangat bebas terhadap liputan kripto, blockchain dan teknologinya, sementara juga menyediakannya dalam format yang mudah dibaca berkat kualiti tinggi kakitangannya penulis, editor dan pengurus yang terdapat di seluruh dunia.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Laman web itu sendiri mempunyai format dan skema warna yang mudah dikenali dengan reka bentuk kuning, putih dan hitamnya. Antaramuka dibuat lebih mudah untuk dinavigasi kerana menjadi blog mesra gambar, kategori yang mudah diakses. Pengguna boleh melayari laman web dengan mudah, mencari berita teratas hari dan minggu. Sebagai alternatif, pengguna juga dapat memilih kategori tertentu di bar navigasi di bahagian atas laman web, termasuk ciri, analisis harga, alat pemasaran dan berita industri.

Kaji semula

Coin Telegraph dikenali sebagai salah satu laman web berita crypto dan blockchain terbesar di dunia di luar sana dan telah mendapat pengikut yang popular. Setelah ditubuhkan pada tahun 2013, pasukan Coin Telegraph mempunyai sejarah yang cukup lama untuk berkongsi berita dalam ruang Crypto dan blockchain 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

Coin Telegraph ditubuhkan pada tahun 2013 di New York dan sejak itu berjaya membina reputasi yang kukuh. Walaupun laman web itu sendiri tetap beribu pejabat di New York City, ia mempunyai pasukan penulisan yang berlokasi di seluruh dunia, termasuk San Francisco, Memphis, Kanada, London, Paris, Rome, Madrid, Cape Town, Johannesburg, dan Riga. Pasukan penulis, editor dan anggota pasukan pengurusannya dipaparkan dengan jelas di laman web utama Coin Telegraph, yang menjadikannya lebih mudah untuk mengetahui siapa yang terlibat dengan syarikat yang berkenaan.

Salah satu sifat menarik mengenai Coin Telegraph adalah gaya seni, skema warna dan susun atur laman webnya yang sangat berbeza. CoinTelegraph mempunyai pasukan pereka grafik yang cukup mahir yang menerbitkan pelbagai karya seni yang sangat berwarna dan unik untuk setiap kisah berita setiap hari. Biasanya, setiap gambar utama di laman web merangkumi seni grafik khusus yang merangkum atribut utama cerita yang dimaksudkan. Setiap ahli pasukan Coin Telegraph, dari penulis, editor dan anggota pasukan pengurusan mempunyai avatar unik mereka sendiri sebagai gambar profil mereka.

Ketika datang ke kebebasannya, syarikat Coin Telegraph nampaknya merupakan perniagaan milik persendirian. Dengan syarikat itu nampaknya tidak mempunyai hubungan awam dengan kepentingan tersendiri seperti syarikat Venture Capital atau syarikat blockchain. Sejauh yang dapat diberitahu buat masa ini, Coin Telegraph adalah syarikat media berita crypto bebas dengan sejumlah besar wartawan yang berdedikasi untuk melaporkan berita, peristiwa dan berita terkini.

Coin Telegraph juga membuat usaha bersepadu untuk menerbitkan pelbagai tutorial, panduan blockchain dan cryptocurrency seperti analisis harga, dan jenis maklumat lain mengenai perkembangan terkini di seluruh ruang crypto. Panduan dan sumber ini menjadikan anda lebih mudah untuk mempelajari apa sahaja yang anda ingin ketahui mengenai Bitcoin dan seterusnya. Oleh itu, jika anda seorang pembaca yang ingin menyelami dunia crypto untuk pertama kalinya, dan anda tidak pasti di mana anda harus bermula, maka panduan Coin Telegraph pastinya merupakan tempat yang sangat baik untuk anda mulakan.

Coin Telegraph juga berjaya menerbitkan kandungan video biasa seperti dokumentari di saluran YouTube khasnya. Coin Telegraph adalah salah satu daripada beberapa kedai media crypto di luar sana yang menggunakan YouTube sebagai jalan untuk kandungan. Ini termasuk pelbagai dokumentari seperti ‘Blockchain Island,’ yang semuanya berkaitan dengan pelaksanaan teknologi blockchain Malta, serta peraturan untuk blockchain dan cryptocurrency yang telah membolehkannya menjadi pemain utama di ruang ini. Video-video ini menjadikan Coin Telegraph dengan berkesan sebagai salah satu pemain utama.

Di sebilangan besar saluran media, Coin Telegraph memberikan tumpuan khusus kepada khalayak yang dituju. Saluran Instagramnya sendiri memberi penekanan khusus pada beberapa karya seni yang dipesan khas yang digunakan oleh pasukan Coin Telegraph, dan juga berkongsi beberapa meme. Saluran YouTubenya mempunyai pelbagai dokumentari bersama wawancara yang membincangkan kesan teknologi blockchain dan cryptocurrency, bersama dengan sebilangan besar berita dan analisis berita. Halaman Facebook khasnya juga berkongsi sejumlah artikel mesra gambar yang dirancang untuk dikongsi di seluruh rangkaian sosial anda. Dan terakhir, akaun Twitternya mempunyai sejumlah berita terkini.

Ringkasnya, Coin Telegraph adalah salah satu laman berita dan media kripto terkemuka dengan alasan tertentu. Sejak 2013, syarikat ini berjaya membina reputasi untuk menerbitkan sejumlah besar kandungan berkualiti tinggi di laman webnya dan di pelbagai media sosialnya. Syarikat ini meluangkan masa untuk menerbitkan pelbagai gambar grafik unik dengan setiap ceritanya. Syarikat ini juga sangat aktif dalam pelbagai acara dan persidangan industri di peringkat antarabangsa. Dengan semua alasan inilah Coin Telegraph terus menampilkan dirinya sebagai salah satu nama isi rumah besar di dunia kripto dan saluran berita blockchain di industri secara keseluruhan.

Panduan Pertukaran Bitcoin

  • Tajuk Utama Sehari: 25-40
  • Peringkat Alexa: 54,000
  • Tarikh Mula: Jun 2017
  • Pemilik: Pemilikan Swasta

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter: 4,100
  • Telegram: 4,200
  • Facebook: 3,233
  • Instagram: 2,557

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Semua pengarang nampaknya mempunyai pengalaman dalam mengurus kandungan berita yang berkaitan dengan crypto dengan gambar bio dan profil. Pengarang menghubungkan baik dengan sumber luaran dan sumber media sosial untuk melengkapkan penyelidikan dan berita terkini.

Pasukan Eksekutif

Shiraz Jagati

Dasar Pengarang

Dasar editorial BitcoinExchangeGuide nampaknya mengikut kesamaan dengan banyak pemain kuasa lain di ruang tersebut. Ia dihubungkan di bar sisi dan juga siaran berita itu sendiri dengan pemahaman ringkas dan ringkas mengenai bagaimana berita mereka disajikan dan diterbitkan. Sebab ‘BEG’ berjaya dilakukan adalah konsistensi dan kuantiti dalam menerbitkan tajuk utama dengan sari kata dan gambar yang sesuai.

Kepekaan Masa

Seperti yang disebutkan, Panduan Pertukaran Bitcoin mengkhusus dalam menulis sekurang-kurangnya 25-45 siaran sehari, kira-kira 2x dari apa yang dihasilkan oleh kebanyakan laman web lain setiap hari.

Terlalu Banyak Iklan? Tidak, nampaknya jumlah tiga sepanduk, kira-kira separuh daripada yang lain yang disebutkan di bawah.

Terlalu Banyak Siaran Akhbar? Tidak, sangat rendah mempertimbangkan apa yang dapat mereka keluarkan berbanding dengan laman web kategori lain.

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Walaupun liputan acara seolah-olah menjadi sesuatu yang ingin mereka fokuskan, dari panduan yang saling berkaitan lama, keistimewaan sebenar mereka berasal dari menjelajah twitter crypto, reddit dan seluruh ekosistem untuk ditulis seperti penyertaan video youtube, kerosakan podcast, dan menggabungkan beberapa perdagangan perspektif penganalisis.

Reputasi: 8/10

Liputan Acara

Sebahagian besar liputan acara mereka berasal dari menonton dan meninjau apa yang dikatakan di banyak video acara yang disiarkan di Internet.

Media Sosial

Twitter dan telegram nampaknya merupakan saluran mereka yang paling aktif untuk sindikasi kandungan dan kemas kini setiap hari.

Alat Pengguna

Laman webnya cukup vanila dari segi penyesuaian pengguna atau alat untuk digunakan. Alat pengguna terbaik adalah panduan terperinci panjang mengenai semua tiang utama dan asas asas ekosistem crypto.

Aplikasi Mudah Alih: Ya (iOS dan Android)

Kekuatan Terbesar

Tajuk utama yang panjang dan banyak daripadanya setiap hari.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Laman web yang sangat jelas dan ringkas dengan gambar, tajuk, sari kata dan kandungan untuk dipaparkan.

Kaji semula

Kami akan mengemas kini ulasan kami mengenai berita crypto BitcoinExchangeGuide tidak lama lagi.

HARI INI

  • Tajuk utama purata setiap hari – 10-20
  • Jumlah Alexa Rank – # 36408

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter: 31,000
  • Telegram: 3,000
  • Facebook: 8,250

U.Today secara rasmi ditubuhkan pada tahun 2017 dan mempunyai pejabatnya di Brooklyn, New York dan merupakan sebuah syarikat milik persendirian.

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Setakat ini, U.Today terdiri daripada salah satu pasukan pekerja terbesar di ruang media crypto; terdiri daripada sebilangan besar penulis dan editor di seluruh dunia. Pekerja yang tinggi ini masuk akal memandangkan hakikat bahawa syarikat memastikan untuk sentiasa hadir di sejumlah besar cryptocurrency dan acara blockchain.

Menurut laman web tersebut, lebih khusus lagi mengenai Laman Tentang Kami, terdapat lebih daripada 50 individu yang disenaraikan sebagai ‘Editor’ atau ‘Penulis’ dengan beberapa kemampuan. Kumpulan penulis yang sama ini mempunyai pelbagai latar belakang dan bidang kemahiran seperti kewangan arus perdana, hingga perniagaan. Setiap penulis ini mempunyai biografi diri mereka yang cukup mengagumkan yang merangkumi latar belakang profesional dan akademik mereka serta pengalaman dan apa-apa potensi atau pautan sebenar yang mereka ada dengan cryptos tertentu.

Ini sebenarnya adalah hembusan udara segar yang cukup baik untuk mempunyai ketelusan yang banyak di sisi penulis, jadi ini jelas positif bagi laman web ini. Penulis ini menambah ketelusan ini dengan menambahkan profil media sosial mereka di mana yang berkenaan.

Seperti yang telah disebutkan sebelumnya, kumpulan penulis yang bekerja atas nama U.Today ini di seluruh dunia, yang membolehkan laman web ini secara keseluruhan mempunyai liputan yang mengagumkan di hampir setiap wilayah di dunia. Ringkasnya, pasukan penulisan di belakang U. Hari ini sebagai platform berita adalah salah satu, jika bukan yang paling luas dan pelbagai yang aktif dalam bidang media berita crypto.

Pasukan Eksekutif

Pada masa ini, sejauh yang kita tahu, satu-satunya anggota eksekutif adalah Cyris Gilson, yang telah menjadi Pengasas dan Ketua Pengarang sejak platform ini pertama kali ditubuhkan.

Dasar Pengarang

Syarikat telah memastikan untuk menggariskan dasar editorial ini dan membuatnya tersedia secara meluas di halaman ‘About Us’. Pada segmen inilah syarikat dengan tepat menggambarkan dirinya sebagai “organisasi media global yang didedikasikan untuk membantu anda memahami teknologi generasi baru dan masa depan yang dibawanya kepada masyarakat.”

Walaupun syarikat itu berdedikasi untuk melaporkan berita terkini, perbincangan dan analisis mendalam tentang apa yang sedang terjadi di ruang crypto dan blockchain, U.Today juga berusaha untuk mengikuti dan mematuhi “nilai-nilai inti wartawan pemikiran, ketepatan yang jelas , dan kebebasan “sambil juga bermaksud untuk menyediakan khalayaknya, cara yang berkesan untuk” memberi maklumat, mendidik, bekerjasama dan menyokong amalan yang lebih baik untuk kepentingan semua orang. “

Walaupun nilai-nilai ini dipatuhi oleh sebilangan besar penulis dan editor, platform berita itu sendiri menerima kandungan tajaan, serta siaran akhbar berbayar dari pihak ketiga. Syarikat telah menjelaskan dengan jelas bahawa akan memungkinkan pengiklan yang berminat menggunakan laman web ini juga dapat membayar ekstra agar kandungannya tidak ditandai sebagai “ditaja” atau sebagai “Siaran Akhbar”.

Kepekaan Masa

Berbanding dengan platform berita lain di luar sana, pasukan U.Today berusaha untuk menerbitkan jumlah catatan yang lebih tinggi daripada rata-rata setiap hari, yang membolehkan pengguna di seluruh dunia terus mengikuti laporan berita terkini dan analisis pakar dari dunia cryptocurrency dan blockchain.

Menurut platform, ia menerbitkan maksimum 20 tajuk utama setiap hari, dengan syarikat itu sendiri cenderung untuk cepat menanggapi laporan berita besar dan terkini ketika dan ketika ia berlaku. Setelah ditubuhkan dan berpusat di New York, cenderung ada kecenderungan pelaporan dan penerbitan mengikut waktu perniagaan di Amerika Syarikat. Namun, semakin banyak, syarikat bergerak menuju khalayak yang lebih global, menyiarkan secara berkala sepanjang minggu.

Terlalu Banyak Iklan: Tidak

Terlalu Banyak Siaran Akhbar: Tidak

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

U. Hari ini menganjurkan pelbagai artikel mulai dari berita, ramalan dan analisis kewangan serta kemas kini berkala untuk mengembangkan cerita. Bersama dengan ini, laman web ini juga merangkumi pelbagai pendapat, panduan komprehensif, dan ulasan produk. Walaupun secara luas dianggap sebagai potongan pendapat, artikel yang sama ini kebanyakannya terdiri dari ramalan harga serta analisis mengenai Penawaran Syiling Permulaan yang sedang atau akan datang.

Bersama dengan pendapat dan analitik ini, U.Today mempunyai pelbagai panduan komprehensif dalam bahagian “Panduan”. Ini termasuk yang berdasarkan pada duit syiling tertentu, WikiCoin, nasihat komprehensif mengenai cara memulakan dunia kripto (“CryptoTips”), Perdagangan dan juga Panduan Pertukaran. Bahagian ini memberikan pandangan untuk mana-mana dan semua aspek yang diperlukan untuk pemula atau peniaga veteran.

Panduan merangkumi artikel seperti, “The Best Litecoin Wallet” dan “8 Blockchain Course Top Worldwide”.

Reputasi: 9/10

Liputan Acara

U. Hari ini sangat aktif di sisi acara cryptos dan blockchain. Setelah menghadiri mereka dengan pasti baik di Amerika Syarikat dan di peringkat antarabangsa. Pada waktu menjelang, dan selama acara berlangsung, tim penulisan laman web akan berusaha keras untuk menemu ramah eksekutif dan pengaruhnya yang terlibat dengan acara tersebut. Syarikat ini juga berusaha keras untuk mengemas kini kalendar acara jangka panjang untuk memberitahu penggunanya yang akan dihadiri oleh pasukannya.

Hasilnya, U.Today mempunyai liputan peristiwa yang cukup kuat mengenai berita cryptocurrency dan blockchain.

Media Sosial

Seiring dengan peranan yang sangat aktif dalam dunia acara dan persidangan, U.Today telah membuktikan kehadirannya yang sangat aktif di Facebook, Twitter dan Telegram, yang menyediakan lebih daripada 65,000 pengikut tambahan. Kemas kini yang sama di media sosial merangkumi pautan ke artikel baru dan malar hijau yang baru diterbitkan di laman web utama.

Alat Pengguna

U. Hari ini terdapat sejumlah panduan yang dipaparkan dalam talian, termasuk panduan memilih dompet terbaik. Terdapat penanda harga di bahagian atas laman web yang menampilkan cryptocurrency teratas, harga semasa dan pergerakan harian mereka. Selain itu, tidak ada alat pengguna yang tersedia di U.Today. Fokusnya adalah untuk melaporkan berita.

Aplikasi Mudah Alih: Tidak

Kekuatan Terbesar

Berita dan analisis crypto yang tepat pada masanya dan dikemas kini dari pasukan penulis yang diedarkan secara global dengan pengalaman di seluruh ruang crypto, termasuk berita, analisis, ramalan harga, dan ulasan

Antara Muka dan Reka Bentuk Pengguna

U. Hari ini menampilkan reka bentuk yang kelihatan profesional dalam skema warna putih, kelabu, dan hitam. Kisah berita terkini dipaparkan di bahagian atas halaman, diikuti dengan kisah unggulan di bawah. Secara keseluruhan, U.Today nampaknya menyukai UI minimalis yang menekankan teks berbanding gambar, yang membolehkan pengguna memberi tumpuan kepada berita dan bukannya dihujani oleh foto.

Ulasan:

Sebelum disebut sebagai U.Today, pada mulanya beroperasi sebagai CryptoComes.com. dan hidup kembali pada akhir tahun 2017. Walaupun domain dan nama telah digunakan pada masa ini, ia tidak benar-benar mula menerbitkan artikel berita sehingga Februari 2018. Ia selepas waktu ini ia secara rasmi dijenamakan semula sebagai U. Hari ini, dengan syarikat bergerak dari kekuatan ke kekuatan sejak itu.

Syarikat itu sendiri, yang telah ditubuhkan di Brooklyn, New York, pada awalnya ditubuhkan oleh mantan Ketua Pengarang CoinTelegraph, Cyril Gilson. Sehingga hari ini, U.Today, dan pengasasnya terus menulis kisah berita sekali-sekala untuk laman web secara keseluruhan. Walaupun ini adalah kejadian yang jarang berlaku, sebahagian besar penulisan yang dilakukan dijaga oleh kakitangannya yang cukup pelbagai.

Ketika berkaitan dengan masalah kakitangan, U.Today sebenarnya menyimpan rekod berkenaan dengan sebilangan kakitangan yang menyumbang sebagai anggota pasukan editorial dan berita. Menurut syarikat itu sendiri, U.Today mempunyai lebih daripada 50 penulis dan penyunting di halaman ‘About’ syarikat. Ini juga merangkumi sebilangan individu yang berada di seluruh dunia dengan pelbagai kemahiran, pengalaman, secara akademik dan profesional, dan tahap komitmen kerja yang berubah-ubah terhadap laman web ini secara keseluruhan. Sebilangan anggota ini, misalnya, menyumbang setiap hari, sementara yang lain memberikan satu artikel sebulan atau seminggu.

Secara keseluruhannya, pasukan penulis dan editornya memang terkenal sebagai yang paling pelbagai dan mahir di seluruh dunia media berita crypto, yang mana. membolehkan syarikat, secara keseluruhan, untuk merangkumi pelbagai acara dari semua lapisan industri dan dari seluruh dunia, sambil memastikan bahawa ada sentuhan pakar untuk setiap artikel.

U. Hari ini sangat baik dalam memastikan kerangka standard yang tinggi. berkaitan dengan amalan kewartawanan dan pengarang dan penyuntingnya mematuhinya. Syarikat selalu memastikan untuk menyebut sumber-sumber yang dirujuknya secara menyeluruh, untuk satu contoh, dan telah pandai mendedikasikan masa dan melaporkan kepada berita dengan cara yang sangat objektif. Sejauh yang dapat dilihat, U.Today telah dengan tegas menegaskan objektif kewartawanannya dan tidak menyatakan berat sebelah terhadap mana-mana syarikat blockchain atau cryptocurrency tertentu di luar sana.

Sekiranya ada satu keluhan yang dapat dimanfaatkan terhadap perusahaan, itu adalah fakta bahawa motivasi peribadi, atau fiskal penulisnya tidak pernah didedahkan sepenuhnya di laman web. Ini merujuk kepada profil miniatur yang dimiliki setiap penulis dan editor di laman web, kerana mereka tidak pernah menentukan pelaburan cryptocurrency sebenar yang mungkin mereka miliki. Sejauh yang dapat ditentukan, U. Hari ini sebagai platform telah mantap dalam mempertahankan objektiviti politik dan pelaporan di ruang crypto dan blockchain secara umum.

Salah satu perkara lain yang cenderung memisahkan U. Hari ini dari jenis berita lain di luar sana terdapat hubungan industri. Tetapi ini tidak mempengaruhi cara anda berfikir. Walaupun laman web ini mempunyai hubungan yang baik, ia hanya menggunakannya untuk mendapatkan wawancara eksklusif. Walaupun kedai berita lain di luar sana cenderung untuk melaporkan berita terkini, U.Today lebih jauh lagi dengan membuat liputan berita terkini, memberikan analisis serta wawancara yang dimaklumkan oleh individu utama di ruang tersebut.

Sekiranya ada satu masalah mendasar yang perlu dibahaskan ketika membincangkan U.Hari ini, masalahnya. hakikat bahawa ia mempunyai pendekatan yang cukup menarik terhadap siaran akhbar dan kandungan tajaan. Syarikat itu sendiri akan menjadi penaja media dengan tiga jenis kandungan berbayar melalui laman webnya. Yang pertama dan kedua adalah penyelesaian Standard ($ 200) dan Premium ($ 400) masing-masing. Tetapi pilihan Liputan Berita ($ 250) cenderung menimbulkan kecurigaan. Sebagai penghalang yang memilih pilihan ketiga ini akan dapat memaparkan kandungan mereka di laman web ini tanpa ada tanda ‘Ditaja’ atau ‘Siaran Akhbar’ di atasnya, yang membolehkan mereka tampil sebagai berita biasa.

Apa yang tidak disebutkan adalah hakikat bahawa, dengan berbuat demikian, penaja ini. boleh sampai ke bahagian atas halaman depan, sehingga memberi mereka lebih banyak masa dalam sorotan untuk kandungan mereka. U. Hari ini, dibandingkan dengan jenis berita lain di luar sana, adalah salah satu yang sangat sedikit yang menawarkan perkhidmatan seperti ini, namun, membolehkan pengiklan membayar lebih banyak untuk memastikan mereka tidak dikategorikan sebagai ‘Ditaja.’

Ringkasnya, U.Today memang mewakili salah satu media media berita yang lebih berwibawa di luar dalam ruang cryptocurrency dan blockchain. Fakta ini dibuat lebih mengagumkan memandangkan ‘belia’ relatif syarikat berbanding dengan laman berita lain di luar sana. Oleh itu, belia relatif menyisihkan, untuk sementara waktu, mereka telah berjaya memantapkan dirinya sebagai outlet berita global yang sangat terkenal. Seiring dengan ini, syarikat ini mempunyai pangkat Alexa sekitar 27,000 dan benar-benar berjaya menduduki tempat yang jauh lebih tinggi daripada sebilangan pesaingnya di luar sana ketika datang ke trafik media.

Disokong oleh pelbagai penulis dan editor yang berada di peringkat global, U. Hari ini nampaknya berada di lokasi yang sangat baik untuk terus menguasai dunia pelaporan berita crypto dan blockchain – terlepas dari beberapa masalah kecil yang telah dibincangkan.

TAHNIAH

  • Penyembuhan sehari: 5-10
  • Peringkat Alexa: # 11655000

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Pengarang disenaraikan berdasarkan nama depan dan nama belakang di bawah setiap artikel, bersama dengan biografi satu atau dua ayat ringkas yang merangkum kemahiran, latar belakang, dan pengalaman penulis. Decrypt Media juga menyoroti pegangan crypto pengarang di mana sahaja sesuai. Secara keseluruhan, Decrypt Media mempunyai pasukan penulisan berbakat dan berpengalaman yang berkait rapat dengan beberapa nama terbesar di ruang crypto. Ada sebab penulis di Decrypt Media dapat membuat wawancara dengan pendaftar crypto A seperti Vitalik Buterin, Roger Ver, Craig Wright, dan John McAfee, antara lain. Decrypt Media dengan jelas menyenaraikan semua pengarang dengan nama depan dan nama belakang di bawah setiap artikel, walaupun tidak ada halaman “Pasukan Kami” yang spesifik di mana anda dapat mengetahui lebih lanjut mengenai penulis syarikat secara keseluruhan.

Pasukan Eksekutif

Josh Quittner (Pengasas Bersama, Pengarah Editorial), Matt Hussey (Editor), dan Guillermo Jimenez (Editor).

Dasar Pengarang

Decrypt Media dibiayai oleh ConsenSys. Tidak dapat difahami, sebilangan anggota komuniti kripto merasa gementar bila-bila masa syarikat blockchain utama secara langsung berhubung dengan outlet media. Walau bagaimanapun, Decrypt Media benar-benar telus mengenai hubungannya dengan ConsenSys. Halaman ‘About’ menerangkan bagaimana syarikat komited untuk memberikan kewartawanan yang baik walaupun dibiayai oleh syarikat teknologi blockchain. “Walaupun kami dibiayai oleh inkubator yang berpusat di NY, ConsenSys, kami bebas dari segi editorial dan wujud semata-mata untuk menjadikan teknologi kompleks dapat difahami oleh semua orang,” jelas laman web rasmi. Matlamat utama lain dari dasar editorial adalah untuk “membawa ketelusan dan pertanggungjawaban ke ruang” sambil menyediakan platform untuk “pelaku yang baik”, termasuk pengusaha dan syarikat yang membangun produk dengan “kesan sosial yang positif.” Decrypt Media juga berusaha untuk merangkumi spektrum cerita yang luas, termasuk politik, seni, budaya, teknologi, pendidikan, dan berita.

Kepekaan Masa

Pasukan Decrypt sepertinya kebanyakannya berpusat di London dan New York, jadi syarikat itu menerbitkan kebanyakan cerita sepanjang waktu perniagaan UK dan Amerika Syarikat. Namun, Decrypt cenderung lebih memfokuskan penerbitan analisis mendalam dan bukannya berita berita 24/7.

Terlalu Banyak Iklan? Tidak

Terlalu Banyak Siaran Akhbar? Tidak

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Decrypt menyoroti sebilangan kepingan khusus, bahagian pendapat, dan panduan dalam talian, baik melalui laman web Decrypt utama dan melalui platform pembelajaran LitePapernya. LitePaper didedikasikan untuk mengajar pengguna mengenai ciri-ciri utama di sebalik blockchain, cryptocurrency, dan teknologi terdesentralisasi.

Reputasi: 10/10

Liputan Acara

Decrypt Media cenderung mempunyai liputan acara yang sangat baik. Terhubung secara langsung ke ConsenSys dan terletak di Brooklyn memudahkan Decrypt Media memberikan analisis langsung mengenai peristiwa besar yang berlaku di ruang crypto – termasuk kebanyakan peristiwa crypto utama di New York City. Walau bagaimanapun, Decrypt tidak mempunyai pasukan penulis antarabangsa yang besar, jadi mereka bergantung pada pelaporan pihak ketiga untuk beberapa peristiwa crypto utama di seluruh dunia.

Media Sosial

Decrypt Media aktif di platform media sosial utama, termasuk Facebook dan Twitter. Decrypt mengemas kini kedua-dua suapan sosial berkali-kali sehari, kebanyakannya menghubungkan ke cerita di laman web rasminya. Walaupun Decrypt hanya mempunyai kira-kira 1,000 pengikut di antara halaman Facebook dan Twitternya, syarikat itu masih baru.

Alat Pengguna

Decrypt Media banyak menumpukan kepada melaporkan berita. Alat pengguna utama yang tersedia melalui Decrypt adalah platform pembelajaran LitePaper.

Aplikasi Mudah Alih: Tidak

Kekuatan Terbesar

Blog berita crypto yang bebas dan dikemas kini secara berkala tanpa hubungan yang jelas dengan pelabur crypto utama, syarikat cryptocurrency, atau konflik kepentingan lain.

Antara Muka dan Reka Bentuk Pengguna

Decrypt Media mempunyai reka bentuk blog yang standard dan berat dengan cerita yang dipaparkan di bahagian atas halaman. Nama penulis disenaraikan dengan jelas di baris kecil. Logo Decrypt berwarna hitam, putih, dan minimalis. Di bawah laman web ini, terdapat juga pautan ke panduan mengenai projek kripto utama. Daripada hanya membuat liputan berita terkini, Decrypt Media meletakkan panduan mendalamnya di depan dan tengah. Secara keseluruhan, laman web rasmi Decrypt Media mempunyai penampilan yang bersih dan kemas sambil mengetengahkan berita terkini.

Kaji semula

Decrypt Media adalah syarikat media yang berpusat di Brooklyn, New York yang dibina dengan tujuan menyampaikan kewartawanan dan analisis penting dengan cara yang mudah difahami oleh sesiapa sahaja. Syarikat media ini dibiayai oleh ConsenSys, syarikat teknologi gergasi blockchain dan pemaju Ethereum yang juga berpusat di Brooklyn. Walaupun terdapat hubungan langsung dengan ConsenSys, Decrypt Media mendakwa bebas dari segi editorial. Mereka berusaha untuk mengekalkan amalan kewartawanan yang baik sambil melaporkan politik, seni, budaya, teknologi, pendidikan, dan berita terkini. Bersama dengan lokasi di Brooklyn, Decrypt juga mempunyai pejabat di London.

“Kami adalah ruang berita wartawan profesional, dengan perspektif dan keinginan yang canggih untuk membawa ketelusan dan pertanggungjawaban ke ruang tersebut,” jelas laman web rasmi. “Kami juga ingin menyediakan platform untuk” pelaku yang baik “yang mempelopori amalan perniagaan terbaik, dan profil usahawan dan projek yang mencari kesan sosial yang positif.”

Dengan kata lain, bukannya hanya memfokuskan pada semua berita blockchain utama, Decrypt Media juga ingin menekankan syarikat blockchain dan crypto yang berusaha memberi kesan positif.

Decrypt Media bukanlah blog media berita kripto terbesar atau paling banyak diperdagangkan di luar sana, berada di luar 250,000 laman web dalam talian teratas hari ini dengan kedudukan Alexa. Walau bagaimanapun, Decrypt Media hanya dilancarkan pada tahun 2018, menjadikannya salah satu anggota kripto terbaru, jadi ia tidak mempunyai rekod prestasi yang hampir sama dari beberapa pesaingnya yang lebih besar dan lebih mapan. Penting juga untuk diperhatikan bahawa Decrypt Media lebih memfokuskan pada penyiaran sebilangan kecil catatan blog berkualiti tinggi setiap hari dan bukannya sebilangan besar catatan blog gaya salin / tampal. Laman web menerbitkan kurang daripada 10 siaran pada kebanyakan hari. Walau bagaimanapun, banyak jawatan tersebut adalah analisis mendalam mengenai kemajuan terkini dalam teknologi blockchain atau menyelami asas-asas di sebalik projek: mereka tidak memusingkan pergerakan atau perubahan harga.

Kami juga menghargai “Daily Debrief” yang popular di Decrypt, yang memaparkan beberapa kisah berita terpenting yang menjadi tajuk utama hari ini dari seluruh industri. Debrief Harian boleh dihantar ke peti masuk e-mel anda atau dibaca dalam talian. Setiap catatan merangkumi 4 hingga 5 kisah utama yang menjadikan berita hari ini di dunia crypto.

Penting untuk diperhatikan bahawa Decrypt Media secara rasmi terdiri daripada dua perkara yang berasingan, termasuk Decrypt, laman web media berita crypto yang telah kita bincangkan di sini, dan LitePaper, platform pembelajaran berasaskan pengetahuan yang menyoroti panduan dalam blockchain, crypto, dan teknologi desentralisasi.

Kelebihan utama Decrypt Media adalah pasukan penulisannya yang sangat baik. Pasukan Decrypt merangkumi wartawan pemenang anugerah seperti Matt Hussey, bekas ketua pengarang The Next Web, bersama dengan bekas penulis dan editor Fortune, Time, dan Newsday Josh Quittner. Sementara itu, penulis seperti Tim Copeland telah menemubual Vitalik Buterin, Roger Ver, John McAfee, Craig Wright, dan selebriti kripto berprofil tinggi yang lain. Secara keseluruhan, pasukan penulisan berkebolehan dan berpengalaman di dalam dan di luar dunia crypto.

Sejak dilancarkan pada tahun 2018, Decrypt telah menumpukan pada tujuan sederhana: untuk ‘mendekripsi’ ​​dunia kriptografi, desentralisasi, dan blockchain, memudahkan pembaca memahami kesan sebenar teknologi yang berkembang ini. Catatan popular seperti The Daily Debrief melakukan tugas yang sangat baik untuk menyimpulkan kisah-kisah yang paling penting dari dunia crypto hari ini, dan pasukan penulisan rockstar merangkumi beberapa penulis paling berjaya di ruang ini. Decrypt hanya dilancarkan pada tahun 2018 dan tidak mempunyai pengikut yang sama dengan beberapa pesaingnya yang lebih besar, tetapi terus berkembang sebagai salah satu daripada 10 atau 15 laman web media berita kripto terkemuka di internet hari ini.

BeritaBTC.com

  • Tajuk utama setiap hari: 10 hingga 20
  • Kedudukan Alexa: # 21197

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 39,000
  • Telegram – 3,601
  • Facebook – 21,978
  • YouTube – 12,200

Syarikat itu sendiri ditubuhkan pada Oktober 2013, NewsBTC.com adalah dan masih dalam pemilikan swasta.

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Penulis bersama dengan anggota utama pasukan eksekutif syarikat disenaraikan dengan nama depan dan nama belakang lengkap dengan profil media sosial mereka. Setiap profil ini merangkumi sejumlah maklumat yang lengkap mengenai individu-individu ini bersama dengan pengalaman profesional dan akademik mereka, serta pegangan cryptocurrency yang mungkin mereka pegang.

Pasukan secara keseluruhan tidak sepadan dengan perniagaan lain di luar sana, tetapi ia tetap menjadi pasukan yang cukup padat dan dinamik. Sehingga hari ini, halaman pasukan khusus NewsBTC terdiri daripada lebih daripada 10 ahli pasukan yang berbeza, seperti penulis bersama dengan editor dan anggota eksekutif pasukannya.

Pasukan Eksekutif

Ketua Pegawai Eksekutif – Samuel Rae, Ketua Editor – Martin J. Young, Pengurus Pembangunan Perniagaan – Jayamand Sagar, Editor Urusan Kanan – Brian Yim, Ketua Operasi syarikat – Yashu Gola, Pengurus Media Sosial – Himadri Saha, Pengurus Projek – Anayoliy Krasovskiy, dan terakhir sebagai Penganalisis Pasaran Kanan – Aayush Jindal.

Dasar Pengarang

Dalam halaman Tentang Kami di NewsBTC.com, pengguna dapat mengakses beberapa maklumat mendasar mengenai syarikat yang dimaksudkan mengenai penubuhannya serta kebijakan editorial yang dipatuhi oleh pasukan penulis dan editornya. Ringkasnya, NewsBTC berusaha untuk menjadi saluran bebas untuk melaporkan berita, melakukannya tanpa sebarang berat sebelah.

“Kami melakukan yang terbaik untuk menjadi salah satu nama yang paling dipercayai dalam berita bitcoin,” yang muncul di laman web rasmi mengenai misinya untuk memastikan objektiviti. Syarikat itu sendiri mendakwa bahawa ia tidak membeli jenis pengikut media sosial. Secara editorial, syarikat itu juga berusaha untuk menghindari penggunaan artikel klik-umpan dalam usaha mendapatkan paparan halaman. “Kami menulis mengenai berita bitcoin kerana kami menyukai bitcoin. Semudah itu.”

Kepekaan Masa

Laman web NewsBTC itu sendiri dikemas kini secara berkala dari 10 hingga 10. 20 kali setiap hari dengan campuran berita terkini, termasuk ulasan, analisis pakar, tutorial dan panduan bagi mereka yang baru menggunakan ruang blockchain dan cryptocurrency. Laman web itu sendiri nampaknya mengalami kemas kini 24/7, yang sangat mengagumkan. NewsBTC adalah salah satu saluran berita yang tepat pada waktunya untuk memberi respons kepada berita terkini.

Terlalu Banyak Iklan? Tidak

Terlalu Banyak Siaran Akhbar? Tidak

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

NewsBTC merangkumi rangkaian bahan pendidikan yang semakin meningkat dalam segmen ‘Pendidikan’ khasnya. Di sinilah pendatang baru dapat mempelajari apa sahaja dan semua yang perlu mereka ketahui mengenai masuk ke ruang crypto. Ini termasuk panduan mengenai Bitcoin, seperti perlombongan, perdagangan dan penyimpanannya, Crypto, blockchain, mining, antara pelbagai topik.

Laman web ini juga mempunyai halaman yang membincangkan kesahihan dan prospek Bitcoin secara umum, bersama dengan senarai buku yang komprehensif yang dapat diperoleh pengguna untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut. Terdapat juga pelbagai ulasan untuk pelbagai perniagaan yang berurusan dalam mata wang kripto, pertukaran duit syiling, kasino bertenaga blockchain, broker, buku sukan, Penawaran Syiling Permulaan dan pelbagai jenis yang lain juga.

Ringkasnya, NewsBTC berdiri lebih dari sekadar platform berita, dan ia terdiri daripada pasukan penulis dan editor yang sangat berdedikasi yang berusaha untuk menulis dan mengkaji semua aspek dunia crypto.

Reputasi: 8/10

Liputan Acara

Pasukan di belakang NewsBTC berusaha sedaya upaya untuk menghadiri dan / atau membincangkan acara, persidangan, dan forum utama yang berlangsung dalam ruang cryptocurrency dan blockchain hingga hari ini. Syarikat sentiasa memperbaharui senarai kehadirannya melalui halaman ‘Acara’, yang dikemas kini dengan ketepatan masa yang sama yang dicadangkannya untuk bahagian berita.

Media Sosial

Pasukan NewsBTC sangat aktif di media sosial, dan mempunyai pengikut yang cukup mengagumkan di setiap platform ini, terutama jika dibandingkan dengan kedai lain. Pada masa penulisan, ia mempunyai puluhan ribu pengikut dan peminat di Youtube, Twitter, dan Facebook, serta komuniti biasa dan setia di platform pesanan segera – Telegram.

Syarikat itu dengan pasti menyiarkan artikel dan kemas kini berkala di laman web dan di media sosial untuk memberi maklumat kepada pengikutnya. Di saluran YouTube, NewsBTC telah berusaha untuk menerbitkan lebih banyak kandungan video.

Alat Pengguna

Terdapat sebilangan besar alat yang disediakan oleh NewsBTC untuk penggunanya, yang merangkumi pelbagai tutorial, ulasan platform, bersama panduan lengkap dan alat lain. Platform ini mempunyai beberapa aset berguna untuk pelabur baru. juga; termasuk alat analisis harga, sumber maklumat pasaran, serta carta kewangan yang membolehkan anda terus maju dengan prestasi berterusan dari kripto tertentu dalam ruang.

Aplikasi Mudah Alih: Tidak

Kekuatan Terbesar

Syarikat ini telah mendapat populariti berkat kedudukannya sebagai entiti bebas namun dimiliki secara persendirian yang kerap menyiarkan berita dengan sudut objektif selama lebih dari 6 tahun.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Reka bentuk blog yang dimaksudkan terdiri daripada palet warna yang cukup profesional seperti biru tua untuk tajuknya, dan warna putih yang sejuk. Berita yang muncul di halaman depan mudah dipaparkan dengan masing-masing mempunyai gambar tajuk yang berbeza. Setiap ulasan yang diambil oleh syarikat, seperti untuk pertukaran kripto, semuanya muncul di sisi halaman yang sama.

Dalam tajuk yang sama terdapat tab yang membolehkan anda memilih kategori lain dengan mudah di laman web yang sama untuk navigasi yang cepat dan mudah.

Kaji semula

NewsBTC pada mulanya ditubuhkan di London pada tahun 2013, dan sebenarnya mempunyai sejarah yang cukup kukuh untuk menyediakan jalan keluar yang boleh dipercayai dan objektif untuk pelaporan berita untuk komuniti crypto dan blockchain. Syarikat itu sendiri merangkumi pelbagai berita, termasuk berita terkini, analisis kripto, wawancara, pelaporan persidangan, dan ulasan produk seperti pertukaran, permainan, kasino dan banyak lagi. Sejak pertama kali ditubuhkan, pengaruhnya hanya bertambah.

Walaupun mendapat reputasi sebagai saluran berita yang objektif dan seimbang, ia menunjukkan peningkatan dalam jumlah jawatan yang ditaja, ulasan perjudian dalam talian dan kasino bersama dengan ulasan pertukaran yang ditaja, yang sedikit sebanyak mempengaruhi kredibilitinya. Salah satu saguhati adalah bahawa setiap kepingan tajaan ini ditandai dengan jelas, yang membolehkan pengguna rata-rata dapat melihat perbezaannya dengan jelas..

Berkenaan dengan pasukan eksekutif dan kakitangan penulisnya yang lebih dekat, NewsBTC telah mempertahankan sikap objektif dan telus. Ketua Pegawai Eksekutif syarikat itu tetap menjadi Samuel Rae, yang sebenarnya memulakan kariernya di dunia Pertukaran Asing sebagai pedagang, penganalisis ekonomi, dan pengarang sebelum terlibat dalam dan menubuhkan NewsBTC Media Group sebagai VP Pembangunan Perniagaannya pada tahun 2013. Selama ini kali ini, Rae telah berkhidmat sebagai CEO syarikat sejak awal tahun 2018.

Sepanjang masa ini sepuluh ahli lain disewa dan ditambahkan ke halaman pasukan rasminya. Walaupun jumlah ini berkesan sehingga kini, syarikat itu juga menerima penerbitan dan sumbangan daripada penulis dan kakitangan yang lain. Setiap ahli pasukan NewsBTC mempunyai bio unik yang merangkumi beberapa maklumat asas mengenai diri mereka, latar belakang profesional dan akademik mereka, serta pegangan mereka dalam crypto.

Sejauh yang boleh diberitahu, NewsBTC adalah entiti milik persendirian. Walaupun ini berlaku, syarikat nampaknya menerima pendapatan afiliasi dari syarikat lain yang melakukan tinjauan di laman web. Beberapa syarikat cryptocurrency yang disenaraikan di laman web ini disebut sebagai ‘rakan kongsi premium’, sebagai contoh, dengan NewsBTC menampilkan pautan pendaftaran ciri khusus untuk perniagaan seperti WCX dan SimpleFX.

Selama tahun ini, syarikat telah berusaha untuk menyediakan dan menyebarkan lebih banyak kandungan video mengenai cryptocurrency dan teknologi blockchain, yang sebenarnya ditaja oleh platform perdagangan. Berbanding dengan platform berita crypto lain di luar sana, nampaknya NewsBTC telah mengosongkan kedudukannya yang sebelumnya “bebas” dan telah “terjual habis” dengan kapasiti yang tidak biasa dilihat dari kedai berita lain melalui banyaknya laporan berita, produk, dan iklan tajaannya tinjauan platform dan juga melalui analisis.

Walau apa pun, strain utama berita ini nampaknya kebanyakannya merupakan laporan berita, analisis dan perbincangan objektif mengenai berita terkini dan peristiwa crypto.

NewsBTC cenderung merangkumi pelbagai cerita dan banyak maklumat dari seluruh industri dan luasnya. Hasilnya, anda akan dapat. untuk mendapatkan berita dan maklumat terkini secara lebih spesifik dari seluruh industri. Contohnya ialah pengguna dapat dengan mudah mendapatkan kemas kini terkini mengenai keadaan kewangan ruang kripto, dan juga membahas perincian peristiwa terkini.

Pengguna pada dasarnya boleh bergantung pada pasukannya mengemas kini laman web 10 hingga 20 kali sehari dengan maklumat, panduan, berita terkini dan banyak lagi dari seluruh ruang kripto.

Ringkasnya, NewsBTC dan pasukannya telah terbukti menjadi salah satu media media kripto yang paling popular di dunia. Salah satu masalah besar yang timbul ialah masalah yang timbul dengan banyaknya jumlah tajaan yang terdapat di laman web yang, walaupun dilabel sebagai ‘tajaan’ dibuat kelihatan seperti artikel berita biasa.

NewsBTC cenderung memperoleh pendapatan afiliasi dari setiap pertukaran, platform, buku pesanan dan banyak lagi yang membuat ulasan penaja melalui syarikat. Walaupun ini pada dasarnya bukan pemecah masalah, ia memaksa pengguna untuk lebih skeptikal terhadap apa sahaja maklumat yang anda lihat diterbitkan di laman web.

CryptoSlate

  • Tajuk utama Sehari – 10-20
  • Kedudukan Alexa – # 57930

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter: 7,210
  • Telegram: 4,754
  • Facebook: 3,787
  • Instagram: 3,172
  • Youtube: 97

Kredibiliti dan Profil Pengarang

CryptoSlate mempunyai profil pengarang dan eksekutif penuh yang terdapat di laman web mereka, menjadikannya lebih telus. Walaupun penulisnya kurang berpengalaman, karya mereka nampaknya ditulis dengan baik dan syarikat itu secara umum dilihat sebagai salah satu yang paling dipercayai dalam industri ini.

Pasukan Eksekutif

CryptoSlate diasaskan oleh Nate Whitehill (Co-Founder and CEO) dan Matthew Blancarte (Co-Founder dan CTO) di Seattle, 2017. Ahli utama lain termasuk Mitchell Moos (Pengurus Editorial) dan pasukan mereka yang lain disenaraikan sebagai penulis atau projek penyelidik.

Dasar Pengarang

CryptoSlate telah menerbitkan dasar editorial lengkap dalam talian, yang menggariskan tujuan utama, termasuk “kepercayaan, ketelusan, objektiviti, dan sumber berkualiti tinggi.” Mereka menuntut pemeriksaan fakta yang ketat, mematuhi peraturan hak cipta dan atribusi, dan menggunakan garis panduan iklan yang ketat. CryptoSlate umumnya dilihat sebagai salah satu anggota ruang media crypto yang berkualiti tinggi, malah iklan mereka mempunyai stok yang lebih tinggi.

Kepekaan Masa

CryptoSlate berpusat di Seattle tetapi masih menjadi saluran media berita kripto 24/7 kerana mereka mempunyai pejabat dan ahli pasukan di seluruh dunia. Mereka menerbitkan 10-20 artikel sehari.

Terlalu Banyak Iklan? Tidak

Terlalu Banyak Siaran Akhbar? Tidak

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

CryptoSlate mempunyai fokus pada bahagian pendapat yang diteliti dengan baik. Ini bukan laman web jika anda hanya mencari panduan penjelasan dan berita yang kerap.

Reputasi: 10/10

Liputan Acara

CryptoSlate memaparkan peristiwa yang akan datang di laman webnya dan pada umumnya nampaknya melaporkan kisah terbesar yang keluar dari mereka. Namun, kerana pasukan ini relatif baru, mereka tampaknya tidak selalu hadir di acara-acara ini.

Media Sosial

CryptoSlate tidak mempunyai pengikut yang sama dengan jenama yang lebih mapan, tetapi mereka mempunyai kehadiran media sosial yang lengkap dengan akaun aktif di Instagram, Twitter, dan Facebook. Terdapat juga halaman YouTube yang telah mulai menerbitkan video biasa mulai Februari 2019.

Alat Pengguna

CryptoSlate mempunyai alat pengguna utama yang membolehkan pengguna melayari penerbitan dengan mudah.

Aplikasi Mudah AlihTidak

Kekuatan Terbesar

Permulaan yang bersemangat ditubuhkan pada tahun 2017 dengan reka bentuk laman web yang indah, dasar editorial yang ketat, dan kumpulan penulis yang kuat.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

CryptoSlate mempunyai minimalis dan ramping dengan cerita unggulan yang muncul di bahagian atas halaman dengan gambar tajuk yang disertakan. Acara, produk blockchain, dan ulasan syarikat blockchain terdapat di bahagian bawah halaman, menjadikannya teratur dan intuitif.

Kaji semula

CryptoSlate adalah platform media blockchain dan crypto yang menginginkan penyampaian analisis objektif dan telus kepada pembaca. Reka bentuk mereka dikenali sebagai salah satu laman web media berita crypto yang paling bagus yang terdapat pada masa ini, yang menampilkan sempadan persegi khas dan reka bentuk minimalis. Laman web ini tidak kemas dan mudah digunakan.

Penulis mungkin tidak mempunyai semua pengalaman di laman web lain yang besar, tetapi mereka terkenal dengan integriti dalam penyelidikan untuk karya mereka. Mereka juga menunjukkan cara pengkategorian yang hebat, yang membolehkan pengguna mencari artikel baru berdasarkan topik atau kawasan.

Atribut terbaik CryptoSlate adalah maklumat pasukan mereka yang telus yang merangkumi maklumat lengkap mengenai setiap penulis, eksekutif, dan melihat sendiri operasi dan standard syarikat. Penulis hanya mempunyai 2-3 ayat tentangnya di bawah setiap artikel yang mereka tulis atau profil lengkap mengenai mereka jika anda mengklik namanya.

Walaupun tidak mempunyai sejarah panjang laman web media berita crypto yang lain (relatif, kerana cryptocurrency hanya berusia satu dekad), mereka menebusnya dengan kepercayaan, penerbitan biasa, dan segmen berkualiti tinggi mulai dari pendapat mengenai berita asas hingga- analisis mendalam.

CRYPTO BLOK

  • Tajuk utama setiap hari: 8-15
  • Peringkat Alexa: # 51561
  • Tarikh Mula: Julai 2018
  • Pemilik: The Block Crypto, Inc.

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter: 28.900

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Walaupun setiap penulis disenaraikan dengan nama depan dan nama belakang pada setiap artikel yang menghubungkan ke halaman biografi terperinci mereka, Blok tampaknya tidak memiliki satu halaman “Pasukan Kami” yang menyoroti penulis, editor, dan eksekutif dalam syarikat. Ini menjadi lebih pelik kerana reputasi mereka mempunyai beberapa penulis yang paling dipercayai dan terkenal di ruang crypto dan Blockchain, termasuk Frank Chaparro yang biasa menulis dari Business Insider.

Pasukan Eksekutif

Mike Dudas (Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif), Jake McGraw (Pengasas Bersama dan CTO), dan Mark Rogowsky (Ketua Pengarang).

Dasar Pengarang

The Block mempunyai halaman “About” yang merangkum misinya: untuk membina komuniti global peminat crypto dan blockchain sambil menetapkan The Block sebagai “pertama dan terakhir” kata dalam crypto. Tidak ada kebijakan editorial tertentu yang dinyatakan pada halaman yang dimaksudkan hanya untuk itu.

Kepekaan Masa

The Block adalah sumber berita 24/7 yang menerbitkan artikel sepanjang hari, setiap hari. Tidak banyak jumlah artikel yang sama seperti laman web berita lain. Walau bagaimanapun, The Block secara amnya menerbitkan analisis yang tepat mengenai peristiwa crypto utama semasa ia berlaku. Mereka juga merupakan salah satu laman web berita terbaik untuk memecah perkembangan baru di blockchain dan ruang DLT.

Terlalu Banyak Iklan? Tidak

Terlalu Banyak Siaran Akhbar? Tidak

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Ya, termasuk panduan bagaimana teknologi blockchain dan lejar diedarkan berfungsi, ulasan syarikat crypto dan blockchain utama, dan makalah penyelidikan komprehensif yang tersedia untuk anggota The Block Genesis.

Reputasi: 10/10

Liputan Acara

Blok mempunyai liputan baik mengenai peristiwa crypto utama yang berlaku di seluruh ruang blockchain dan crypto. Secara amnya, The Block dapat menawarkan pelaporan langsung dari peristiwa crypto utama yang berlaku di seluruh industri.

Media Sosial

Blok tidak aktif di media sosial seperti laman web crypto lain. Twitter Block mempunyai sekitar 20,000 pengikut dan dikemas kini dengan kandungan baru setiap hari. Walau bagaimanapun, The Block tidak mempunyai saluran Telegram, YouTube, Instagram, atau Facebook. Blok cenderung memusatkan perhatian pada buletin yang disusunnya (The Block Genesis) berbanding platform media sosial arus perdana.

Alat Pengguna

Blok menerbitkan makalah, tutorial, dan panduan penyelidikan yang komprehensif dalam talian. Namun, kebanyakannya hanya tersedia untuk pelanggan The Block Genesis.

Aplikasi Mudah AlihTidak

Kekuatan Terbesar

Penerbitan berita berkualiti tinggi dan berwibawa untuk ruang crypto dan blockchain secara keseluruhan.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Reka bentuk minimalis, biru dan kelabu dengan susun atur yang dipermudah, tajuk utama yang jelas dan mudah dibaca, dan kurangnya iklan yang mengganggu.

Kaji semula

Dilancarkan pada bulan Julai 2018, BlockchainCrypto.com mencari status peringkat teratas untuk berita crypto dan blockchain di internet. Blok ini terkenal dengan perkhidmatan langganan premium yang disebut The Block Genesis ($ 125 sebulan), yang membolehkan pengguna mengakses kandungan crypto dan blockchain berkualiti tinggi.

Satu lagi ciri pembezaan besar The Block adalah tumpuan mereka pada teknologi blockchain secara keseluruhan dan bukannya hanya menangani cryptocurrency. Mereka secara berkala membincangkan hal-hal seperti implikasi teknologi yang lebih luas dalam masyarakat, kemajuan terkini, dan apa yang dapat mereka gunakan untuk maju. Blok mempunyai tutorial, panduan, dan ulasan yang sangat baik yang merangkumi syarikat crypto, teknologi blockchain, dan banyak lagi, tetapi hanya jika anda bersedia membayarnya. Mereka mempunyai liputan yang baik secara keseluruhan, walaupun tanpa langganan.

Berpusat di New York City, ia ditubuhkan bersama oleh Jake McGraw dan Mike Dudas pada tahun 2018. Mei 2018 menyaksikan pengumuman bahawa syarikat itu telah menerima pelaburan dari syarikat blockchain yang diperdagangkan secara terbuka Riot Blockchain (Nasdaq: RIOT). Nilai perjanjian ini tidak pernah didedahkan secara terbuka.

Blok ini berhutang secara peribadi dan ahli pasukan utamanya termasuk Mark Rogowsky, Ketua Pengasas pengasas platform, dan Frank Navarro (Editor). Mereka membayangkan diri mereka lebih dari sekadar laman kripto lain, tetapi tempat di mana komuniti dapat berkumpul melalui langganan itu sendiri.

Motivasi mereka untuk memulai diumumkan dalam satu pernyataan pada pelancaran pada tahun 2018 dan dibaca sebagai berikut:

“Cryptocurrency dan media blockchain hari ini sensasional, dikompromikan oleh konflik kepentingan yang tidak didedahkan, memberi tumpuan kepada selebriti vs realiti, dan sangat tidak boleh dipercayai. Selalunya secara teknikal dan ekonomi tidak tepat atau berkesan mencetak semula projek atau siaran akhbar syarikat. Penipuan, kegagalan, dan tuntutan tidak masuk akal tersembunyi di dinding kerumitan yang dimaksudkan untuk menyembunyikan, mengalihkan perhatian, dan membingungkan. Banyak tuntutan yang diucapkan dan diulang-ulang adalah megah dengan cara seperti Trump, yang bertujuan untuk meninggalkan kesan di minda, walaupun tidak benar. Pasukan Blok menyaksikan masalah ini berkembang sejak setahun yang lalu sehingga kita tidak mempercayai apa yang kita baca atau tonton di mana-mana sumber berita perdagangan arus perdana atau cryptocurrency / blockchain. “

Blok ini terus berkembang melalui penerbitan berkualiti tinggi dan artikel berita terkini tetapi pada masa akan datang, mereka merancang untuk melancarkan lokasi ruang kerja fizikal di bandar-bandar utama di seluruh Amerika Syarikat dan dunia supaya anggota masyarakat dapat berinteraksi dan bernilai antara satu sama lain bermula di New York City. Misi mereka, secara sederhana, adalah “Crypto Simplified” dengan tujuan untuk menjadi platform yang kukuh untuk masa depan wang berkembang dari.

BeIn Crypto

  • Tajuk utama sehari – 5 hingga 15 bergantung pada hari
  • Peringkat Alexa – # 272,091

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 3,700
  • Telegram – 20
  • Facebook – 290
  • YouTube – 120

Secara rasmi ditubuhkan pada tahun 2018 dan terletak di London, BeInCrypto sendiri mengenal pasti laman webnya yang mempunyai barisan penulis yang luas, semuanya adalah “beberapa industri cryptocurrency dan blockchain yang terbaik dan cemerlang.”

Dimiliki oleh Training Academy, yang merupakan sebuah syarikat perdagangan terhad, syarikat ini mempunyai serangkaian garis panduan yang ketat untuk mematuhi garis panduan, pedoman dan etika kewartawanan yang ketat, semuanya untuk memastikan jumlah integriti yang berterusan dan ketat.

Walaupun syarikat itu sendiri beribu pejabat di London, ia terdiri daripada pasukan penulisan dan pengembangan kandungan yang terletak di seluruh dunia, dengan banyak pencipta yang sama ini menawarkan kepakaran dalam analisis teknikal, kewartawanan, strategi pelaburan, serta Akauntan Berkanun, saintis, harta tanah pemaju dan juga penyelidik blockchain yang berdedikasi. Setiap penulis ini juga diberi senarai yang jelas berdasarkan nama depan dan nama belakang pada setiap artikel di laman Be In Crypto, termasuk pautan ke pelbagai akaun media sosial yang dimiliki oleh penulis ini.

Pasukan Eksekutif

  • Ketua Pengarang – Ady Silver
  • Ketua SEO – Daniel Polo

Dasar Pengarang

BeInCrypto menyenaraikan kerangka teliti untuk dasar editorialnya dalam talian, dengan salah satu bahagian terpenting dari dasar editorial itu ialah syarikat itu sendiri tidak menerima apa-apa jenis pembayaran untuk artikel yang diterbitkannya. Ini agak tidak biasa apabila mempertimbangkan kenyataan bahawa sebahagian besar laman berita lain di luar sana menerima siaran atau siaran akhbar yang ditaja selagi syarikat membayar pendedahan di platform.

Di sinilah BeInCrypto menjadi ikonoklastik secara perbandingan, menurut pernyataan dari laman web rasmi – “BeInCrypto percaya pembaca layak mendapat ketelusan dan pelaporan yang tulen,” syarikat menerangkan di laman web secara terperinci – “Kami melaporkan berita dan, dengan demikian, bertujuan menjadi tempat paling dipercayai dan boleh dipercayai di planet ini untuk mendapatkan berita cryptocurrency dan blockchain anda. “

Kepekaan Masa

Pencipta, penulis dan editor kandungan untuk syarikat itu disebarkan di seluruh dunia, yang bermaksud bahawa laman web ini dapat dengan mudah, dan cepat bertindak balas terhadap sebarang berita terkini di dunia cryptocurrency dan blockchain di mana pun ia berada.

Walaupun terdapat banyak berita yang dilaporkan di laman web dari perspektif global, laman web itu sendiri tidak kerap dikemas kini seperti yang kita lihat dari pesaing lain yang lebih besar yang beroperasi di luar angkasa, dan BeInCrypto cenderung lebih memfokuskan pada laporan berita mendalam dan bukannya berita terkini.

Jumlah Iklan

Nasib baik, syarikat itu sendiri agak jarang dalam jumlah iklan yang muncul di laman web. Mengingat fakta bahawa tidak ada iklan melalui konten yang ditaja atau siaran pers, ini berarti tidak ada kejenuhan serius ketika datang ke iklan untuk pengguna.

Jilid Siaran Akhbar

Seperti yang telah disebutkan sebelumnya, ada penekanan yang lebih besar pada konten yang diteliti dengan baik berbanding siaran akhbar.

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Bersama dengan berita-berita yang diteliti dengan baik ini, BeInCrypto menyediakan pangkalan penggunanya dengan pelbagai berita yang sihat serta analisis mendalam dari panjang dan luas ruang cryptocurrency. Ini merangkumi pelbagai panduan mengenai Bitcoin dan cryptocurrency lain, analisis teknikal serta beberapa bahagian yang lebih tertumpu pada pendapat dan penerokaan masa depan teknologi Blockchain dan cryptocurrency.

Reputasi: 9/10

Liputan Acara

Laman berita itu sendiri menawarkan liputan yang baik untuk peristiwa dan cerita di seluruh dunia. Tetapi walaupun ini bermaksud bahawa terdapat ruang lingkup wawasan yang baik yang dapat disediakan oleh BeInCrypto untuk komunitinya, pasukan itu nampaknya tidak menghadiri langsung acara-acara besar di dunia cryptocurrency. Oleh itu, ini bermaksud bahawa pasukan BeInCrypto lebih bergantung pada wartawan pihak ketiga untuk memaklumkan kepada penggunanya mengenai perkembangan pada acara tertentu.

Media Sosial

BeInCrypto memastikan bahawa platform media sosialnya sentiasa dikemas kini dan cukup aktif di seluruh platformnya. Pasukannya memastikan bahawa Facebook, Twitter dan Telegram sentiasa dikemas kini setiap hari.

Bersama dengan suapan media sosial ini, pasukan ini mengendalikan saluran YouTube kecil tetapi berkembang yang menyiarkan video berdurasi beberapa minit dalam gaya dokumentari juga secara berkala. Episod-episod ini biasanya sampai ke tahap mendalam mengenai berita utama kripto dan juga perbincangan.

Seperti sebilangan gerai berita crypto lain, BeInCrypto tidak mempunyai jumlah pengikut yang banyak melalui saluran sejauh ini, tetapi mempunyai jumlah pengikut dan pangkalan pengguna yang mengalami pertumbuhan berterusan dan pantas.

Alat Pengguna

Untuk saat ini, pasukan BeInCrypto memberikan penekanan khusus untuk melaporkan berita dalam cara yang berwawasan dan diteliti dengan baik berbanding melepaskan alat pengguna untuk komunitinya. Laman web itu sendiri mempunyai beberapa alat untuk analisis teknikal untuk cryptocurrency utama, tetapi tidak ada alat pengguna lain untuk masa ini.

Seiring dengan ini, tidak ada. aplikasi mudah alih yang berkaitan dengan laman web itu sendiri pada ketika ini.

Kekuatan Terbesar

Be In Crypto menawarkan jenis pelaporan kandungan yang unik untuk dunia cryptocurrency dan blockchain – dengan penekanan khas pada kualiti berbanding kuantiti ketika datang ke berita yang dilaporkan. Syarikat memastikan tahap objektiviti tertentu melalui pendekatan tegas untuk menolak apa-apa jenis pembayaran untuk kandungan yang ditaja atau siaran akhbar.

Ini memungkinkan jumlah objektivitas yang sederhana dalam hal pelaporannya, tetapi bersama dengan piawaiannya yang ketat dari segi garis panduan kewartawanan, Be In Crypto memiliki tingkat objektivitas yang mendalam dalam pelaporan.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Antaramuka laman web bermaksud pengguna berhadapan dengan antara muka yang sangat kaya dengan gambar, dengan banyak karya seni asli dan grafik yang digunakan untuk menemani setiap kisah yang disiarkan di laman web. Perhatian terhadap perincian dan kualiti. antara muka inilah yang membezakannya dengan kedai berita jarak jauh lain di luar sana.

Kaji semula

BeInCrypto beroperasi sebagai saluran media berita crypto dan dilancarkan secara rasmi pada tahun 2018 dengan tujuan asasnya untuk menyediakan analisis objektif dan tidak berat sebelah dari dunia cryptocurrency. Walaupun platform berita lebih kecil daripada beberapa outlet berita lama yang lebih senior di mana ia bersaing, semuanya dengan menawarkan banyak kandungan analisis berkualiti tinggi, dari sebilangan penulis antarabangsa dengan pelbagai disiplin ilmu.

Satu daripada. elemen lain yang semestinya kita hargai adalah syarikat menolak sebarang pembayaran untuk kandungan atau siaran akhbar yang ditaja. Tidak ada isi kandungan berbayar atau siaran akhbar yang ditambahkan ke laman web, sehingga memastikan kandungan berkualiti tinggi. Logik yang mendasarinya, menurut pasukan BeInCrypto, ini membolehkan laman web memastikan tahap ketelusan tertinggi serta pelaporan yang sah dan berkesan. Matlamat BeInCrypto sejak konsepinya adalah “menjadi tempat paling dipercayai dan boleh dipercayai di planet ini untuk mendapatkan berita cryptocurrency dan blockchain anda.”

Lebih daripada sekadar dasar editorialnya, syarikat ini memastikan ketelusan mengenai pelbagai syarikatnya. Ini termasuk maklumat mengenai dasar ketelusannya terhadap pasukan penulisan, lokasi, maklumat hubungannya, dan juga dengan elemen maklumat penting lainnya. Ini adalah perkara lain yang benar-benar membezakan BeInCrypto daripada pesaingnya yang lebih besar. Lebih besar, syarikat antarabangsa sering kali agak kabur dalam maklumat seperti ini, terutama ketika mengungkapkannya kepada masyarakatnya. BeInCrypto mengambil pendekatan yang berbeza – memperlihatkan dirinya sebagai buku terbuka dengan pendekatannya, dan ia pasti memenangkan akhbar positif dari masyarakat.

Dibentuk secara rasmi pada tahun 2018, jenama BeInCrypto didaftarkan dengan nama yang lebih luas dari Training Academy Limited, yang beroperasi di London, United Kingdom. Ini adalah sesuatu yang agak paradoks, bagaimanapun: kerana profil BeInCrypto LinkedIn menetapkan bahawa syarikatnya berpusat di Dublin, Ireland.

Tidak seperti pasukan pendiri kanan dan jenama syarikatnya, pasukan penulisannya tersebar di seluruh dunia, yang bermaksud bahawa mereka dapat melaporkan berita apa pun secara antarabangsa dengan kecekapan dan kepantasan. Akibatnya, ia tidak betul-betul penting di mana syarikat itu berpusat secara khusus.

Ringkasnya, BeInCrypto berusaha untuk meneruskan pertumbuhannya, sambil memastikan bahawa ia meneruskan reputasinya sebagai outlet berita yang berwibawa, berwawasan, diteliti dengan baik, tidak berat sebelah dan objektif untuk dunia blockchain dan cryptocurrency. Walaupun ini adalah pernyataan dan nilai yang hampir setiap laman berita kripto mengaku mewakili, tetapi sepertinya BeInCrypto lebih dari sekadar memberi perhatian kepada nilai-nilai ini – dan telah meletakkan wangnya di mana mulutnya dalam keputusannya untuk tidak terima kandungan yang ditaja dalam bentuk apa pun.

Ini, bersama-sama dengan pasukan penulis antarabangsa yang sangat berpengalaman dan mahir memberikan bahagian mereka yang adil dari sebilangan ruang blockchain dan crypto. BeInCrypto adalah salah satu daripada 15 syarikat berita cryptocurrency dan blockchain teratas dalam talian hari ini.

BLOKKONOMI

  • Tajuk utama sehari – 5 hingga 15 sehari
  • Peringkat Alexa – # 57,130

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 6,900
  • Telegram – 600
  • Facebook – 900

Blockonomi telah mengukir reputasinya yang menarik, secara rasmi ditubuhkan dan dilancarkan pada tahun 2017, dan dimiliki secara peribadi oleh Kooc Media.

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Blockonomi beroperasi sebagai organisasi yang telus sepenuhnya, terutama ketika berhubungan dengan pasukan pengurusannya, barisan eksekutif dan juga penulis. Setiap orang yang terlibat dengan syarikat diberikan senarai di laman web, khususnya melalui halaman Tentang Kami.

Setiap kumpulan pengarang pasukan disenaraikan dengan jelas berdasarkan nama depan dan nama belakang, dengan pautan yang dilampirkan pada profil media sosial mereka juga. Semua penulis ini, bersama dengan anggota lembaga eksekutif syarikat mempunyai ringkasan biografi ringkas untuk setiap buku tersebut.

Terima kasih kepada tahap ketelusan ini kerana terdapat banyak maklumat mengenai pelbagai anggota pasukan – dengan maklumat mengenai tempat mereka berada, jenis pengalaman profesional dan akademik yang mereka miliki, jenis pekerjaan yang mereka ada sebelum ini pernah terlibat dengan dunia crypto.

Ringkasnya, pasukan penulisan dan pengurusan yang bekerja di Blockonomi terdiri daripada beberapa pasukan yang paling berpengalaman, profesional dan paling mahir dalam dunia media berita crypto. Seiring dengan setiap ahli pasukan ini berada di seluruh dunia, Blockonomi juga mampu memberikan banyak liputan untuk dunia crypto – secara berkala pada 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

Pasukan Eksekutif

  • Pengasas dan Ketua Pengarang – Oliver Dale
  • Ketua Pengarang Berita – Robert Devoe
  • Ketua Pengarang Teknologi – Zach Hildreth
  • Ketua Pengarang Undang-Undang – Andrew Norry

Dasar Pengarang

Blockonomi mendedikasikan keseluruhan halaman untuk menyusun dasar editorial dan dasar periklanannya. Dalam berbagai kebijakan ini, Blockonomi mendedikasikan dirinya (nampaknya), untuk mematuhi “Kebijakan kewartawanan yang paling ketat” melalui menegakkan dan mempertahankan “pelaporan yang adil dan tidak seimbang” dari pencipta dan pengarang kontennya.

Seiring dengan tahap kualiti yang tinggi yang diperlukan oleh para penulisnya, setiap wartawan yang bekerja bagi pihak staf Blockonomi perlu memastikan pemeriksaan fakta bagi semua dan semua statistik atau pernyataan yang ada dalam kandungannya, dengan sumber dan / atau bibliografi diperlukan agar untuk mengesahkan pelbagai maklumat yang digunakan oleh pengarang.

Kepekaan Masa

Blockonomi terdiri daripada lembaga eksekutif, dan juga kumpulan penulis yang berpusat di seluruh dunia. Ini membolehkan syarikat dan pasukan penulisannya memberikan liputan berita antarabangsa, 24 jam sehari, 7 hari seminggu untuk pengunjungnya. Walaupun ini berlaku untuk pelaporan berita, Blockonomi tidak melalui banyak kemas kini jika dibandingkan dengan media yang lebih mapan dan lebih besar di luar sana.

Walaupun demikian, Blockonomi menjadikannya kebiasaan untuk diperbarui dengan cepat setiap kali ada berita besar dan terkini yang berlaku di ruang blockchain dan crypto.

Kepingan, Op-Eds dan Panduan Khas

Blockonomi menjadi kebiasaan untuk menggunakan pelbagai pakar dan penganalisis dari seluruh industri, termasuk pakar sains komputer, profesional undang-undang, dan banyak lagi yang lain.

Tumpuan ini kepada penulis pakar dan pencipta kandungan bermaksud bahawa syarikat dapat menerbitkan karya pendapat yang sangat khusus, panduan komprehensif, dan juga artikel mengenai topik dari seluruh industri. Pendatang baru di ruang crypto juga dapat mencari pelbagai panduan pelaburan, serta analisis harga yang lebih mendalam untuk pelbagai cryptocurrency.

Blockonomi, bersama dengan laman web utamanya, juga mengoperasikan blog terpisah yang dikenali sebagai MoneyCheck, anda juga boleh menemui pelbagai pautan ke artikel dari syarikat ini di Blockonomi juga. Blockonomi sendiri mempunyai pelbagai panduan, tutorial dan juga tinjauan komprehensif yang merangkumi peralatan perlombongan untuk memulakan perlombongan, perdagangan kripto, pelbagai jenis broker, pertukaran, dompet digital dan keras, sejarah pelbagai jenis cryptocurrency di antara banyak lebih banyak lagi.

Reputasi: 10/10

Liputan Acara

Blockonomi bersama dengan pasukan penulisan antarabangsa membuat usaha untuk pergi ke sebilangan besar acara crypto dan blockchain di seluruh dunia. Hasilnya, syarikat ini nampaknya mempunyai tahap liputan yang baik untuk sebilangan besar peristiwa crypto utama.

Seiring dengan ini, Blockonomi telah, dan terus menjadi, penaja yang sangat aktif untuk sejumlah acara crypto, di antaranya termasuklah Malta Blockchain Summit, Coinfest, FutureTech Expo, bersama dengan Blockchain Visionnaire Summit.

Media Sosial

Walaupun pasukan Blockonomi tidak mempunyai kehadiran yang besar berbanding dengan kedai berita crypto lain, di media sosial. Walaupun ini berlaku, profil Twitter dan Facebook syarikat sentiasa dikemas kini secara berkala. Termasuk kisah berita terbesar, bersama dengan pelbagai ciri eksklusif dari laman web utama.

Blockonomi mempunyai kecenderungan untuk melaporkan berita-berita besar daripada melaporkan tentang khabar angin yang diambil dari aliran media sosial, atau jenis cerita serupa. Daripada menerbitkan kandungan berdasarkan gosip dan khabar angin yang didorong oleh media sosial, Blockonomi memberi tumpuan terutamanya pada ciri-ciri yang lebih mendalam analisis, penyelidikan, dan pelaporan yang sangat tepat.

Alat Pengguna

Blockonomi mempunyai fokus yang lebih besar pada laporan berita, penyelidikan dan analisis. Walaupun Blockonomi sendiri mempunyai ciri dan fokus analitik seperti ini, syarikat itu merangkumi pelbagai alat yang sangat berguna seperti rangkaian pengesan harga untuk cryptocurrency utama.

Penjejak harga yang sama ini membahas dengan terperinci dan mendalam mengenai setiap mata wang kripto yang dilindungi pelacak ini, yang membolehkan pengguna mereka melihat laporan berita terkini dengan mudah kerana berkaitan dengan kripto secara umum, dari pasaran secara khusus.

Kekuatan Terbesar

Blockonomi memberikan penekanannya kepada jurnalistik berkaliber profesional yang berkualiti tinggi dan diteliti dengan baik dari pasukan antarabangsa yang sangat berpengalaman dalam bidang blockchain dan crypto profesional yang sepenuhnya bebas dan, sebagai hasilnya, outlet media crypto-agnostik yang berpusat di United Kingdom.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Laman Blockonomi itu sendiri menawarkan reka bentuk yang agak standard untuk blognya, dengan pelbagai berita dan laporan berita yang terdapat di bahagian atas halaman utama, serta rangkaian berita terkini di seluruh halaman. Bersama dengan laporan ini, terdapat panduan dan ulasan terkenal yang disenaraikan di bar sisi.

Secara keseluruhan, ia adalah reka bentuk yang sangat bersih, menawarkan beberapa warna yang bersih dan tajam seperti putih, hitam dan kelabu.

Kaji semula

Berpusat di Manchester di United Kingdom, Blockonomi melayani penggunanya sebagai saluran media berita blockchain dan cryptocurrency, yang secara rasmi diasaskan oleh usahawan teknologi – Oliver Dale, pada tahun 2017. Mulai tahun ini – Blockonomi, sementara tidak menjadi outlet media berita kripto terbesar di ruang ini, atau salah satu yang paling kerap dikemas kini, ia mempunyai semua yang sama, berjaya mencipta ceruk kecil yang unik.

Berfokus pada penyediaan artikel, penyelidikan, dan pendekatan sepenuhnya bebas terhadap dunia pelaporan crypto. Daripada hanya mengumpulkan maklumat yang telah dilemparkan ke dalam siaran pers syarikat crypto tertentu, Blockonomi memerlukan masa dan perhatian untuk memberikan penyelidikannya sendiri, bersama dengan perhatian terhadap kandungan yang diteliti dengan baik.

Hasil daripada pendekatan inilah laman web memberikan tahap kualiti yang jauh lebih tinggi dalam hal kewartawanannya. Satu yang sepenuhnya bebas dari bias kripto dan kualiti pelaporan tahap rendah yang biasa dilihat dari laman web lain.

Blockonomi, walaupun tidak begitu aktif di dunia media sosial, terutama jika dibandingkan dengan laman berita crypto lain, memberikan tahap aktiviti yang baik di beberapa saluran. Secara khusus, Blockonomi terbukti menjadi yang paling aktif dalam suapan Twitternya, di mana syarikat itu mempunyai lebih daripada 7,000 pengikut.

Bersama dengan suapan media sosial yang besar dan terus berkembang ini, Blockonomy juga kerap mengemas kini halaman Facebooknya. Walaupun kedua-dua suapan ini melihat kadar aktiviti terbaik, Blockonomi tidak mempunyai kehadiran yang sama di YouTube bersama dengan Instagram (yang baik, kerana banyak pesaing Blockonomi juga memfokus pada Twitter dan Facebook). Blockonomi, bagaimanapun, menjadi tuan rumah saluran Telegram yang dikemas kini secara berkala, yang jarang terdapat di ruang media crypto.

Mengenai jenis alat di laman web yang dimiliki oleh blok Blockonomi untuk penggunanya, sementara laman web tersebut lebih memfokuskan diri untuk melaporkan berita; salah satu alat yang tersedia untuk pengguna termasuk pencari harga crypto khusus, yang membolehkan pengguna melihat harga terkini untuk cryptocurrency seperti Ethereum dan Bitcoin.

Setiap halaman harga crypo ini disertakan dengan pelbagai sumber seperti carta lilin, carta harga, penukar harga untuk mata wang lain, bersama dengan penerangan ringkas mengenai cryptocurrency dan bagaimana ia berfungsi. Bahagian bawah halaman harga juga mempunyai cerita terkini mengenai cryptocurrency tertentu. Anda boleh mendapatkan maklumat harga di banyak laman web crypto yang berbeza, walaupun saya sangat menyukai cara penyampaian di Blockonomi.

Walaupun pengasas Blockonomi yang berpusat di Manchester – Oliver Dale – terus menyediakan beberapa tahap kandungan dalam laman web, dia juga disokong tetapi pasukan kecil, namun profesional dan antarabangsa yang terdiri daripada penulis yang sangat berkemahiran dan berpengalaman serta penyunting, termasuk seperti Jimmy Aki dan Zach Hildreth.

Dengan ahli pasukan seperti ini, pasukan editorial berjaya menghasilkan dan menerbitkan sebilangan besar artikel berita kripto berkualiti tinggi dari seluruh industri. Ringkasnya, Blockonomi cenderung lebih memusatkan perhatiannya pada laporan berita utama yang mempengaruhi pasaran yang lebih luas dan antarabangsa daripada berita yang lebih kecil. Ini termasuk laporan berita utama mengenai bagaimana institusi kewangan arus perdana bersiap untuk lebih terlibat dengan teknologi crypto atau blockchain. Pengunjung Blockonomi boleh menjangkakan jenis cerita yang sering anda temui dari firma Wall Street, peraturan nasional dan banyak lagi.

Walaupun syarikat itu sendiri berpusat di Manchester, United Kingdom, Blockonomi adalah sebahagian daripada syarikat induk yang dikenali sebagai Kooc Media Limited. Platform berita utama pertama Kooc Media adalah Blockonomi. Namun, sejak Blockonomi yang kita tahu pertama kali dilancarkan pada tahun 2017, Kooc Media juga telah berjaya melancarkan laman web lain yang dikenali sebagai MoneyCheck.

Berbanding dengan Blockonomi, tujuan utama MoneyCheck adalah “mempermudah dunia kewangan untuk semua orang.” Dengan sejumlah artikel MoneyCheck muncul di dalam laman web Blockonomi dan juga sebaliknya. Secara keseluruhan, kedua-dua laman web ini memberikan tahap liputan gabungan yang baik untuk dunia kewangan dan cryptocurrency antarabangsa, sementara laman web ini mewakili saluran berita yang sepenuhnya tertumpu pada aspek yang berbeza.

Jadi sementara Blockonomi, seperti yang disebutkan sebelumnya, berpusat di Manchester, United Kingdom, Ketua Pengarang Berita syarikat itu berpusat di Shanghai. Seiring dengan ini, Blockonomi terdiri daripada sekumpulan penulis dari seluruh dunia yang menyumbang ke laman web ini secara berkala. Semua penulis ini disenaraikan di laman web berdasarkan nama depan dan nama belakang, bersama dengan beberapa butiran biografi asas serta pautan ke pelbagai profil media sosial mereka.

Pengasas Blockonomi Oliver Dale terus berkhidmat sebagai Ketua Pengarang Blockonomi.

Walaupun Blockonomi tidak begitu dikenali sebagai salah satu syarikat media berita kripto terbesar atau paling banyak diperdagangkan yang beroperasi di dunia sekarang. Blockonomi telah, sama, berjaya berkembang dalam populariti dan reputasi sejak pertama kali dilancarkan pada tahun 2017, menjadikannya salah satu nama yang paling cepat berkembang dan lebih berwibawa di ruang crypto dan blockchain.

Daripada memberikan liputan komprehensif untuk setiap peristiwa di crypto, Blockonomi berfokus pada penyediaan analisis mendalam mengenai berita utama yang berpengalaman. Artikel mengenai Blockonomi sering ditulis dengan lebih terperinci, lebih panjang, lebih baik meneliti kemas kini berita daripada yang biasanya anda dapatkan dari media media konvensional dari dunia crypto dan blockchain.

Jauh dari sekadar memasukkan maklumat dari siaran akhbar syarikat lain, Blockonomi memerlukan lebih banyak masa dan perhatian untuk meneliti dan mengesahkan maklumat yang diberikan dalam siaran pers atau laporan berita tertentu. Atas sebab-sebab ini bersama sejumlah pihak lain, Blockonomi terus menampilkan dirinya sebagai pemimpin yang sangat terkenal dalam dunia pelaporan berita crypto dan blockchain.

RINGKASAN CRYPTO

  • Tajuk utama setiap hari: 8-15
  • Peringkat Alexa: # 84066
  • Pemilik: Decentral Media LLC
  • Tarikh Mula: New York, Amerika Syarikat, 2017

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter: 8.060
  • Telegram: 1.838
  • Instagram: 723
  • Youtube: 1.300

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Taklimat Crypto dilihat sebagai kredibel dan bebas kerana mereka tidak mempunyai iklan dan nampaknya tidak setia kepada sesiapa sebagai hasilnya. Terdapat juga halaman penuh, termasuk semua nama lengkap penulis, bios, dan profil media sosial, membuktikan pengalaman mereka dan menghubungkan ke catatan sebelumnya.

Pasukan Eksekutif

Han Kao (Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif), Jon Rice (Pengasas Bersama dan Editor Urusan), Ilya Abugov (Ketua Produk & Penyelidikan), dan Jay Putera (Pengarah Pembangunan Perniagaan).

Dasar Pengarang

Walaupun banyak laman web crypto dijalankan dan dimiliki secara bebas, Crypto Briefing adalah unik kerana juga bebas iklan dan tidak mempunyai artikel yang ditaja. Laman web rasmi mereka menyatakan “Crypto Briefing wujud untuk menyokong integrasi Blockchain dan cryptocurrency yang selamat dan bertanggungjawab ke dalam kehidupan arus perdana,” dan dasar editorial rasmi menegaskan komitmen mereka terhadap kewartawanan yang tidak dibayar, tidak disokong, dan bebas.

Kepekaan Masa

Taklimat Crypto dapat menerbitkan berita 24/7 kerana berpuluh-puluh penulisnya dari seluruh dunia. Mereka selalu menyiarkan berita utama tetapi tidak mempunyai artikel berita sebanyak pesaingnya yang lebih besar.

Terlalu Banyak Iklan? Tidak

Terlalu Banyak Siaran Akhbar? Tidak

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Taklimat Crypto bukan sahaja mempunyai ketiga-tiganya, tetapi mereka juga menerbitkan berita dan analisis terperinci. Terdapat karya penyelidikan, pusat pendidikan lengkap, dan premium yang tinggi untuk mendidik pembaca. Yang membezakannya adalah panduan duit syiling mereka yang luas. Ia menyenaraikan puluhan altcoin dan juga syiling teratas, yang membolehkan pembaca belajar secara meluas mengenai keseluruhan industri dan bukannya hanya syiling yang paling terkenal.

Reputasi: 9/10

Liputan Acara

Laman web ini mempunyai kalendar acara dan perincian mengikut wilayah. Walaupun tidak jelas apakah Crypto Briefing benar-benar menghantar penulis atau pasukan ke acara tertentu, mereka masih mempunyai liputan berita acara utama utama dari seluruh dunia.

Media Sosial

Taklimat Crypto telah hadir di semua platform media sosial utama dan secara berkala menyiarkan kemas kini, yang membolehkan pengikut untuk terus mengikuti berita terkini.

Alat Pengguna

Taklimat Crypto mempunyai makalah penyelidikan, panduan duit syiling, dan pusat pendidikan. Mereka juga mempunyai halaman data langsung yang menyenaraikan syiling, topi pasaran dan pergerakan harga semasa, dan semua aktiviti pertukaran.

Aplikasi Mudah AlihTidak

Kekuatan Terbesar

Bias bebas dengan standard yang tinggi, kumpulan penulis profesional ini menyampaikan banyak artikel, panduan, makalah penyelidikan, ulasan, dan analisis lain.

Antara Muka dan Reka Bentuk Pengguna

Reka bentuk profesional dan minimalis. Kekurangan iklan menambah penampilan mereka yang bersih.

Kaji semula

CryptoBriefing.com adalah laman berita kripto terkemuka yang membezakan dirinya dengan menawarkan liputan bebas iklan, bebas tanpa jawatan yang ditaja dalam bentuk apa pun, yang membolehkan mereka lebih tertadbir sendiri dan tidak berat sebelah. Namun, mereka disokong oleh firma modal teroka utama seperti Youbi Capital, Fenbushi Capital, DHVC, Neo Global Capital, PreAngel, Goopal Digital Capital, Block 72, Lucen Accelerator, WanFund, dan Game Theory Group. Tidak ada bukti yang menunjukkan ia mempengaruhi pekerjaan mereka setakat ini (laman web lain menunjukkan kebaikan kepada syarikat yang menaja mereka pada masa lalu).

Taklimat Crypto merangkumi berita utama secara berkala tetapi panduan adalah kekuatan terbesar mereka yang merangkumi segalanya dari tinjauan kod dan duit syiling hingga teknologi dan potongan pendapat mengenai apa yang menjadikan kripto tertentu unik. Mereka juga secara berkala menerbitkan makalah penyelidikan dan laporan DARE (Laporan dan Penilaian Aset Digital). Semua ini boleh didapati di pusat pendidikan mereka

Kami sangat menghargai ulasan kod di Crypto Briefing, serta ulasan duit syiling. Ini bukan sesuatu yang ditawarkan oleh laman web crypto lain. Ulasan duit syiling dilakukan oleh Andre Cronje dan pasukannya di mana mereka menganalisis ICO berdasarkan kertas putih syarikat. Pasukan ini memasukkan kod duit syiling itu sendiri untuk memisahkan fakta dari fiksyen, menunjukkan keupayaan teknologi yang sebenarnya dari gembar-gembur yang membawanya ke tahap tinjauan seterusnya.

Satu lagi ciri unik Crypto Briefing ialah terdapat laman web versi Bahasa Inggeris dan Korea. Artikel berbahasa Korea tidak disiarkan ke laman web sekerap artikel berbahasa Inggeris, tetapi artikel tersebut tersedia di laman web untuk dibaca oleh pengguna kripto Korea.

Taklimat Crypto berpusat di pusat bandar New York City dan diasaskan bersama oleh Han Kao dan Jon Rice pada tahun 2017. Kao dibesarkan di NYC dan memperoleh B.A. dari Universiti Columbia dalam bidang ekonomi. Dia telah mendirikan dan keluar dari beberapa syarikat dalam bidang teknologi dan media, dan menghabiskan 15 tahun sebagai usahawan. Hari ini, Han menghabiskan rundingan pasukannya dan melabur secara aktif dalam ICO dan entiti blockchain. Sebaliknya, Rice kini merupakan editor pengurusan dan telah bekerja dalam pemasaran dan penerbitan selama lebih dari 25 tahun.

Anggota pasukan lain juga melabur dalam ICO dan projek berkaitan blockchain tetapi nampaknya selalu didedahkan untuk dilihat oleh pembaca. Halaman “Pasukan” itu sendiri merangkumi profil terperinci pasukan eksekutif dan senarai wartawan, penyumbang, editor tamu, dan penyumbang sebelumnya. Ini merangkumi pautan media sosial.

Taklimat Crypto disokong oleh veteran industri dan usahawan teknologi dengan persekitaran yang sangat profesional, mengukuhkan sejumlah penerbitan iklan percuma. Walaupun disokong oleh banyak syarikat dan pelaburan oleh sebahagian besar kakitangan mereka, mereka tetap menjadi sumber berita dan pendapat yang bebas dan tidak berat sebelah. Sejak pertama kali membuka pintu pada tahun 2017, mereka dengan cepat berkembang menjadi salah satu sumber maklumat yang paling dipercayai dan disukai di luar sana.

Bitcoin.com

  • Tajuk utama – 10 hingga 15
  • Peringkat Alexa – # 9,980

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 387,000
  • Facebook – 98.400
  • YouTube – 17,000

Setelah ditubuhkan pada tahun 2008 di bawah nama domain asalnya Bitcoin.com pada tahun 2008, laman web rasmi, yang dimiliki secara peribadi oleh Roger Verr, sejak dilancarkan pada bulan September 2015.

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Setiap penulis yang terlibat di kawasan projek dipaparkan di laman web dan disenaraikan dengan nama depan dan nama belakang mereka di dalam profil laman web mereka sendiri yang boleh dibaca oleh pengunjung. Bersama dengan maklumat ini, adalah dasar syarikat untuk mengarang pengarangnya mendedahkan apa-apa pegangan cryptocurrency yang ada dalam halaman profil ini.

Syarikat itu sendiri, yang dimiliki secara peribadi oleh pengusaha dan pengaruhnya – Roger Ver – menawarkan banyak maklumat mengenai dirinya baik di saluran media sosialnya sendiri maupun di laman web. Yang benar-benar menonjolkan syarikat adalah kenyataan bahawa pasukan penulisan dan editorialnya tersebar di seluruh dunia.

Pasukan Eksekutif

  • Ketua Pegawai Eksekutif – Roger Ver
  • Ketua Pegawai Teknologi – Emil Oldenburg
  • Ketua Pegawai Operasi – Mate Tokay
  • Ketua Pegawai Kewangan – Natalia Ra
  • Ketua Pengarang – Nanok Bie
  • Penasihat Umum – Daniel Kelman
  • Ketua Operasi Perlombongan – Shaun Chong
  • Ketua HR – Batu Jared
  • Ketua Teknologi Global – Ben Goodyear
  • CPO – Dennis Jarvis

Dasar Pengarang

Sama seperti sebilangan kedai berita crypto lain di luar sana, Bitcoin.com berusaha untuk memberikan jenis maklumat terbaik ketika datang ke Bitcoin, dalam berita, ulasan dan analisis yang lebih mendalam. Laman web ini menyediakan segmen ‘Tentang Kami’ di mana sumber berita digambarkan dengan segera dan tepat sebagai “sumber utama anda untuk semua yang berkaitan dengan bitcoin.” Tiada dasar editorial yang tersenarai dalam talian.

Kepekaan Masa

Bitcoin.com, bersama dengan kebijakan dasar editorial yang kuat dalam kandungannya, juga merupakan salah satu saluran media berita kripto terpantas dalam talian ketika mendapat respons pantas terhadap perkembangan dalam industri ini. Ini adalah sebahagian besarnya terima kasih kepada pasukan media dan penulisan yang hadir di peringkat antarabangsa, dan yang bertanggungjawab untuk penerbitan kandungan pada sistem 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

Sebilangan besar berita terkini mengenai bitcoin, cryptocurrecny dan blockchain kemungkinan besar dilindungi dengan pasti di Bitcoin.com

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Bitcoin, bersama dengan merangkumi pelbagai berita terkini di dunia crypto dan blockchain, syarikat ini juga menyediakan pelbagai panduan yang sangat komprehensif tentang bagaimana pengguna dapat membeli Bitcoin, panduan bagaimana acara untuk memulakan perlombongan Bitcoin, juga bagaimana pengguna boleh melabur, menyimpan dan menggunakan Bitcoin dalam urus niaga.

Bersama dengan senarai panduan yang luas ini, laman web ini juga merangkumi sebilangan besar ciri seperti pendapat dari pasukan penyunting syarikat, panduan pengenalan mengenai Bitcoin, dan juga panduan penerokaan lengkap mengenai bagaimana fungsi Bitcoin untuk pengguna.

Reputasi: 9/10

Liputan Acara

Pasukan Bitcoin.com berusaha sedaya upaya untuk menghadiri pelbagai acara cryptocurrency dan blockchain sedapat mungkin pada skala antarabangsa. Laman web ini, bersama dengan kandungan hariannya yang ada, cenderung mempunyai liputan yang besar untuk acara industri besar di seluruh dunia.

Syarikat itu sendiri mempunyai lebih daripada 50 pekerja di peringkat antarabangsa, yang membolehkan pasukan hadir, dengan kapasiti di beberapa atau semua acara ini. Bitcoin.com, secara amnya, melakukan yang terbaik untuk memberikan liputan tahap paling konkrit di seluruh industri cryptocurrency dan blockchain.

Media Sosial

Bitcoin.com, selagi sangat aktif dalam dunia perkembangan berita dan acara antarabangsa, syarikat ini tetap sangat aktif di platform media sosial, khususnya ketika menggunakan Twitter, Facebook dan YouTube, dengan laman web dengan bangga menjadi tuan rumah ratusan ribu pengikut di seluruh dunia julat akaun ini.

Platform laman web sosial laman web sentiasa dikemas kini bersama dengan laman web dengan pelbagai berita terkini, analisis dari dunia pelaburan cryptocurrency pada umumnya, serta maklumat lain dari dunia blockchain dan cryptocurrency.

Selain menggunakan suapan media sosial ini, Bitcoin.com berusaha untuk mengembangkan dan menerbitkan kandungan video melalui saluran YouTube khusus, di mana saluran itu menampilkan pelbagai wawancara dengan tokoh-tokoh yang sangat berpengaruh dalam industri ini. Temu ramah ini juga diterbitkan bersama dengan video gaya dokumentari yang menerangkan pelbagai elemen cryptocurrency dan teknologi blockchain.

Alat Pengguna

Seiring dengan kehadiran di seluruh laman web dan saluran media sosialnya, Bitcoin.com mempunyai tahap kebolehgunaan yang besar untuk pengguna dan pelawatnya. Di luar apa yang dapat dijumpai oleh pengguna ini di laman web berita crypto media yang lebih konvensional, Bitcoin.com mengadakan pelbagai ciri menarik dan unik, seperti permainan blockchain, forum, akademi khusus dan banyak lagi.

Bersama dengan alat ini, Bitcoin.com juga mempunyai dompet digitalnya sendiri yang sangat popular, yang membolehkan penggunanya menyimpan dan menyimpan jumlah Bitcoin dan Bitcoin Cash dengan selamat. Selain dompet digital, terdapat juga block explorer yang popular yang dapat digunakan orang untuk mengunjungi pelbagai transaksi yang berlaku di blockchain BTC atau BCH.

Di samping itu, Akademi Bitcoin.com merangkumi pelbagai tutorial dan kelas yang sangat interaktif untuk pengguna mulai dari tahap pengalaman dari pemula hingga pertengahan. Permainan ini yang juga boleh dimainkan oleh pengguna di platform, sambil menjadi permainan gaya perjudian konvensional. Mereka disandarkan menggunakan blockchain, yang bermaksud bahawa mereka menggunakan algoritma yang mungkin adil, meningkatkan kemungkinan pemain akan dan boleh menang.

Kekuatan Terbesar

Laman web itu sendiri beroperasi sebagai syarikat yang sangat bebas, jika syarikat swasta yang pakar dalam melaporkan apa-apa yang berlaku di dunia Bitcoin, Cryptocurrency, dan berita blockchain.

Bersama dengan tahap pelaporan yang produktif ini, laman web ini merangkumi pelbagai ciri menarik, seperti dompet digital khusus, panduan komprehensif, penyelesaian perlombongan, Penjelajah blok dan banyak lagi.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Laman web itu sendiri ikonik berkat jenis skema warna khas yang digunakannya, yang membolehkannya menonjol dengan cukup baik. Palet yang digunakannya adalah tema hitam, putih dan oren dan berkat tumpuannya pada panduan serta tutorial komprehensif dalam Bitcoin.com. Ia berfungsi dengan berkesan bersama dengan platformnya – News.Bitcoin.com, yang memfokuskan pada berita dan fungsi yang lebih tradisional seperti blog berita; memaparkan pelbagai berita, perkembangan dan berita terkini.

Tema hitam, putih, dan oren khas yang membolehkan Bitcoin.com menonjol daripada orang ramai. Halaman Bitcoin.com utama memfokuskan kebanyakannya pada panduan dan tutorial, sementara bahagian News.Bitcoin.com adalah blog berita yang lebih tradisional, yang menampilkan pilihan cerita terkini, cerita unggulan, dan cerita popular setiap hari.

Kaji semula

Telah ditubuhkan pada tahun 2008 dengan nama domain asalnya Bitcoin.com pada tahun 2008, laman web rasmi, yang dimiliki secara peribadi oleh Roger Verr, sejak dilancarkan pada bulan September 2015.

Ini berkat kenyataan ini, bersama dengan fakta bahawa ia memberikan penekanan yang besar terhadap keperluan untuk jenis kandungan yang jauh. Dengan laman webnya menghubungkan ke dompet Bitcoin sendiri, tutorial dan panduan eksklusif mengenai bagaimana pengguna boleh memulakan dalam dunia Bitcoin – seperti tutorial bagaimana menggunakan Bitcoin, menambang atau menyimpan dan melabur di dalamnya.

Dalam kriptosfera yang kita ketahui hari ini, Bitcoin.com adalah salah satu media berita terbesar di luar sana untuk laporan kripto. Setiap artikel berita boleh didapati di laman web yang disertakan news.bitcoin.com.hari ini, dan, sebagai platform, didaftarkan sepenuhnya di wilayah Saint Kitts dan Nevis dengan nama Roger Ver.

Walaupun Ver sendiri disenaraikan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Bitcoin.com secara keseluruhan, syarikat itu juga terdiri daripada lebih daripada 50 pekerja, yang berpusat di seluruh dunia, yang membolehkan syarikat itu dapat dengan mudah menghadiri persidangan dan mesyuarat dalam skala yang luas. Ini, bersama dengan peringkat Alexa yang semakin meningkat, yang berjaya melonjak setinggi 1,500 semasa kenaikan Bitcoin pada tahun 2017, Bitcoin.com sejak itu memperoleh reputasi sebagai salah satu laman web yang paling banyak diperdagangkan untuk laporan berita dalam Bitcoin , Crypto dan dunia berita blockchain.

Setiap pekerjanya, dari pencipta kandungan, hingga pengurus dan bahkan eksekutif peringkat kanan disenaraikan dengan cara yang sangat telus melalui bahagian Tentang Kami di Bitcoin.com. Profil disenaraikan untuk setiap pekerja beserta nama depan dan nama belakang, memudahkan mendapatkan maklumat khusus mengenai mana-mana penulis tertentu.

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, Bitcoin.com telah mendapat reputasi dan sering terkenal di fikiran beberapa pengguna berkat sokongannya yang kadang-kadang kelihatan jelas untuk duo kripto – Bitcoin dan juga Bitcoin Cash. Ini adalah stigma yang tidak dibantu oleh kenyataan bahawa Roger Ver adalah salah satu yang pertama menjadi penyokong Bitcoin Cash.

Oleh kerana itu, pelabur dan pembaca percaya bahawa ada motif propaganda untuk Bitcoin.com untuk ‘shill’ untuk Bitcoin dan Bitcoin Cash. Sementara yang lain sejak itu memberikan pujian yang besar untuk Bicoin.com berkat objektivitasnya ketika melaporkan tentang berita tersebut, melihatnya sebagai sumber maklumat yang sangat sah.

Individu yang sama juga telah menyatakan tahap positif memandangkan Bitcoin.com merangkumi fakta bahawa Bitcoin Cash berusaha untuk membezakan dirinya dari Bitcoin dengan memulihkan ciri utama yang hilang di garpu keras. Hari ini, Bitcoin.com terus menyebut Bitcoin (BTC) sebagai “Bitcoin Core” – sesuatu yang dibenci oleh penyokong BTC sementara penyokong BCH menyukai.

Terlepas dari jenis sentimen yang anda miliki terhadap Bitcoin Cash atau Bitcoin, masih ada lebih banyak argumen yang sah untuk menggunakan Bitcoin.com, berkat reputasinya yang semakin meningkat sebagai salah satu sumber terbaik internet bagi mereka yang berminat dengan perkembangan yang berasal dari dunia blockchain, Crypto dan Bitcoin.

Blog berita yang menyertainya – News.Bitcoin.com juga menampilkan pelbagai laporan berita dari dunia crypto dan blockchain, yang semuanya adalah laporan berkualiti tinggi dari seluruh dunia dan industri. Walaupun dengan dugaan subjektiviti terhadap Bitcoin dan Bitcoin Cash, penulis Bitcoin.com berusaha untuk meneroka isu-isu dan memberikan laporan komprehensif mengenai isu-isu utama dengan objektif yang objektif. Secara keseluruhan, terdapat liputan yang baik untuk semua jenis peristiwa dan berita dari industri.

Ini semua terlepas dari beberapa slip pro-BCH sesekali yang berlaku dalam beberapa artikel, News.bitcoin.com juga menerbitkan artikel yang berusaha untuk menunjukkan banyak perspektif satu perdebatan.

Walau bagaimanapun, percubaan keobjektifan yang kuat ini masih belum mencukupi bagi sebilangan pengguna dan pelawat crypto untuk melihat jenis hubungan yang dimiliki Bitcoin.com dengan pengasasnya – Roger Ver – dan apa kaitannya dengan Bitcoin Cash.

Ver, semasa menjadi pengasas dan CEO di belakang Bitcoin.com, tetap menjadi tokoh yang sering dipertikaikan dalam komuniti Bitcoin dan crypto. Dengan banyak orang di luar sana yang menganggapnya sebagai penginjil yang sangat berpengetahuan untuk mata wang kripto. Sementara yang lain melihatnya sebagai pendapat yang sangat baik untuk wang Bitcoin dan Bitcoin, dengan minatnya sendiri adalah dalam prestasi pegangannya sendiri. Dengan beberapa orang yang lebih jauh untuk mendakwa bahawa laman web itu sendiri hanyalah semacam media mulut untuk Ver untuk mengeluarkan pendapatnya sendiri.

Walaupun ini mungkin berlaku di fikiran beberapa pihak, Ver bersama dengan Bitcoin.com terus menjadi kekuatan dominan dalam komuniti crypto dan blockchain dan, kebanyakan pengguna sejak itu beralih dari perpecahan garpu keras sebelumnya antara pemaju teras Bitcoin dan Bitcoin Cash kembali pada tahun 2017. Pergerakan komuniti ini seterusnya menunjukkan bahawa Bitcoin.com dapat terus memberi tumpuan untuk menyiarkan perbincangan dan berita yang relevan untuk dunia kripto.

Bitcoin sejak itu juga mendapat reputasi yang kuat sebagai akademi dalam talian untuk pelbagai cryptocurrency dan aktiviti dalam ruang blockchain. Bagaimanapun, pengguna baru dapat memanfaatkan pelbagai sumber yang disediakan oleh syarikat – menjadikannya sumber yang sangat menyeluruh untuk pengguna baru dan perantaraan.

Pengguna baru ke laman web ini boleh memilih untuk mengunjungi Bitcoin.com untuk berita terkini atau menyelidiki beberapa panduan pengajaran untuk belajar bagaimana membeli dan menyimpan bitcoin untuk pertama kalinya sebagai salah satu contoh. Laman web itu sendiri juga menyediakan pelbagai panduan komprehensif mengenai cara memulakan perlombongan Bitcoin untuk diri sendiri atau sebagai sebahagian daripada kumpulan. Terdapat juga pelbagai permainan, papan perbincangan dan forum.

Bersama-sama dengan ini, terdapat sekumpulan alat untuk membantu sesiapa sahaja yang menatap dunia Bitcoin, sama ada anda sepenuhnya baru dalam ruang atau pengguna yang lebih mahir. Bitcoin.com kekal sebagai salah satu organisasi perlombongan terbesar untuk Bitcoin di dunia sekarang.

Walaupun terdapat kontroversi ringan mengenai BTC, BCH, dan Roger Ver, Bitcoin.com terus mengukuhkan kedudukannya sebagai salah satu laman web terbesar dan paling terkenal di komuniti crypto hari ini.

Bitcoinist

  • Tajuk utama setiap hari – 5 hingga 15
  • Peringkat Alexa – # 35,955

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 47,300
  • Telegram – 13,000
  • Facebook – 22,000
  • Instagram – 2,000

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Walaupun sebilangan platform pelaporan berita crpyto lain menawarkan sesuatu dalam cara profil pengguna untuk pelbagai pencipta dan pengarang kandungan di laman web ini. Bitcoinist tidak biasa kerana nampaknya tidak mempunyai segmen profil pengarang untuk pelbagai anggota pasukan penulisan mereka.

Sebilangan besar penulis di platform ini mempunyai nama mereka yang tersenarai dalam struktur nama depan dan belakang, dengan pengguna dapat mengklik nama-nama ini untuk melihat jenis artikel lain yang telah diusahakan oleh pengguna yang sama untuk laman web ini..

Walaupun unsur-unsur sederhana ini ada, ada sedikit atau sedikit maklumat mengenai pengarang itu sendiri, tidak ada yang menggambarkan jenis latar belakang yang mereka miliki, pengalaman profesional atau akademik, atau bahkan pegangan yang mereka miliki dalam pelbagai aset kripto.

Terlepas dari kenyataan ini, Bitcoinist mendakwa mempunyai syarat bahawa semua penulis di dalam stafnya diwajibkan untuk mendedahkan apa-apa dan semua pegangan yang mereka miliki dalam pelbagai aset crypto, semua sebelum kandungannya diterbitkan. Semua penulis dalam kakitangan Bitcoinist kini dibayar dalam beberapa medium crypto seperti Bitcoin dan / atau Ethereum, jadi sekurang-kurangnya, diandaikan bahawa penulis ini akan memiliki kepentingan sederhana dalam sekurang-kurangnya dua jenis crypto selama mereka bekerja untuk platform ini.

Kakitangan penulisannya, menurut pasukan Bitcoinist, juga berpusat di seluruh dunia.

Pasukan Eksekutif

  • Pengasas Bersama dan Ketua Pegawai Operasi – Mate Tokay
  • Pengasas Bersama dan Ketua Pegawai Teknologi – Norbert Kovacs
  • Pengasas Bersama – Zoltan Tokay
  • Ketua Pengarang – Scott Fargo

Dasar Pengarang

Bitcoinist menggariskan dengan jelas dasar editorialnya di halaman di laman web rasmi. Dasar editorial itu menjelaskan tujuan penerbitan syarikat. Ia juga menerangkan bagaimana laman web menghasilkan wang. Ringkasnya, sepertinya pasukan Bitcoinist komited untuk menyediakan kandungan berkualiti tinggi untuk komunitinya, seringkali merasa bangga dengan kemampuannya untuk memberikan “integriti pelaporan dan kewartawanan” kepada pengguna.

Secara keseluruhan, laman web itu sendiri berusaha, melalui kandungannya, dasar editorial dan penerbitan untuk “bekerja dengan tekun untuk memeriksa fakta, sumber, dan mengesahkan” segala jenis metrik, pernyataan atau penyelidikan seperti yang terdapat dalam penerbitan yang kemudian ditempatkan di laman web . Sebagai tambahan kepada ini, pasukan Bitcoinist mengaku sepenuhnya menentang segala jenis generasi gembar-gembur untuk pelbagai artikel. Akibatnya, ia mengaku tidak mempercayai sensasi atau membuat pelbagai artikel berita clickbaity.

Bitcoinist mendakwa mempunyai syarat bahawa semua penulis di dalam kakitangannya diwajibkan untuk mendedahkan apa-apa dan semua pegangan yang mereka miliki dalam pelbagai aset crypto, semua sebelum kandungan mereka diterbitkan. Bersama dengan kenyataan ini, Bitcoinist menyatakan bahawa ia, sebagai syarikat berhad, tidak terlibat dengan sebarang jenis perdagangan atau pelaburan dalam cryptocurrency. Walaupun dengan ini, syarikat itu memang menerima pembayaran dari syarikat yang ingin menyiarkan iklan sepanduk, penerbitan siaran akhbar, kandungan tajaan di dalam laman web ini antara lain.

Kepekaan Masa

Walaupun pasukan Bitcoinist mengaku tidak menerbitkan dalam jumlah besar dalam satu hari tertentu, seperti yang sering berlaku dengan outlet media berita crypto yang lebih besar di luar sana. Walau bagaimanapun, Bitcoin mempunyai kecenderungan untuk bertindak balas dengan cepat terhadap perkembangan besar di peringkat antarabangsa dalam dunia berita cryptocurrency dan blockchain.

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Bitcoinist mempunyai rangkaian panduan asas tetapi bermaklumat yang disiarkan dalam talian dalam laman web. Penulis juga mempunyai kebiasaan meninjau pelbagai tinjauan dan pertukaran aplikasi crypto dan blockchain secara berkala.

Walaupun ia menawarkan panduan dan ulasan seperti ini, fokus utama Bitcoinist adalah untuk melaporkan dan menerbitkan berita, jadi walaupun panduan ini tersedia, ini bersama dengan siri tutorialnya dalam talian dan lebih merupakan panduan pengajaran asas sebagai menentang apa-apa yang sangat komprehensif.

Bagi mereka yang mencari mana-mana panduan Bitcoinist ini, pengguna hanya perlu melihat di bawah segmen ‘Bagaimana Untuk’ yang terdapat di laman web, dan ini merangkumi pelbagai panduan seperti ‘Dompet Bitcoin Terbaik’, dan ‘apa itu Bitcoin?’ antara panduan crypto lain.

Reputasi: 7/10

Liputan Acara

Walaupun tidak jelas sama ada Bitcoinist secara aktif menghantar pasukan untuk menghadiri acara antarabangsa ini, atau jika penulis sudah ditempatkan secara tempatan untuk menghadiri acara ini, atau jika mereka terutama bergantung pada outlet berita pihak ketiga untuk melaporkan jenis ini peristiwa.

Terlepas dari kebijakan liputannya, laman web Bitcoinist memang memaparkan berbagai acara dalam kalendar dalam taliannya, dengan pelbagai acara yang akan datang berlangsung di seluruh Eropah.

Media Sosial

Seiring dengan aktif dalam bidang media sosial, Bitcoinist menjadi tuan rumah salah satu pengikut media sosial terbesar yang dilihat dari syarikat media berita crypto. Dengan ini – Bitcoinist masih ketinggalan beberapa nama yang lebih besar di media seperti Twitter, ia masih mempunyai jumlah di atas 50,000.

Seiring dengan jumlah trafik yang tinggi ini, Twitter Bitcoinist, serta rangkaian halaman media sosialnya yang lain dikemas kini beberapa kali sehari dengan beberapa laporan berita terkini dari laman web rasmi. Secara keseluruhan, Bitcoinist mempunyai pengikut di ribuan halaman seperti Facebook, Instagram, Telegram dan medium lain.

Alat Pengguna

Bitcoinist sendiri hanya mempunyai sebilangan kecil alat pengguna yang dapat digunakan oleh pengunjung. Dengan penanda harga crypto kecil dipaparkan di bahagian atas laman web di seluruh halamannya. Walau bagaimanapun, selain daripada ini, pasukan Bitcoinist mempunyai pandangan utama untuk melaporkan berita tersebut.

Kekuatan Terbesar

Bitcoinist membuat usaha bersepadu untuk memberikan pendekatan Euro-centric terhadap analisis cryptocurrencynya ketika menjelaskan apa-apa perkembangan terkini, yang memungkinkan untuk memberikan pandangan secara objektif dan bebas. Terdiri daripada hanya kumpulan penulis yang agak kecil, Bitcoinist menyinggung semangat untuk kandungan berkualiti tinggi – yang membolehkan pasukannya mencapai banyak prestasi sambil diselingi ke seluruh dunia.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Antaramuka laman web itu sendiri sangat diharapkan daripada reka bentuk blog standard, dengan simbol ‘B’ yang sangat jelas kelihatan di sudut kiri atas laman web.

Di dalam halaman, pelbagai artikel dipisahkan ke dalam kategori tersendiri seperti ‘Bitcoin’, ‘Ethereum’ atau ‘Altcoins.’ Sebagai tambahan kepada kategori ini, terdapat sebilangan besar subkategori yang membolehkan anda menggunakan artikel yang lebih khusus seperti ‘Blockchain’, ‘Security’ dan ‘siaran akhbar’.

Secara keseluruhan, Bitcoinist menggunakan palet warna hitam, biru tua dan biru muda untuk menarik pengguna dengan formatnya yang sejuk dan ramping di laman webnya serta pelbagai laman media sosial.

Kaji semula

Dengan syarikat yang menjadi tuan rumah lebih daripada dua juta pelawat ke platform berita secara bulanan, bersama dengan ribuan pengikut di pelbagai laman media sosialnya, Bitcoinist telah berjaya berkembang dan menjadi salah satu platform penerbitan media kripto yang lebih berpengaruh dalam industri ini.

Setelah ditubuhkan pada tahun 2013, laman web ini mempunyai pasukan berskala kecil dibandingkan dengan yang lain, tetapi laman web ini tersebar di seluruh peringkat antarabangsa, yang membolehkan mereka memberikan laporan berita berkala selama 24 jam, 7 hari seminggu. Setakat ini, pasukan penulisan Bitcoinist telah berjaya merangkumi pelbagai topik dalam dunia blockchain dan crypto – seperti laporan berita, analisis harga, ulasan pelbagai produk, pertukaran atau aset crypto, wawancara, blockchain, keselamatan digital, altcoin dan banyak lagi.

Seperti sebilangan platform berita crpyto lain, Bitcoinist, sementara tidak secara langsung. terlibat dalam cryptocurrency seperti perlombongan atau pelaburan, ia menawarkan artikel yang ditaja oleh syarikat dan iklan berbayar untuk mereka yang ingin beriklan di industri ini. Beberapa perkhidmatan ini tersedia untuk pembelian langsung melalui Bitcoinist, dan ini termasuk iklan sepanduk berdasarkan BPS, tajaan buletin, kandungan tajaan kerana berkaitan dengan syarikat tertentu, serta iklan latar yang ditempatkan di halaman.

Telah ditubuhkan dan diasaskan secara rasmi oleh pasukan Mate Tokay, Norbert Kovacs dan Zoltan Tokay pada bulan Februari 2014. Ketika sampai di lokasinya, Bitcoinist agak tidak biasa – telah didaftarkan secara rasmi sebagai perniagaan di United Kingdom dengan nama Bitcoinist Limited, walaupun secara paradoks: syarikat itu sendiri beroperasi dan berpusat di Budapest, Hungary.

Ini terus menunjukkan kelemahan serius dengan Bitcoinist – bahawa syarikat itu sendiri tidak menampilkan dirinya sebagai media yang sangat telus ketika datang ke maklumat pendaftaran dan lokasinya. Tetapi untuk menunjukkan bahawa ini adalah sesuatu yang sepenuhnya unik untuk Bitcoinist sama sekali tidak benar.

Ini tetap menjadi perkara yang tidak biasa bahawa Bitcoinist tidak memberikan maklumat mengenai pelbagai pengarangnya melalui laman webnya dalam talian. Sebilangan besar pengarang ini hanya dikenali dengan nama depan dan belakang mereka, tetapi selain daripada itu – selain daripada mengklik nama pengarang untuk menunjukkan apa yang mereka tulis; tidak ada yang menghuraikan perincian biografi, misalnya. Tidak ada keterangan mengenai pengalaman individu atau kelayakan profesional dalam industri ini.

Ringkasnya, pasukan penulisan memang bercakap dari pengalaman dan profesionalisme dalam kandungan yang mereka sediakan. Menguruskan dengan berkesan dan lebih daripada secara kompeten membincangkan pelbagai perkembangan dalam dunia cryptocurrency dan blockchain – tetapi apa yang umumnya lebih dihargai adalah tahap ketelusan yang lebih besar.

Terlepas dari kurangnya kejelasan mengenai masalah lokasi atau maklumat mengenai syarikatnya, Bitcoinist tetap berusaha untuk mengukuhkan kedudukan dan reputasinya sendiri sebagai saluran berita yang sangat terkenal dan berwibawa untuk ruang cryptocurrency dan blockchain. Bitcoinist, sementara terdiri daripada pasukan kecil yang terdiri daripada kira-kira selusin penulis. Tetapi sementara ini adalah sebilangan kecil, penulis yang sama tersebar di seluruh dunia dan, sebagai hasilnya, ini menjadikan mereka lebih daripada mampu menyampaikan kandungan berkualiti tinggi selama 24/7 dengan berita, wawasan, analisis dan wawancara terkini dari dunia crypto.

Kami benar-benar mempunyai firma syarikat mengenai hal ini, tetapi penulis yang sama ini wajib memberikan maklumat mengenai pelaburan yang telah mereka buat atau mungkin sebelum menyerahkan artikel mereka. Secara keseluruhannya, pasukan Bitcoinist membuat banyak tuntutan yang sama seperti yang dikeluarkan oleh media media crypto arus perdana mengenai subjek dasar editorial – mereka berusaha untuk memberikan pendekatan ‘adil, objektif’ dan tidak berat sebelah terhadap kewartawanan dan pelaporan mereka mengenai hal ini jenis peristiwa crypto.

Ringkasnya, syarikat yang berpangkalan di Hungaria ini banyak memenuhi tuntutan yang mereka buat mengenai kualiti kandungan mereka – menyediakan sumber berita dan analisis yang berkesan dari seluruh dunia teknologi blockchain dan cryptocurrency, termasuk laporan terkini, berita dan wawancara mengenai Bitcoin, altcoin, teknologi blockchain, keselamatan antara lain.

Ini bertepatan dengan media yang tinggi berikutan ia menerima kedua-duanya melalui laman web (2 juta sebulan melalui laman web) bersama dengan yang berikut melalui media sosial (50,000 ditambah di pelbagai rangkaian media sosial), yang memungkinkan ia mempunyai kehadiran dalam talian yang sangat berpengaruh.

Walaupun syarikat kekurangan unsur korporat, maklumat geografi dan ketelusannya – termasuk maklumat penulisnya – Bitcoinist nampaknya sangat komited terhadap janjinya untuk menyediakan jalan keluar yang objektif dan bebas untuk berita dari dalam crypto dan blockchain masyarakat.

Walaupun kekurangan aspek ketelusan tertentu – seperti maklumat dan lokasi penulisnya – Bitcoinist nampaknya komited untuk menjadi saluran berita bebas dan tidak berat sebelah untuk komuniti kripto.

Majalah Bitcoin

  • Tajuk utama setiap hari – 5 hingga 15
  • Peringkat Alexa – # 80,071

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 548,000
  • Facebook – 77,000

Telah ditubuhkan secara rasmi pada tahun 2012 di Nashville, Tennessee, Amerika Syarikat – syarikat ini dimiliki oleh syarikat berhad – BTC Media LLC

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Majalah Bitcoin menyenaraikan majoriti pengarangnya dengan cara yang serupa seperti yang biasa dilihat dari kedai berita lain – masing-masing pengarang disenaraikan berdasarkan nama depan dan nama belakang. Tetapi harus dijelaskan bahawa sebilangan penulis ini sering beroperasi dengan nama samaran pilihan mereka sendiri.

Secara umumnya, penulis yang bekerja untuk pasukan Majalah Bitcoin mewakili beberapa penulis yang paling sah dan sangat profesional dalam industri blockchain dan cryptocurrency, sering terlibat dalam pengeluaran kandungan berkualiti majalah yang boleh terdiri dari lebih banyak peristiwa terkini, hingga lebih banyak penyelidikan kandungan mengenai pelbagai syarikat, token crypto atau analisis prestasi token dari masa ke masa.

Bersama dengan sekumpulan penulis sepenuh masa dalam Bitcoin Magazine secara berkala menerbitkan kandungan dari pelbagai penulis bebas yang mahir. Tidak kira berapa jam yang disediakan oleh pembuat kandungan ini untuk syarikat – masing-masing, dari penulis, editor salinan, editor, pereka dan pembangun disenaraikan di halaman ‘Perihal’ syarikat.

Pasukan Eksekutif

  • Pengasas Bersama – Vitalik Buterin
  • Pengasas Bersama – Mihai Alisie
  • Pengurus Urusan – Christie Harkin

Dasar Pengarang

Bitcoin Magazine akan hadir dengan pelbagai dasar editorialnya, dengan jelas dipaparkan untuk dilihat oleh pengguna di halaman ‘About’. Syarikat ini berusaha untuk memberikan para penggunanya jalan keluar untuk maklumat, kandungan, dan berita “tepat, tepat pada masanya dan relevan” dari komuniti crypto dan blockchain.

Syarikat itu, walaupun hakikatnya dimiliki oleh syarikat yang berpangkalan di Tennessee – BTC Incorporated dan BTC Media LLC, ia juga mendakwa bahawa staf editorialnya terdiri daripada entiti bebas sepenuhnya, yang terpisah dari induk korporat. Bitcoin Magazine juga menerima pelbagai nada dan cerita dari penulis dan pencipta kandungan “sepenuhnya berdasarkan prestasi kewartawanan, ketepatan masa, dan relevansi khusus dengan pembaca penerbitan di ruang bitcoin.”

Untuk memastikan objektiviti yang lengkap, penulis yang bekerja untuk Bitcoin Magazine dilarang sama sekali untuk menerima apa-apa jenis pembayaran dari pihak ketiga sebagai pertukaran untuk membuat liputan cerita tertentu atau siaran akhbar. Bitcoin Magazine sendiri juga tidak menerbitkan sebarang jenis siaran akhbar, yang jarang berlaku ketika mempertimbangkan kedai media crypto. Sebagai tambahan kepada ini, syarikat tidak menerima pembayaran apa pun untuk artikelnya (yang mengatakan, syarikat itu membenarkan pengiklanan, yang tersedia melalui pelbagai iklan sepanduk, tajaan buletin e-mel, bersama dengan konten tajaan, yang dibuat jelas dapat dilihat oleh anggota masyarakat.)

Majalah Bitcoin berusaha sedaya upaya untuk mengungkapkan sebarang hubungan ke BTC Inc, BTC Media LLC, atau mana-mana anak syarikat di mana mungkin.

Kepekaan Masa

Majalah Bitcoin menjadi kebiasaan untuk tidak menerbitkan jenis kuantiti yang sama ketika datang ke berita, terutama jika dibandingkan dengan kisah berita utamanya. Walau apa pun, Majalah Bitcoin memberikan banyak gambaran mengenai kisah berita utama, dan dengan cara yang tepat waktu.

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Bitcoin Magazine mempunyai lebih daripada selusin panduan komprehensif yang tersedia untuk pengguna lihat dalam talian, yang merangkumi pelbagai panduan untuk pemula dan pengguna yang lebih mahir. Bersama-sama dengan ini, terdapat juga panduan kewangan yang lebih luas mengenai bagaimana cukai ini berfungsi dengan Bitcoin, bagaimana Bitcoin dapat ditingkatkan dari masa ke masa, serta cara menyimpan, dan seterusnya bagaimana untuk memastikan pelaburan Bitcoin anda selamat, di antara pelbagai topik lain.

Reputasi: 9/10

Liputan Acara

Majalah Bitcoin melakukan banyak perkara untuk merangkumi beberapa perkembangan terbesar dalam dunia blockchain dan crypto termasuk acara, yang serupa dengan mana-mana outlet media berita crypto yang besar. Walaupun ia hadir di pentas antarabangsa untuk persidangan dan berita, Majalah Bitcoin tidak mempunyai kehadiran yang sama di acara-acara ini dengan persaingan yang lain dan lebih ketara, dengan itu, syarikat masih berjaya mengikuti perkembangan terkini dengan berita dan laporan terkini untuk masyarakatnya.

Bitcoin Magazine juga bersiap untuk menganjurkan acara uniknya yang dikenali sebagai Bitcoin 2019 Conference yang berpusat di San Francisco pada bulan Jun ini. Memandangkan fakta bahawa tiket berharga $ 100, ia muncul sebagai jenis acara yang sangat menjimatkan jika dibandingkan dengan jenis acara crypto dan blockchain lain.

Media Sosial

Selain mempunyai aktiviti yang baik melalui majalah digitalnya, Bitcoin Magazine juga merupakan pemain yang sangat aktif dalam dunia media sosial, seperti Facebook dan Twitter. Dengan setiap akaun ini terdiri daripada hampir setengah juta pengikut – Majalah Bitcoin mempunyai salah satu akaun Twitter yang paling banyak diikuti di dunia media kripto.

Alat Pengguna

Bersama dengan pelbagai laporan berita, analisis kewangan dan kemas kini harga, Bitcoin Magazine juga menampilkan penjelajah blok Bitcoin sendiri, yang serupa dengan jenis penjelajah blok yang sama yang terdapat di pelbagai laman web lain. Melalui penjelajah ini, orang dapat melihat blok baru-baru ini, sambil juga memeriksa pelbagai statistik blok ini, seperti ketinggian dan jumlah transaksi yang terlibat dalam blok ini.

Seiring dengan ini, pengguna dapat mencari melalui blok sebelumnya untuk memeriksa jenis metrik yang sama. Bersama dengan penjelajah ini, Bitcoin Magazine juga menyertakan pelacak harga yang unik, yang membolehkan pengguna melihat harga terkini dari pelbagai aset crypto utama, termasuk carta candlestick penuh.

Kekuatan Terbesar

Majalah Bitcoin adalah salah satu saluran media berita crypto yang paling lama dikendalikan, yang menawarkan banyak komen yang mendalam dan tepat untuk pembacanya. Bersama dengan majalah digital yang sangat berjaya ini, syarikat ini juga ingin melancarkan edisi cetaknya dalam masa terdekat.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Majalah Bitcoin menawarkan kepada pengguna penyediaan dan reka bentuk warna yang sangat khas dengan palet warna oren dan putihnya yang dipadankan dengan susun atur blog standard.

Majalah itu sendiri menampilkan pelbagai kisah unggulan yang disenaraikan di bahagian atas halaman, bersama dengan beberapa kisahnya yang lebih terkini melalui seluruh halaman. Ini pelbagai kisah unggulan mengenai sebarang peristiwa baru dan yang akan datang, bersama sejumlah panduan, yang disenaraikan di seluruh halaman.

Secara umum, susun atur majalah dalam talian tetap sangat jelas, ringkas dan mudah dilayari. Majalah Bitcoin mempunyai susun atur berasaskan cetakan ikonik, sementara majalah dunia nyata yang sebelumnya beredar, sejak itu menjadi barang pengumpul, dengan beberapa terbitan pertama majalah yang dijual dengan harga lebih dari $ 800 dari kedai Majalah Bitcoin.

Kaji semula

Bitcoin Magazine telah mendapat reputasi yang tegas dan, sebagai salah satu laman web media terpanjang di industri untuk mendapat berita di dunia crypto dan blockchain – ini adalah reputasi yang diperoleh selama permainan yang panjang.

Ditubuhkan pada tahun 2012 oleh pasukan pengasasnya Vitalik Buterin dan Mihai Alisie, Bitcoin Magazine sendiri dimiliki oleh BTC Media LLC, yang merupakan syarikat terhad yang berpusat di Nashville, Tennessee. Pada mulanya, Bitcoin Magazine sangat terkenal dengan namanya – telah beroperasi sebagai penerbit digital dan dunia nyata majalahnya sendiri.

Walaupun Vitalik akan menjadi salah satu pengasas bersama syarikat itu, dia kemudiannya pergi bersama dan membawa Ethereum ke dunia yang lebih luas. Walaupun Buterin mungkin pergi, majalah itu bergerak dari kekuatan ke kekuatan tanpa dia. Walaupun versi cetak majalah itu dihentikan beberapa tahun yang lalu, syarikat itu mempunyai rancangan untuk kembali ke dunia cetak mulai tahun ini.

Kembali ketika beroperasi sebagai dunia nyata dan penerbit digital majalahnya, Bitcoin Magazine melakar sejarah sebagai majalah pertama yang didedikasikan untuk dunia pelaporan cryptocurrency – dengan orang yang dapat membeli salinan fizikal sebagai harga langganan $ 9 sebulan. Sebilangan besar artikel ini juga bebas untuk dibaca dalam format digital.

Selain menjadi salah satu pengasas pasukan – Buterin sendiri telah meluangkan banyak masa untuk menyediakan kandungan ke laman web sebagai projek sampingannya semasa bekerja di universiti, lebih dari 10-20 jam waktunya dikhaskan untuk majalah yang dimaksudkan.

Baru pada tahun 2014 ketika seorang usahawan kanan bernama David Bailey, secara rasmi melancarkan syarikat terhad BTC Media di Nashville, Tennessee. Sebelum terlibat dalam Bitcoin Magazine, syarikat itu berada di belakang operasi yBitcion, salah satu penerbitan terkemuka untuk melaporkan mata wang digital. BTC Media LLC berfungsi sebagai anak syarikat yang bertanggungjawab untuk media dan penerbitan di bawah BTC Incorporated.

Hari ini, keluarga BTC Media LLC merangkumi Majalah Bitcoin dan juga Distributed.com, platform untuk membincangkan teknologi lejar diedarkan. Beberapa anggota pasukan pengasas BTC Media LLC yang unggul terdiri daripada ahli seperti Andrew DeSantis dan Tyler Evans. Bersama dengan media operasi dan media pelaporan berita seperti Bitcoin Magazine, syarikat itu sendiri juga menyediakan pelbagai perkhidmatan perundingan untuk syarikat-syarikat besar di Fortune 500 mengenai dunia teknologi bitcoin dan blockchain.

Walaupun setelah Bitcoin Magazine diakuisisi oleh Bitcoin Media LLC, ia terus menjadi salah satu sumber berita yang paling dipercayai dan terkenal ketika datang ke dunia media Bitcoin dan crypto. Seiring dengan reputasi ini, syarikat ini juga mempunyai salah satu pengikut terbesar di dunia media sosial – dengan laman seperti Twitter yang terdiri daripada lebih 500,000 sendiri.

Reputasi ini adalah yang telah dipupuk selama bertahun-tahun, berkat kenyataan bahawa ia telah beroperasi sejak 2012, menjadikannya salah satu outlet media utama dan penerbitan crypto yang paling lama berjalan di seluruh dunia crypto.

Seiring dengan menjadi dan mengaku sebagai salah satu, jika bukan yang tertua dan, sebagai hasilnya, saluran berita yang paling mapan untuk cryptocurrency. Syarikat itu sendiri juga mempunyai organisasi kakitangan editorial yang sepenuhnya bebas, yang membolehkannya menjadi objektif sepenuhnya entiti induknya seperti BIT Incorporated dan pasukan BTC LLC /

Berkenaan dengan dasar editorial syarikat, Bitcoin Magazine telah dengan teliti menyusun kebijakan editorialnya dalam talian. Membolehkan pengunjung ke platform, bersama dengan calon penulis untuk memahami jenis dasar yang ada untuk memastikan tahap kualiti terjaga.

Bersama dengan dasar editorial yang koheren ini, syarikat itu juga mendakwa untuk mendedahkan apa-apa dan semua hubungan dengan BTC Incorporated serta BTC Media LLC di mana sahaja ia dapat dilakukan ketika melaporkan mengenai kisah tertentu. Seiring dengan dorongan untuk ketelusan yang lebih besar, pengarang secara editorial dan perniagaan, Bitcoin Magazine mengaku tidak menerbitkan apa-apa siaran akhbar, mereka juga tidak menerima apa-apa jenis pembayaran untuk kandungan.

Walaupun ini berlaku, syarikat itu menawarkan dan menampilkan pelbagai iklan bersama dengan posting yang ditaja yang dilabel dengan jelas di laman web ini. Secara keseluruhan, dasar editorial Bitcoin Magazine dirancang untuk meminimumkan persepsi berat sebelah kerana hubungan laman web dengan Bitcoin Magazine.

Walaupun versi cetak Bitcoin Magazine telah berjalan sejak beberapa tahun kebelakangan ini, pasukan ini membawa kembali tahun ini. Pada tahun 2019, Majalah Bitcoin mengumumkan bahawa ia secara rasmi akan kembali menerbitkan versi cetak dari kandungannya, sambil diedarkan seperti majalah biasa di mana sahaja mereka dijual..

Ini menimbulkan persoalan lebih lanjut mengenai sama ada majalah cetak, apalagi majalah cetak yang merangkumi dunia Bitcoin dan Cryptocurrency, bertahan dan sama dinamiknya dengan lelaran dalam taliannya? Hanya masa yang dapat memberitahu. Asalnya, Majalah Bitcoin sebelumnya bekerjasama dengan syarikat penerbitan yang berpusat di Orlando, Florida yang dikenali sebagai Coin Publishing LLC untuk mencetak majalah ini. Walaupun ini terjadi, masih belum dapat dipastikan syarikat mana yang akan menerbitkan versi yang dilancarkan semula ini.

Majalah Bitcoin asli, yang berasal dari pertama ketika syarikat itu menerbitkan versi fizikal, sejak itu menjadi barang koleksi. Dengan kedai dalam talian untuk Bitcoin Magazine benar-benar menjual salinan edisi pertamanya (diterbitkan pada Mei 2012) dengan jumlah $ 799.99, sementara keseluruhan pakej, yang mengandungi semua 22 terbitan Bitcoin Magazine dijual dengan harga $ 4,450. Dengan pelbagai item lain di kedai seperti T-shirt jenama Bitcoin dan juga produk serupa.

Salah satu elemen lain dari majalah tersebut merangkumi serangkaian panduan yang disediakan oleh pasukan penulisan. Ini memberikan pelbagai pandangan mengenai dunia cryptocurrency, pelaburan dan perdagangan untuk pendatang baru dan pelabur yang lebih berpengalaman. Membolehkan mereka menyesuaikan diri dengan semua yang perlu mereka ketahui mengenai teknologi crypto dan blockchain.

Ini termasuk pelbagai panduan seperti “Apa itu Bitcoin?” dan “Apa itu Blockchain.” Ini berfungsi dengan baik untuk memberikan analisis ringkasan dan panduan mengenai teknologi yang sentiasa berubah dan berubah ini.

Akhirnya, Bitcoin Magazine adalah laman web yang jauh berbeza dari yang asalnya. Tetapi apabila perkara seperti ini diperkatakan – ia tentunya bukan perkara buruk sedikit pun; dengan syarikat bergerak dari kekuatan ke kekuatan, terus relevan, dan terus berinovasi selama bertahun-tahun untuk terus mengikuti perkembangan. Tidak, dengan majalah cetak diumumkan akan diluncurkan kembali mulai 2019, Majalah Bitcoin terus berusaha untuk menyediakan sumber berita dan laporan yang sangat terkenal, yang memungkinkannya membangun reputasi yang sudah kuat sebagai nama di dalam ruang.

BLOOMBERG

  • Tajuk utama setiap hari – 3 hingga 7
  • Peringkat Alexa – # 560

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 119,000
  • Facebook – 3.8 juta
  • Instagram – 174,000
  • YouTube – 167,000

Setelah ditubuhkan secara rasmi pada tahun 1981, dari bangunan khasnya di Manhattan, New York, Amerika Syarikat. Syarikat itu sendiri dan kekal dimiliki oleh Michael Bloomberg, yang kekal sebagai pemegang saham majoriti, memegang 88 peratus syarikat.

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Bloomberg mempunyai reputasi antarabangsa sebagai salah satu sumber media bebas terbesar dan terhormat yang beroperasi di dunia sekarang. Oleh itu, masuk akal bahawa kumpulan penulis cryptocurrencynya juga merupakan wartawan yang dipercayai dan berpengalaman dalam industri ini.

Bloomberg sejak itu bertindak balas terhadap peningkatan populariti cryptocurrency dengan cepat membuat pasukan penulis khusus crypto yang berdedikasi, semuanya mempunyai tahap kemahiran yang tinggi ketika membongkar berita terkini, sambil juga menguraikan masing-masing berita dalam gaya penulisan yang sangat jelas dan mudah difahami. Pasukan penulis crypto Boomberg cenderung menekankan liputan di kedua-dua pasaran kewangan dan cryptocurrency berbanding dengan berpindah ke kawasan khusus crypto dan blockchain.

Semua penulisnya disenaraikan berdasarkan nama depan dan nama belakang, masing-masing mempunyai pautan ke profil media sosial mereka sendiri.

Pasukan Eksekutif

  • Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif – Michael Bloomberg
  • Pengerusi – Peter Grauer
  • Ketua Pengarang – John Micklethwait

Dasar Pengarang

Berbanding dengan media media kripto skala lain yang lebih kecil, Bloomberg terlalu besar daripada organisasi dan syarikat media untuk menyediakan satu, dasar editorial yang koheren di seluruh bahagiannya.

Walau bagaimanapun, salah satu elemen terpuji dari dasar editorialnya adalah bahawa syarikat itu mempunyai peraturan khas bahawa ia hanya enggan melaporkan diri dengan cara apa pun. Bloomberg mempunyai pendekatan yang sangat serius ketika menyangkut kebijakan editorialnya, dengan begitu serius sehingga pengasas dan CEO syarikat itu – Michael Bloomberg bahkan tidak muncul dalam indeks Bloomberg Billionaire, terlepas dari kenyataan bahawa dia adalah antara 10 lelaki terkaya di dunia dengan haknya sendiri – dengan nilai bersih keseluruhan $ 55 bilion.

Kepekaan Masa

Bloomberg bertindak balas terhadap berita berita terbesar di dunia cryptocurrency dan blockchain dengan tepat pada masanya, sementara syarikat ini cukup dipercayai, laman web ini bukanlah respons pertama dengan berita terkini, sayangnya, dan pada kebanyakan kes.

Selain daripada berita utama ini, Bloomberg hanya berjaya menerbitkan sebilangan kecil artikel khusus kripto setiap hari, dan bukannya memfokuskan pada sebilangan besar kemas kini berkualiti rendah.

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Pasukan editorial khusus Bloomberg sering memasuki ruang kripto dengan jenis pilihan tersendiri di laman web berita, bersama dengan sebilangan penyumbang bebas yang menyerahkan pelbagai jenis kepingan khas di laman web ini. Walau bagaimanapun, bahagian kripto di Bloomberg cenderung memberi tumpuan yang lebih luas untuk melaporkan berita berbanding dengan menerbitkan sebilangan pendapat di crypto dan blockchain.

Bloomberg menerbitkan pelbagai analisis harga Bitcoin, bersama dengan sumber penyelidikan kripto lain melalui siri video TV Bloomberg, yang juga merangkumi sejumlah wawancara eksklusif dengan penganalisis kewangan dan CEO blockchain / crypto bersama sejumlah individu lain.

Reputasi: 10/10

Liputan Acara

Bloomberg akan melaporkan beberapa berita utama dari beberapa peristiwa kripto yang lebih popular dan besar, walaupun syarikat tidak akan menghantar pasukan untuk membuat liputan peristiwa ini secara pasti.

Media Sosial

Bloomberg menjadi tuan rumah sejumlah besar pengikut di pelbagai rangkaian media sosialnya, secara keseluruhan, syarikat ini mempunyai lebih daripada beberapa juta pengikut di laman media sosialnya. Sebilangan besar berita berita crypto dipaparkan di bawah akaun media sosial Teknologi Bloomberg. Namun, walaupun menggunakan outlet ini untuk menerbitkan berita, Bloomberg juga memiliki pegangan @Crypto witter khusus, yang secara khusus digunakan untuk menutupi berita crypto dan blockchain bagi pihak Bloomberg.

Alat Pengguna

Bloomberg tidak mempunyai alat pengguna crypto seperti pelacak harga yang dipaparkan dalam talian. Juga aplikasi mudah alih untuk iOS dan Android.

Kekuatan Terbesar

Bloomberg mempunyai banyak masa untuk menampilkan dirinya sebagai suara yang sangat berwibawa dan berwibawa dalam berita kewangan arus perdana. Liputan berita crypto adalah salah satu bidang di mana ia membawa reputasi ini – menjadi salah satu syarikat gergasi media kewangan swasta terbesar di dunia. Dengan pemikiran ini, dan pendekatan kabur Bloomberg terhadap cryptocurrency, ia dapat memastikan objektifnya sendiri.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Halaman berita khusus Bloomberg yang secara khusus menargetkan berita di ruang crypto dan blockchain kelihatan sangat biasa dengan halaman utama Bloomberg yang digunakan oleh berjuta-juta. Sebaliknya, ia mempunyai skema warnanya yang terbalik dengan menarik. Halaman depan Bloomberg.com, misalnya, menampilkan teks hitam di atas latar belakang putih.

Sebaliknya, halaman kripto Bloomberg menampilkan teks putih dengan latar belakang hitam. Menyediakan pengunjung dengan penampilan kontras yang sangat menarik. Laman web itu sendiri mempunyai pelbagai cerita, video dan kategori kripto tertentu yang disorot di seluruh halaman kripto, menjadikan pengguna mana-mana jenis mudah mencari jenis kandungan yang mereka cari.

Kaji semula

Bloomberg menawarkan pengguna halaman berita cyptocurrency khusus yang tersedia melalui URL – Bloomberg.com/Crpyto. Melalui halaman ini pengguna akan dapat mencari jenis liputan gaya yang sama seperti yang anda dapati di laman media arus perdana lain seperti Forbes dan CNBC, yang juga mempunyai halaman kripto khusus mereka dengan pelbagai skala – pengguna juga dapat mencari berita serta analisis mendalam dari seluruh ruang kripto – semuanya dibuat dan diterbitkan oleh pasukan penulis kewangan Bloomberg yang sangat berpengalaman.

Seiring dengan menerbitkan sebilangan besar berita kripto dan analisis pasaran dalam talian untuk penggunanya. Bloomberg juga menghasilkan pelbagai jenis video dari seluruh ruang crypto dan blockchain. Video-video ini merangkumi pelbagai jenis kandungan seperti wawancara dengan tokoh penting dan berpengaruh, ramalan harga mendalam dan analisis pasaran, serta kandungan lain yang relevan dari seluruh industri.

Bloomberg mempunyai kecenderungan untuk menerbitkan hanya 3 hingga 7 kemas kini crypto setiap hari. Bloomberg biasanya merangkumi pelbagai berita utama dari seluruh industri. Lebih baik daripada hanya menyalin dan menampal pelbagai perkara dari kisah berita semacam ini, namun Bloomberg cenderung untuk menambahkan jenis analisisnya sendiri untuk keseluruhan masalah ini. Pengguna juga dapat mencari panduan yang menjelaskan kemungkinan kesan makroekonomi masa depan yang berkaitan dengan masalah ini.

Pengguna Bloomberg yang mencari berita crypto juga akan menemui pelbagai panduan yang menerangkan kemungkinan implikasi masa depan dari teknologi baru ini dari blockchain, di mana harga Bitcoin akan berlaku dalam jangka pendek, sederhana dan panjang, bersama dengan bagaimana arus perdana kewangan institusi sama ada bertindak balas atau menangani peningkatan teknologi Crypto dan blockchain.

Berbeza dengan institusi media arus perdana yang lain, Bloomberg telah mengembangkan dan sejak itu memperbaiki jenama pelaporan kripto khasnya sebagai entiti yang sepenuhnya unik dari laman web utama Bloomberg. Selain mempunyai watak tersendiri, Bloomberg mempunyai saluran media sosial khusus untuk pelaporan kripto – khususnya akaun Twitter berasaskan kripto – salah satunya adalah akaun twitter yang disenaraikan di bawah simbol @Crypto yang sangat dicari. Halaman crypto secara rasmi berada di bawah payung Teknologi Bloomberg, dengan Teknologi Bloomberg menjadi bahagian tersendiri dalam struktur korporat Bloomberg.

Satu perkara yang juga dihargai adalah kenyataan bahawa Bloomberg mempunyai pendekatan sentuhan yang sangat lembut untuk melaporkan mengenai blockchain dan crypto. Menulisnya seolah-olah pembaca akan mempunyai pengetahuan yang mendalam mengenai kripto secara keseluruhan, dengan konsep asas yang dijelaskan untuk pemula ke dunia cryptocurrency dan blockchain.

Kedai media berita lain yang menggunakan crypto mempunyai kebiasaan malang menggunakan jargon, atau akronim, bersama dengan sebilangan istilah lain yang dapat mengasingkan pemula, yang menghalangi mereka untuk memahami sepenuhnya apa yang dibincangkan oleh outlet berita ini. Bloomberg menulis artikelnya dengan fokus utama kepada khalayak arus perdana, sesuatu yang sangat tidak mereka hargai oleh mereka yang sama sekali tidak menyedari cryptocurrency, atau yang lebih menengah. Walaupun ia mungkin sedikit menyedihkan bagi mereka yang lebih berpengalaman.

Salah satu perkara lain yang benar-benar membezakan Bloomberg daripada kedai baru yang lain adalah hakikat bahawa Bloomberg adalah organisasi yang dimiliki secara bebas. Bloomberg LP sendiri adalah syarikat milik penuh yang ditubuhkan dan dipegang oleh Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasasnya -Michael Bloomberg pada tahun 1981. Bloomberg sendiri terus memegang jawatan sebagai pemegang saham majoriti syarikat – dengan 88 peratus saham syarikat dimiliki olehnya hingga kini. hari.

Syarikat ini berjaya memperoleh pendapatan lebih daripada 15 bilion dolar dari ramalan kewangan pada tahun 2018, dan mengekalkan lebih daripada 176 pejabat di seluruh dunia, menjadikannya salah satu, jika bukan laman media terbesar di dunia. Michael Bloomberg, misalnya, kini dikenali sebagai orang terkaya ke-9 di dunia dengan kekayaan peribadi lebih dari 55 juta dolar. Dan dia terus berkhidmat sebagai CEO Bloomberg LP.

Ringkasnya, Bloomberg melakukan pekerjaan yang sangat mengagumkan dan sangat baik menggunakan pasukannya yang sangat bereputasi dan berpengalaman untuk memberikan analisis yang mendalam dan mendalam dari seluruh dunia crypto dan blockchain. Bloomberg, mempunyai halaman berita khusus kripto sendiri, walaupun tidak kerap dikemas kini dengan pesaingnya, walaupun dibandingkan dengan majalah Forbes dan CNBC, tetapi ia terus menerbitkan jumlah berita, analisis, dan jumlah berita yang kecil tetapi berkualiti tinggi. temu ramah melalui kandungan bertulis dan video setiap minggu.

Pengguna boleh meluangkan masa untuk mengunjungi Bloomberg.com/crypto hari ini untuk mendapatkan perspektif yang sangat berwibawa mengenai berita dari seluruh industri cryptocurrency dan blockchain.

10 COIN BARU BRAVE

  • Tajuk utama setiap hari – 5 hingga 15 (lebih daripada 100 untuk pelanggannya)
  • Peringkat Alexa – # 142,876

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 35,600
  • Telegram – 22,600
  • Facebook – 6,300

Brave New Coin, yang mengambil namanya sebagai inspirasi dari novel fiksyen ilmiah sejarah ‘Brave New World’ Aldous Huxley, secara rasmi ditubuhkan pada tahun 2014, dan merupakan anak syarikat di bawah syarikat miliknya – Techemy Limited.

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Koin Brave News terdiri daripada pasukan penulis yang berpengalaman, semuanya mempunyai kemahiran atau kepakaran tertentu dalam pelbagai elemen cryptocurrency dan blockchain space. Penulis yang sama ini juga diedarkan ke seluruh dunia, yang bermaksud bahawa syarikat terbukti lebih mampu memproses dan menerbitkan tepat pada masanya ketika datang ke kemas kini dari mana saja yang berbicara di peringkat antarabangsa, sementara juga melakukannya secepat mungkin.

Semua penulis yang disewa oleh Brave New Coin juga disenaraikan di laman web berdasarkan nama depan dan nama belakang, yang juga merangkumi pautan ke pelbagai profil media sosial yang berkaitan, bersama dengan penerangan ringkas mengenai penglibatan peribadi mereka dalam dunia cryptocurrency dan blockchain.

secara ringkasnya, pasukan penulisan yang bekerja bagi pihak Brave New Coin adalah antara pasukan terbaik dan berkemahiran tinggi yang beroperasi dalam industri sehingga kini.

Pasukan Eksekutif

Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Techemy Limited – Fran Strajnar

Dasar Pengarang

Laman web Brave New Coin tidak menggariskan apa-apa jenis dasar editorial yang jelas dan jelas untuk dilihat oleh pengunjung di laman web tersebut. Walau bagaimanapun, syarikat ini menyediakan data dan analitik peringkat institusi, serta penyelidikan dari syarikat milik penuh yang sepenuhnya bebas, untuk memastikan syarikat itu mengekalkan objektiviti yang tinggi di ruang tersebut.

Sejauh yang dapat kita ketahui buat masa ini, Brave New Coin tidak menerima apa-apa jenis pelaburan besar dari syarikat Venture Capital atau entiti pelaburan yang serupa, setelah berjaya mengumpulkan crowdfunding bernilai lebih dari $ 400,000 USD pada tahun 2015.

Kepekaan Masa

Brave New Coin menjadi tuan rumah kepada Perkhidmatan Suara Berita BNC yang dikhaskan sendiri, dan berkat yang disediakannya, apa yang boleh dikatakan sebagai salah satu suapan data paling tepat waktu yang tersedia di ruang cryptocurrency dan blockchain, berfungsi tanpa gangguan selama 24 jam sehari , 365 hari dalam setahun untuk menyampaikan semua berita dan berita terkini dan terkini dari dunia cryptocurrency dan blockchain.

Walaupun laman web utama Brave New Coin tidak memuat beberapa berita terkini, perkhidmatan BNC Newsfeed ini adalah salah satu cara terpantas bagi pengguna untuk mendapatkan maklumat penting dari dunia crypto. Menjadikan Brave New Coin sebagai platform yang mesti digunakan.

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Brave New Coin bertanggungjawab untuk penerbitan, penyebaran dan penyusunan artikel dari seluruh dunia cryptocurrency dan teknologi blockchain, sering membuktikan pendapat dan wawasannya sendiri mengenai topik tertentu yang dilapornya.

Perkhidmatan BNC Newsfeed yang berdedikasi memberikan tajuk utama tulisan tangan tambahan untuk setiap artikel yang dihubungkan, sementara potongan Brave New Coin yang lain di laman web akan menambahkan wawasan lebih lanjut untuk mengikutinya.

Reputasi: 10/10

Liputan Acara

Brave New Coin, bersama dengan menawarkan liputan berita terkini yang sangat luas dari dunia cryptocurrency dan blockchain, juga mempunyai pendekatan yang sangat kuat terhadap liputan acara. Terima kasih kepada BNC Newsfeed, syarikat dapat secara berkala mengemas kini yang berikut dan semua berita terkini dari acara atau persidangan.

Brave New Coin memastikan sama ada pasukan editorial atau penulis tertentu akan menghadiri acara crypto utama di peringkat antarabangsa. Laman web ini juga menyediakan pengguna dengan kalendar khusus yang menyoroti semua acara yang berlaku di seluruh dunia crypto dan blockchain.

Media Sosial

Brave New Coin menampilkan dirinya sebagai pemain yang sangat aktif dalam dunia media sosial, termasuk seperti Twitter dan Facebook sebagai sebahagian daripada profilnya. Walau bagaimanapun, suapan media sosial yang sama ini lebih kurang dikhaskan untuk berkongsi dan melaporkan kemas kini harga serta artikel sesekali dari laman web Brave New Coin secara umum.

Bagi mereka yang ingin mencari tahu mengenai berita berita terkini ketika dan ketika ia berlaku, atau mengenai liputan peristiwa terkini, pengguna anda lebih sesuai untuk melanggan BNC Newsfeed.

Alat Pengguna

Alat unik Brave New Coin adalah BNC Newsfeed-nya yang memiliki sejumlah alat pengguna khusus yang ditujukan kepada pengguna yang lebih fokus pada perusahaan, termasuk berbagai alat seperti umpan data pasar, pertukaran data pertukaran, umpan berita BNC, serta berbagai suapan data lain.

Banyak alat yang sama ini juga tersedia sebagai API yang dapat diakses oleh umum, yang bermaksud bahawa institusi akan dapat menghubungkan Brave New Coin dengan mudah ke rangkaian perkhidmatan yang sudah ada.

Kekuatan Terbesar

The Brave New Coin Newsfeed, bersama dengan laman web sendiri, menyediakan data aset crypto gred institusi, bersama dengan penyelidikan yang disediakan dari syarikat yang bebas dan sangat objektif. Brave New Coin juga didedikasikan untuk menjaga komunitinya sentiasa terkini dengan berita terkini dari dunia aset kripto, termasuk menawarkan pelbagai perkhidmatan gaya perusahaan untuk syarikat kewangan terbesar di dunia.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Syarikat itu sendiri adalah antara muka dan reka bentuk yang sangat futuristik dengan skema warna putih dan oren yang sangat ikonik. Alat gaya institusi yang tersedia untuk pengguna dan disampaikan melalui API khusus serta melalui papan pemuka MyBNC, yang membolehkan pengguna menghubungkan Brave New Coin dengan mudah ke suite yang ada atau bergantung pada versi suite yang sudah siap dibina.

Kaji semula

Brave New Coin adalah salah satu jenis platform berita yang lebih unik yang tersedia dari landskap crypto dan blockchain. Daripada hanya memberi tumpuan kepada jenis pengguna biasa, Brave New Coin memberikan tumpuan khusus kepada institusi dengan menyediakan pelbagai data aset blockchain kelas institusi. Institusi yang sama ini dapat membayar Broin New Coin dengan berkesan untuk mendapatkan pandangan unik mengenai industri ini.

Jauh dari sekadar menyiarkan pelbagai berita di laman web rasmi, pasukan Brave New Coin menghampiri ini dengan cara yang sama sekali berbeza. Syarikat ini menawarkan dan mengendalikan pelbagai perkhidmatan seperti BNC Newsfeed, yang direka sebagai platform berita bertaraf perusahaan yang dikendalikan oleh pasukan meja berita yang sangat profesional.

Laman web utama untuk Brave New Coin secara berkala melihat kira-kira 5 hingga 10 penerbitan yang ditambahkan setiap hari, sementara pelanggan perkhidmatan seperti BNC Newsfeed dapat mengakses ratusan artikel setiap hari, bersama-sama dengan memberikan banyak membantu pelanggan institusi untuk terus mengikuti perkembangan terkini mengenai semua berita dan perkembangan terkini dari seluruh ruang cryptocurrency dan blockchain.

Sejak BNC Newsfeed dilancarkan secara rasmi, platform ini telah berjaya menyampaikan lebih daripada 80,000 berita dan acara. Salah satu kelebihan terbesar yang disediakan oleh BNC Newsfeed ini adalah hakikat bahawa ia menyediakan berita dalam 24 jam, 365 hari setahun.

Matlamat asas syarikat adalah untuk menyediakan sumber berita yang banyak ketika dan ketika ia berlaku – dengan cara yang serupa dengan platform berita institusi Bloomberg. Di antara lebih daripada 80,000 laporan berita yang diliputi oleh Brave New Coin, terdapat lebih daripada 2,000 cryptocurrency dan juga ICO yang diliputi oleh platform. Di samping itu, tidak ada kandungan yang ditaja atau sumbangan pihak ketiga di platform itu sendiri; sebaliknya, ia berfungsi sebagai perkhidmatan berita crypto gred institusi sebenar.

Brave New Coin Newsfeed adalah salah satu dari beberapa jenis produk gred institusi yang tertumpu terutamanya pada dunia crypto dan blockchain, dan salah satu daripada beberapa jenis produk yang disediakan untuk pelanggan oleh Brave New Coin. Bersama dengan pemberitaan berita ini, terdapat juga MyBNC, rangkaian aplikasi yang disediakan dalam pengalaman terminal yang dirancang untuk menyokong keputusan dan pilihan pelaburan pelanggan serta pelaporan, ini memungkinkan pengguna untuk melacak pergerakan pasar dari masa ke masa dalam dunia crypto.

Bersama dengan jenis produk yang dihadapi secara komersil ini, Brave New Coin juga menawarkan pelanggan XchangeFeed, yang membolehkan pengguna mengakses streaming harga dan data volum masa nyata dari pelbagai pertukaran syiling yang besar, lebih dari 240 keseluruhan.

Brave New Coin memproses data mentah dari bursa dan dengan mudah menyampaikan maklumat semacam itu kepada pengguna, yang membolehkan mereka memantau maklumat pasaran penting pada kapasiti masa nyata. Beberapa perkhidmatan Brave New Coin yang lain termasuk data pasaran, serta program indeks, bersama dengan taksonomi untuk aset kripto, serta serangkaian perkhidmatan kelas institusi lain.

Dalam struktur kepemilikan, Brave New Coin dimiliki oleh syarikat induk yang lebih luas disebut sebagai Techemy Limited. Syarikat ini memiliki pelbagai syarikat dalam portofolioya, antaranya ialah Brave New Coin, bersama dengan syarikat pelaburan khusus yang dikenali sebagai Techemy Capital Limited, sebuah syarikat perundingan – Techemy Advisory Limited serta platform pengurusan identiti blockchain yang unik (Sphere Identity).

Walaupun outlet media berita crypto itu sendiri beribu pejabat di Auckland, New Zealand, Brave New Coin mempunyai rangkaian pejabat yang berpusat di Melbourne, London dan juga New York. Syarikat itu sendiri diasaskan oleh Fran Strajnar, yang telah mendapat reputasi sebagai usahawan terkenal serta Crypto dan penginjil blockchain, yang secara rasmi mengasaskan Brave New Coin pada tahun 2014, yang sebelumnya terlibat dengan cryptocurrency sejak tahun-tahun awal.

Bersama dengan sokongan rasmi dalam menubuhkan Brave New Coin, Strajnar terus mengasaskan sejumlah syarikat lain seperti Blockchain Labs dan juga Decentralized Asset Exchange – Dasset Exchange.

Sehingga hari ini, Strajnar terus berkhidmat sebagai pemangku CEO Techemy Limited, yang beroperasi sebagai syarikat induk di belakang kedai berita crypto- Brave New Coin.

Mungkin beberapa sokongan deringan yang diberikan untuk Brave New Coin berasal dari pelbagai pelanggannya. Ini termasuk sebilangan nama yang sangat terkenal seperti Nasdaq, Thompson Reuters, Amazon Alexa, ChainLink, TPICAP, TradeSmith, Apollo Capital, bersama dengan rangkaian syarikat lain yang lebih luas, semuanya bergantung kepada Brave New Coin untuk sumber data pasarannya..

Ringkasnya, Brave New Coin memecahkan cetakan apabila menjadi syarikat media berita crypto, berbanding syarikat lain. Brave New Coin menyediakan pelbagai data, maklumat pasaran dan penyelidikan, juga didedikasikan untuk penyediaan maklumat tepat pada masanya mengenai cryptocurrency dan ruang blockchain.

Dengan pengalaman yang berpengalaman dari dalam industri lebih dari lima tahun, Brave New Coin sejak itu berjaya berjaya memantapkan dirinya sebagai pemimpin yang sangat bereputasi dalam ruang tersebut. Sebilangan besar institusi terus bergantung pada Brave New Coin setiap hari untuk memproses dan menerbitkan maklumat penting yang berkaitan dengan dunia blockchain dan cryptocurrency pada 24 jam sehari, 365 hari dalam setahun.

Berita Dunia Ethereum

  • Tajuk utama setiap hari – 15-30
  • Kedudukan Alexa – # 62915

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 6,521
  • Telegram – 4,200
  • Facebook – 3,809

Ditubuhkan di Monaco pada tahun 2017 dan dimiliki secara persendirian

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Ethereum World News tidak mempunyai halaman “Pasukan Kami” di laman web rasmi mereka tetapi mempunyai kumpulan penulis biasa yang dihubungkan dengan nama depan dan nama belakang di bahagian atas setiap artikel, yang membolehkan pembaca menemui semua catatan sebelumnya. Pembaca juga boleh mendapatkan maklumat mengenai pengalaman mereka dan pautan ke media sosial mereka dengan cara ini. Secara amnya, lebih banyak ketelusan akan dihargai kerana meletakkan semua maklumat di satu tempat akan memudahkan pembaca rata-rata melihat bahawa pasukan itu sebenarnya mahir menulis mengenai cryptocurrency.

Pasukan Eksekutif

Ethereum World News bahkan kurang telus mengenai pengurusan atasan mereka, mereka tidak mendedahkan maklumat pasukan eksekutif, editor, atau pasukan pengurusan di laman web atau halaman LinkedIn mereka dan “CEO” hanya disenaraikan berdasarkan nama perniagaan itu sendiri.

Dasar Pengarang

Halaman “Tentang Kami” ringkas di Ethereum World News secara ringkas menerangkan komitmen mereka terhadap prinsip wartawan yang sama dengan media rata-rata tetapi juga dipenuhi dengan kata-kata buas tentang diri mereka seperti “berkomitmen penuh untuk membuktikan berita dari sudut pandang yang paling objektif” dan “kedua-dua pakar dan pemula dapat yakin bahawa mereka membaca kandungan berkualiti tanpa berat sebelah.” Tidak ada perincian khusus mengenai amalan penyuntingan mereka.

Kepekaan Masa

Berita Ethereum World kerap dikemas kini dengan berita terkini dari seluruh bidang cryptocurrency dan secara amnya dikenali sebagai salah satu laman berita yang paling kerap dikemas kini dan dikemas kini. Kerana pasukan di seluruh dunia, kemas kini boleh berlaku 24/7.

Terlalu Banyak Iklan? Lebih banyak iklan daripada pesaing

Terlalu Banyak Siaran Akhbar? Tidak

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Ethereum World News memang mempunyai pelbagai panduan dan maklumat terkini di laman web ini tetapi memberi kelebihan kepada kemas kini berita harian yang kerap.

Reputasi: 5/10

Liputan Acara

Ethereum World News mempunyai artikel yang menunjukkan standard baik yang merangkumi peristiwa dan aktiviti kripto utama, tetapi tidak diketahui apakah mereka benar-benar menghantar penulis atau pasukan ke acara itu sendiri.

Media Sosial

Ethereum World News mempunyai kehadiran aktif di Twitter dan Facebook, walaupun mempunyai pengikut yang lebih sedikit daripada rakan mereka. Pembaca dapat mengetahui berita terkini dan maklumat mengenai crypto melalui halaman mereka.

Alat Pengguna

Laman web Ethereum World News tidak mempunyai alat pengguna asli, tetapi memiliki beberapa alat analisis harga asas. Terdapat juga aplikasi yang disenaraikan tetapi mereka dari rakan kongsi mereka.

Aplikasi Mudah Alih: Tidak, ada aplikasi tetapi tidak dituntut oleh Ethereum World News itu sendiri

Kekuatan Terbesar

Kemas kini berita terkini 24/7

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Laman web ini bersih dan terang dengan susun atur asas yang mudah digunakan untuk melayari. Namun, terdapat banyak iklan bar sisi yang mengganggu.

Kaji semula

Ethereum World News melakukan tugas yang baik untuk mengemas kini pembacanya mengenai berita crypto, Blockchain, dan kewangan terkini, menerbitkan 15-30 artikel baru setiap hari. Ini termasuk pengguna dapat melihat pelbagai analisis harga untuk semua cryptocurrency utama, termasuk kisah yang mungkin mempengaruhi harga niaga hadapan.

Kelebihan terbesar EWN adalah kemas kini tepat pada masanya. Namun, kurangnya ketelusan mereka lebih membimbangkan. Walaupun artikel itu sendiri menyenaraikan nama depan dan nama belakang pengarang dan anda boleh mengkliknya untuk mencari lebih banyak karya mereka, sejauh itu musuh-musuhnya. Halaman “Mengenai Kami” mereka hampir keseluruhan, laman web itu sendiri mempunyai banyak pautan laman web pihak ketiga yang tidak biasa, lokasi mereka yang diklaim tidak spesifik tetapi di Monte Carlo, Monaco, standard editorial tidak dibentangkan, dan tidak ada maklumat mengenai siapa pun di atas pengurusan, termasuk pemiliknya. Malah laman LinkedIn mempunyai maklumat yang samar-samar yang menunjukkan pasukan itu berasal dari Venezuela, Kenya, dan Nigeria. Tidak ada yang jelas, dan itu menjadikan laman web itu sendiri disyaki.

Ini dikatakan, kerana mereka menyenaraikan penulisnya dengan nama depan dan belakang, anda boleh mengesahkan kelayakan mereka secara bebas dengan mencarinya. Itu bukan laman web yang paling terkenal tetapi tetap berada di puncak kerana kemas kini dan berita yang kerap merangkumi semua kisah terbaik dan teratas di seluruh ruang kripto.

AMBCrypto

  • Purata bilangan tajuk utama setiap hari – 10 hingga 20 bergantung pada jenis hari
  • Kedudukan Amazon Alexa – # 22,923

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 5,800
  • Facebook – 4,500
  • YouTube – 1,000

Setelah ditubuhkan secara rasmi pada tahun 2018, AMBCypto sendiri adalah syarikat milik persendirian, dan sejak itu memperoleh reputasi sebagai syarikat yang sepenuhnya telus dalam hal kewartawanannya dan juga pasukan editorial.

Syarikat itu sendiri mempunyai halaman ‘Pengarang’ sendiri, yang membolehkan pembaca dan pelanggan menggali lebih banyak latar belakang penyunting dan penyumbang kandungan yang terlibat dengan laman web ini. Sebahagian besar, apa yang orang akan perhatikan adalah bahawa majoriti penulis yang bekerja atas nama pasukan AMBCrypto beroperasi di India.

Bersama dengan sebilangan besar penyumbang kandungan dan berita yang beroperasi di dalam laman web ini, AMB mempunyai sebilangan besar penyumbang tetamu yang memberikan pandangan mereka sendiri tentang dunia cryptocurrency, dan terdiri daripada pakar dalam industri teknologi, blockchain, pelaburan dan analitik.

Sebilangan besar penulis ini memberi pengguna biografi ayat satu hingga dua yang sangat ringkas untuk memberi tahu pembaca mengenai pengalaman mereka sendiri. Ringkasnya, pasukan di belakang AMBCrypto adalah pasukan yang luas dan terdiri daripada puluhan penyumbang dan penulis yang sangat berdedikasi yang merangkumi sebahagian besar topik dalam ruang cryptocurrency dan blockchain.

Pasukan Eksekutif

  • CEO dan Pengasas Bersama – Himanshu Kumar dan Jeevan Thomas
  • Ketua Pegawai Operasi – Architha JB

Dasar Pengarang

Dasar editorial yang dinyatakan dinyatakan dengan jelas di halaman ‘About Us’ di laman web AMBCrypto. Syarikat itu sendiri berusaha untuk menghadirkan dirinya sebagai sumber wawasan, berita dan wawancara yang objektif, boleh dipercayai dan bebas untuk cryptocurrency dan blockchain space.

AMBCrypto berusaha untuk memberikan sumber wawasan yang “adalah dan akan selalu bebas dan tidak berat sebelah,” menurut laman web di dalamnya mengenai segmen kami. Sejauh yang boleh didapati di pihak kami, AMBCrypto adalah sepenuhnya privasi dalam pemilikannya dan, sebagai hasilnya, ini bermaksud bahawa ia mempunyai pendapat yang relatif objektif mengenai cryptocurrency, tanpa ditunjukkan kegemaran kegemaran. Ini adalah prestasi yang mengagumkan apabila menganggapnya terdiri daripada pasukan yang benar-benar bertaraf antarabangsa. Syarikat melakukan yang terbaik untuk memberikan perspektif yang seimbang mengenai berita yang mungkin.

Kepekaan Masa

Salah satu cara untuk kita benar-benar menghormati AMBCrypto adalah hakikat bahawa ia beroperasi tanpa lelah; menjalankan dan mengemas kini laman web 24 jam sehari, 7 hari seminggu. Hasilnya, ini adalah salah satu saluran berita pertama yang bertindak balas apabila terdapat berita terkini dalam dunia blockchain dan cryptocurrency.

Hasil daripada fokus ini pada objektiviti, tindakan pantas dan proaktif, kebanyakan berita di laman web muncul dalam satu jam jika tidak lebih cepat dalam beberapa keadaan.

Bilangan Iklan

Berkat kenyataan bahawa ia adalah usaha milik swasta, pembaca dan pelanggan bernasib baik kerana tidak dihujani oleh terlalu banyak iklan sepanjang masa mereka di laman web.

Bilangan Siaran Akhbar

Terdapat sebilangan besar siaran akhbar yang diterbitkan oleh syarikat di laman web ini, bersama dengan artikel yang ditaja yang dikendalikan oleh pasukan tersebut bersama dengan syarikat gabungan.

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Sebahagian besarnya, AMBCrypto lebih memfokuskan pada berita ketika dan ketika ia berlaku. Dengan kata-kata itu, laman web ini juga memaparkan sekeping pendapat yang dikemukakan sekali-sekala, serta panduan komprehensif dan lebih banyak artikel khusus setiap minggu..

Seiring dengan ini, syarikat atau pengiklan individu dapat secara langsung menghubungi pasukan untuk mengirimkan catatan tamu atau artikel yang ditaja untuk laman web. Terdapat tuduhan yang terlibat dalam melakukan ini.

Seiring dengan ini, penulis yang memberi sumbangan lebih baik untuk menyerahkan artikel mereka sendiri sebagai catatan tetamu untuk dipaparkan di laman web. Ringkasnya, pasukan mempunyai tumpuan yang besar untuk membuat liputan berita dari dalam dunia crypto dan blockchain, tetapi terdapat lebih banyak kandungan lain yang sering diterbitkan di laman web juga.

Reputasi: 8/10

Liputan Acara

Walaupun menjadi salah satu kedai berita baru di luar sana untuk ruang cryptocurrency, syarikat itu tidak begitu meluas ketika datang ke liputan acara dari outlet berita lain yang lebih ‘senior’ di luar sana. Ini terutama disebabkan oleh fakta bahawa ini, seperti yang dijelaskan sebelumnya, lebih berpengalaman tetapi juga dibiayai dengan lebih baik berkat senioritas ini.

Beberapa topi berita dan liputan acara terbaik yang dilibatkan oleh AMBCrypto adalah semasa sebarang acara yang berlaku di India. Untuk acara-acara ini, khususnya, cenderung memberikan beberapa liputan terbaik – terutamanya apabila kita mempertimbangkan bahawa kebanyakan kedai berita lain yang berpusat di sekitar cryptocurrency dan blockchain cenderung berpusat di luar negara barat.

Media Sosial

AMBCrypto, bersama dengan aktiviti yang tinggi di laman web ini, juga cukup aktif ketika datang ke dunia media sosial juga. Beberapa akaunnya yang paling aktif termasuk Facebook, Twitter, Google+, Youtube dan LinkedIn.

Menjadi salah satu laman media baru untuk dunia blockchain. Syarikat ini tidak mempunyai jumlah pengikut yang sama dengan pesaing yang lebih besar dan lebih tua di luar sana, tetapi kekurangannya dalam jumlah yang diciptakannya dalam komuniti yang sangat aktif dan yang meningkat pesat setiap hari.

Alat Pengguna

Fokus untuk AMBCrypto selalu pada penerbitan dan pelaporan berita. Itu bukan untuk mengatakan bahawa tidak ada alat untuk pengguna di laman web ini untuk menguji. Beberapa di antaranya termasuk pengesan harga cryptocurrency untuk melihat had pasaran semasa dan nilai untuk cryptocurrency utama. Alat yang sama ini juga boleh digunakan untuk metrik yang lebih rumit seperti pergerakan harga selama beberapa hari dan minggu, jumlah penawaran untuk kripto ini antara metrik lain.

Sistem Pengurusan Kandungan untuk pelacak harga AMBCrypto bermaksud bahawa mereka dapat memberikan ini kepada pengguna berkat plugin dari TradingView. Bersama dengan alat ini – sejak itu pasukan juga melancarkan perkhidmatan penyenaraian untuk Penawaran Syiling Permulaan yang baru dan berterusan. AMBCrypto belum mempunyai Aplikasi mudah alih.

Kekuatan Terbesar

Sebilangan kekuatan terbesar syarikat adalah syarikat itu mempunyai kitaran penerbitan dan edaran yang sangat pantas untuk mana-mana dan semua kisah berita untuk blockchain dan cryptocurrency, sementara juga menampilkan dirinya sebagai sumber peribadi dan sepenuhnya bebas dan objektif untuk berita tersebut, tanpa kaitan dengan cryptocurrency tertentu dan entiti blockchain.

Satu lagi kelebihan yang dimiliki oleh AMBCrypto adalah bahawa ia mempunyai pegangan tegas terhadap liputan untuk semua dan semua berita dari pasaran cryptocurrency Asia Tenggara dan dunia blockchain.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Jenis antara muka yang dimiliki oleh AMBCrypto adalah reka bentuk standard yang biasa dilihat dari blog. Membolehkan pengguna melintasi halaman dan mencari cerita yang relevan atau dipaparkan dengan mudah. Terdapat segmen yang jelas yang menyoroti berita terkini, perkembangan popular, dan juga kisah-kisah mengenai kategori yang lebih spesifik atau khusus.

Ringkasnya, AMBCrypto mempunyai antara muka dan reka bentuk yang agak mudah difahami dan dilayari setanding dengan blog berita berasaskan cryptocurrency lain di luar sana.

Kaji semula

AMBCrypto sendiri berpusat khusus di Bengaluru, berpusat secara khusus dan pertama kali ditubuhkan secara rasmi pada tahun 2017. Walaupun ketika syarikat itu sendiri ditubuhkan, laman web ini dilancarkan pada awal tahun 2018 dan sejak itu telah berkembang menjadi nama yang menonjol dalam ruang blockchain dan cryptocurrency.

Terdiri daripada pasukan berpuluh-puluh penyumbang dan penulis yang terletak di Asia Selatan dan berpusat di seluruh dunia, AMBCrypto menghasilkan sebilangan besar cerita sepanjang 24 jam sehari, struktur 7 hari seminggu.

AMBCrypto kekal sebagai syarikat persendirian dan, sebagai hasilnya, syarikat bebas. Masalahnya ialah terdapat sedikit laporan pembiayaan dari mana-mana crypto syarikat blockchain atau dari mana sebenarnya pendanaannya berasal. Yang positifnya, bagaimanapun, kita dapat melihat bahawa ia berdiri dengan mantranya sebagai syarikat yang sepenuhnya bebas dan objektif.

Memiliki sejumlah pendapatan yang berasal dari artikel berbayar, masuk akal bahawa cenderung untuk menghantar lebih banyak konten berbayar dan siaran pers daripada berita pada masa-masa. Pengguna dan syarikat juga dapat membayar untuk mendapatkan artikel yang ditaja dan kandungan tamu muncul di laman web ini. Walaupun catatan tetamu kerap, AMBCrypto cenderung mendapatkan sebahagian besar kandungannya dari penulis yang berkelayakan dan berpengalaman.

Kelebihan lain dari AMBCrypto adalah jenis kehadiran unik di Sout dan Asia Tenggara, dan jenis pelaporan yang kemudian dapat dilakukannya di dunia blockchain dan crypto berbanding pesaing barat.

Bagi mereka yang terlibat dalam atau hanya berminat dengan berita blockchain dan crypto yang berasal dari India dan kawasan jiran, AMB Crypto adalah salah satu penyelesaian terbaik yang ada. Dengan kebanyakan laman web berita crypto lain berada di kawasan-kawasan di dunia seperti Eropah, Amerika Syarikat dan Kanada antara lain, ini bermaksud bahawa melaporkan perkembangan di Asia lebih merupakan satu cabaran bagi syarikat-syarikat ini.

Oleh kerana kekangan ini, AMBCrypto dapat melaporkan dan memberikan kandungan yang tidak dapat dilindungi oleh syarikat-syarikat barat ini.

Selain daripada akses ke pasaran baru muncul, syarikat ini sangat telus mengenai jenis pengarang dan penulis yang bekerja untuknya secara berterusan. Walaupun ini berlaku dengan penyedia kandungannya, perkara yang sama tidak berlaku untuk kakitangan eksekutifnya. Kami hanya mengetahui sebanyak mana yang dapat diperoleh dari Profil LinkedIn dari beberapa syarikat pengasas bersama seperti Himanshu Kumar dan Jeevan Thomas, yang kedua-duanya memegang peranan sebagai ‘CEO dan Pengasas Bersama’ syarikat.

Masih belum jelas jika kedua-dua individu ini aktif berperanan sebagai CEO secara serentak, atau jika mereka memainkan peranan yang berbeza dan hanya menggunakan gelaran CEO dan Co-founder untuk mempermudah urusan. Sekiranya ini terbukti menjadi masalah berterusan bagi pengguna platform, maka mungkin halaman ‘About Us’ tambahan akan berguna bagi syarikat dan akan membantu menjelaskan beberapa persoalan yang belum selesai.

Walaupun syarikat memberikan penekanan yang lebih besar untuk menyampaikan objektiviti dan laporan berita dengan kapasitas 24/7, AMBCrypto pada dasarnya tidak menyediakan jenis artikel mendalam dan mendalam yang biasanya anda dapati di platform berita lain. Tetapi di mana ia tidak mempunyai kandungan berita semacam ini, ia mempunyai sikap tepat pada waktunya terhadap laporan berita dan kemas kini yang merangkumi sebilangan besar kemas kini dari ruang crypto dan blockchain. Ini juga merangkumi pandangan yang lebih mendalam mengenai pergerakan harga cryptoassets, termasuk berita dari media sosial dan analisis teknologi blockchain.

Walaupun terdapat beberapa batasan yang dimiliki oleh AMBCrypto sekarang, adalah penting untuk kita ingat bahawa ia masih merupakan platform berita yang agak muda – yang telah dilancarkan pada tahun 2018 – yang bermaksud bahawa ia adalah salah satu anggota ruang baru untuk cryptocurrency pelaporan berita, dan telah berjaya menjadi salah satu saluran berita yang lebih terkenal dan terkenal, walaupun dalam jangka waktu yang kecil ini.

Atas sebab-sebab ini dan lebih lagi bahawa AMBCrypto adalah laman berita crypto dan blockchain yang semakin meningkat, dan ia akan terus berkembang sepanjang tahun ini. Berkat pertumbuhan dan prestasi ini, kami telah meletakkannya di kedudukan 10 teratas untuk kedai media berita crypto.

BLOK

  • Tajuk utama setiap hari – 5 hingga 15
  • Peringkat Alexa – # 50,392

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 4,800
  • Telegram – 800
  • Facebook – 1,000
  • Instagram – 470
  • YouTube – 25

Blokt secara rasmi ditubuhkan sebagai outlet media berita crypto pada tahun 2017, dan berpusat di Bangkok, Thailand, serta dimiliki secara peribadi oleh Blokt.com.

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Blokt terdiri daripada pasukan yang terdiri daripada lebih dari 10 ahli yang sangat berpengalaman dan berkelayakan untuk pasukan penulisannya yang juga berada di seluruh dunia. Setiap penulisnya disertai dengan beberapa biografi paling mendalam dan mendalam yang kita lihat di dunia platform media crypto.

Setiap biografi penulis menyenaraikan nama depan dan belakang mereka yang spesifik, bersama dengan tahap perincian yang komprehensif mengenai pengalaman akademik dan profesional mereka, latar belakang peribadi mereka, di mana mereka berada, lokasi yang berbeza serta halaman media sosial dan maklumat hubungan.

Penulis ini memiliki latar belakang yang sangat beragam dari dunia fintech, kewartawanan, kejuruteraan, perbankan serta pengembangan perisian dan blockchain. Ringkasnya, pasukan penulisan yang bekerjasama dengan Blokt mewakili pasukan terbaik, jika bukan yang paling berpengalaman di dunia media crypto yang melapor hingga hari ini.

Pasukan Eksekutif

  • Pengasas dan Penyunting Laman – Greg Adams
  • Menguruskan Penyunting Laman – Darren Brazer
  • Editor – Pete Banham

Dasar Pengarang

Blokt menyenaraikan pelbagai dasar editorial yang sangat komprehensif dan terperinci dalam talian melalui laman webnya. Namun, sangat berbeza dengan laman web lain, Blokt menyediakan sejumlah artikelnya sendiri sebagai contoh dasar editorialnya dalam tindakan. Apabila pasukan Blokt memberi penekanan pada ketepatan masa atau ‘ketepatan waktu’ sebagai salah satu contoh, laman web ini memetik serangkaian artikel di mana syarikat itu adalah yang pertama melaporkan perkembangan besar ini.

Apabila pasukan Blokt merujuk kepada kebijakan editorialnya, dan dorongan untuk wartawan yang objektif dan sangat tidak berat sebelah, laman web tersebut memetik sejumlah laporan di mana pasukan Blokt menguatkan perkara yang sangat kontroversial menggunakan fakta yang diteliti dengan baik, dan akhirnya terbukti betul.

Ringkasnya, dasar editorial yang digunakan oleh Blokt terdiri daripada lima perkara khusus dan terlalu jelas. Ini termasuk keperluan untuk pelaporan berita yang tidak berat sebelah, penerbitan tepat pada waktunya hingga standard syarikat yang luar biasa, cerita yang merangkumi global, pelbagai alat pengguna dan pendekatan yang tidak mengganggu terhadap iklan.

Kepekaan Masa

Walaupun pasukan Blokt tidak diketahui keluar dengan jumlah kandungan yang sama seperti yang biasa dilihat dari pesaingnya yang lebih tua dan lebih besar. Terdapat, bagaimanapun, sejumlah kejadian di mana pasukan penulisan Blokt menjadi yang pertama memecahkan laporan berita utama di ruang crypto dan blockchain.

Walaupun pasukan Blokt tidak bersaing dalam hal jumlah artikel yang diterbitkan oleh timnya, mereka lebih dari sekadar menimbang berat badan mereka ketika datang ke artikel berkualiti tinggi yang tepat pada waktunya. Beberapa kisah yang sama juga muncul pertama kali di Blokt termasuk laporan mengenai kesalahan kerentanan multi-sig Parity pada bulan November 2017, bersama dengan perkongsian VeChain dengan PwC, bersama dengan pengumuman WaltonChain bahawa ia bergabung dengan Korea Internet of Things Alliance , antara pelbagai laporan berita lain.

Potongan, Op-Eds dan Panduan Khas

Blokt mewakili lebih sedikit format hibridisasi sebagai laman web berita. Secara teknikal ia berfungsi sebagai laman web berita bahagian, dan bahagian lain crypto dan blockchain guide. Laman web itu sendiri terdiri daripada panduan, bahagian pendapat dan kandungan analisis yang tegas.

Pelawat ke laman web ini dapat mencari pelbagai ringkasan terperinci mengenai cryptocurrency utama, sebagai contoh, pengguna boleh menemui satu siri panduan yang lebih ditujukan kepada pemula, pemula dan juga yang lebih berpengalaman – ini termasuk panduan seperti Panduan “Perdagangan Cryptocurrency untuk Pemula”.

Reputasi: 10/10

Liputan Acara

Blokt memberikan banyak liputan kepada pengunjungnya, terutama kerana ia berkaitan dengan pelbagai peristiwa crypto yang berlaku di seluruh dunia. Biasanya, Blokt memberikan fokus yang lebih besar untuk melaporkan peristiwa yang sebenarnya disunting oleh penyunting atau penulis, berbanding dengan hanya menyalin maklumat mengenai acara tersebut dari outlet media pihak ketiga.

Media Sosial

Blokt tetap sangat aktif di platform media sosial seperti Twitter, Instagram, bersama sejumlah format lain. Walaupun pasukan Blokt tidak mempunyai daya tarikan media sosial yang sama dengan media media crypto yang lebih besar dan lebih tua, syarikat itu masih terbukti mampu memperoleh sejumlah pengikut di halaman ini. Di antara mereka, Blokt telah berjaya memperoleh lebih daripada 5,000 pengikut melalui akaun Twitternya sahaja, dengan laman web membuktikan lebih daripada mahir untuk berinteraksi dengan pengikut yang sama di platform ini, dan menghasilkan rujukan dari nombor yang sama.

Sebagai contoh, untuk Twitternya, ia dikemas kini secara berkala dengan pelbagai berita sepanjang hari – di mana sahaja dari beberapa hingga lebih dari selusin kali sehari dengan pelbagai laporan berita ini, bersama dengan beberapa kripto-sentris tweet. Sebagai tambahan kepada akaun Telegram utama Blokt, kedai berita crypto juga mengendalikan saluran Telegram berasingan yang disebut sebagai Split Second Crypto – yang mengumpulkan pelbagai laporan berita dari pelbagai sumber.

Alat Pengguna

Blokt menawarkan kepada penggunanya sejumlah alat di lokasi, bersama dengan pelbagai panduan untuk memberi pandangan kepada pemula dan pengguna crypto yang lebih berpengalaman untuk memulakan Bitcoin serta panduan mengenai pelbagai jenis cryptocurrency. Platform ini juga menyediakan pengguna dengan alat yang sangat unik dan menarik yang dikenali sebagai ‘Crypto Magic 8 Ball’ yang membolehkan pengguna memilih soalan sebelum mengklik bola (atau menggoyangkannya jika anda menggunakan telefon pintar) untuk mendapatkan jawapan. Anda boleh mengemukakan pelbagai soalan seperti ‘Will BTC Pump?’ 8 Bola kemudian akan goyang sebelum memberikan jawapan seperti ‘outlook bullish’. Blokt juga mendakwa bahawa sejumlah alat lain akan datang ke platform dalam masa yang akan datang.

Kekuatan Terbesar

Blokt menawarkan kepada pengguna pelbagai jenis kandungan untuk penggunanya, dan juga unik berkat keinginannya untuk mewakili institusi yang sangat bebas dan berwibawa untuk kandungan di seluruh ruang crypto, yang ditulis oleh pasukan penciptaan kandungan yang benar-benar antarabangsa dengan pengalaman industri selama puluhan tahun sebilangan besar orang.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Laman web Blokt adalah platform yang direka dengan sangat baik, dengan penekanan khas untuk menyediakan kandungan dalam antara muka yang sangat rapi, dengan semua kandungannya dikategorikan dengan rapi ke dalam segmen tematik yang jelas, yang semuanya dapat diakses dari sistem menu atas dan bawah yang licin dari bahagian paling atas halaman.

Blokt membolehkan penontonnya melalui pelbagai kandungan yang ditaja, kandungan khusus industri, analisis teknikal dan pelbagai maklumat lain dengan mudah. Skema warna Blokt itu sendiri juga sangat ramping dengan skema warna hitam, putih, dan abu-abu gelap, bersama dengan blok khas atau logo gaya kubus.

Ulasan

Blokt, yang biasanya disebut sebagai ‘blokt’ dalam laman web rasmi, mewakili salah satu platform penerbitan media berita crypto terkemuka yang secara rasmi ditubuhkan pada tahun 2017 oleh Greg Adams. Sebelum Adams melanjutkan penubuhan Blokt, Adams memiliki latar belakang yang luas dalam industri seperti keselamatan, kewartawanan dalam talian, media dan juga pemasaran.

Dia telah memutuskan untuk menggunakan kemahiran ini untuk lebih terlibat dengan crypto dan membina “senarai kenalan yang luas di ruang blockchain”, demikian menurut syarikat itu melalui laman web rasminya. Kenalan yang sama yang diperoleh oleh Adams akan sangat berharga bagi Blokt untuk membuka jalan menuju kejayaan masa depannya.

Hari ini, Blokt telah berjaya berkembang sebagai salah satu ahli utama komuniti penerbitan berita crypto dalam talian. Blokt menawarkan jurusan penulisan yang sangat berpengalaman, yang memungkinkan untuk merangkumi segala jenis cerita dengan mudah dan profesional terima kasih kepada penulis dan latar belakang mereka yang sangat pelbagai. Walaupun Blokt tidak benar-benar terkenal untuk menghasilkan tahap kuantiti yang sama ketika datang ke jumlah artikel yang diterbitkannya dibandingkan dengan pesaing lain yang lebih besar, Blokt bersaing dengan pemukul berat ini dan lebih banyak daripada pukulan di atas beratnya.

Salah satu elemen yang menyegarkan Blokt adalah ia membuktikan elemen dasar editorialnya dengan banyak bukti nyata dari laman web itu sendiri. Sebilangan besar media kripto di luar sana mempunyai ‘Tentang Kami’ atau halaman ‘Dasar Penyuntingan’ yang tersendiri, di mana pengguna dapat melihat dengan terperinci, jenis standard yang ditetapkan oleh pasukan Blokt untuk memastikannya dapat memberikan pelaporan berita crypto yang berkualiti tinggi dan objektif.

Blokt, bagaimanapun, menyandarkan halaman dasar editorialnya dengan bukti nyata. Apabila Blokt mengatakan bahawa ia “tepat pada masanya”, misalnya, ia menyiarkan banyak cerita yang mereka sampaikan sebelum orang lain dalam talian. Di antara beberapa artikel yang digunakannya sebagai titik rujukan termasuk beberapa berita terkini yang berjaya dilaporkan pertama kali, seperti kesalahan kerentanan Parity Multi-sig yang ditemui pada November 2017, sebagai salah satu contoh unggulan.

Sebagai bukti dorongan untuk menanamkan penggunanya, dorongan keobjektifan, ia menyediakan senarai pautan ke cerita di mana mereka dapat menyandarkan poin yang kontroversial dengan statistik. Artikel lain yang banyak menunjukkannya ialah artikel yang ditulis syarikat di mana pengarang mencadangkan bahawa mata wang – KREDIT sebenarnya boleh menjadi penipuan, penulis terus menerangkan bagaimana KREDIT gagal memberikan sejumlah besar bukti untuk menyokong tuntutannya. Banyak syarikat media kripto di luar sana cenderung memberi perhatian kepada nilai-nilai editorial ini yang dinyatakan di halaman editorial mereka. Tetapi Blokt tampaknya salah satu dari sedikit yang mengikuti semangat dan huruf nilai-nilai yang dinyatakan dalam dasar editorialnya.

Ini adalah salah satu perkara yang sangat dihargai, terutamanya bagaimana Blokt menghampiri iklan di laman webnya. Secara khusus, syarikat memberi penekanan khusus pada iklan yang tidak mengganggu. Syarikat itu sendiri disokong oleh iklan, walaupun ini tidak terlalu mengganggu ketika datang ke iklan di berbagai macam media media crypto.

Sama, Blokt berjaya berusaha untuk memastikan iklan minimum, sehingga memastikan bahawa pengalaman pengguna akhir tidak terhambat oleh iklan yang terlalu mengganggu. Apabila iklan disiarkan di laman web BLokt, pasukan memastikan bahawa iklan tersebut cukup mudah bagi pengguna untuk membezakan dari kandungan laman web asal.

Kita semua harus benar-benar meluangkan masa untuk menghargai betapa inklusifnya dunia sebagai Blokt sebagai saluran berita. Kedai berita Crypto di luar sana cenderung untuk memberi tumpuan khusus pada kawasan atau industri tertentu, sehingga merugikan bidang lain di dunia industri, Blokt, sebaliknya, berusaha untuk menjadi inklusif di seluruh dunia.

Berada di Thonglor, Bangkok, Thailand, ibu pejabat Blokt terdiri daripada empat ekspatriat yang semuanya mempunyai minat untuk melakukan perjalanan, pengembaraan dan juga bertemu orang baru dari seluruh dunia. Sementara itu, pasukan wartawan yang berkaitan dengannya, menerapkan nilai-nilai bersama seperti ini di pelbagai negara, di mana mereka berada dan di luar setiap kali mereka menghadiri acara-acara besar. Hasilnya, pasukan penulis tidak hanya dapat menulis dengan cara yang benar-benar global, tetapi mereka juga benar-benar unik dan dapat dicapai dalam bidang masing-masing.

Penulis ini berasal dari pelbagai latar belakang. Dengan sebilangan penulis ini mempunyai ijazah lanjutan. Dan sama ada pencipta kandungan Blokt membincangkan bidang kejuruteraan, teknologi blockchain, undang-undang, kewangan antara jenis topik lain, laman web ini lebih daripada mampu bercakap dengan kecekapan yang hebat dalam pelbagai topik.

Untuk semua alasan ini dan lebih banyak lagi, Blokt berjaya menjadikan dirinya sebagai laman web yang sangat berwibawa dalam industri yang berkembang dan berkembang dengan ketara seperti cryptocurrency dan teknologi blockchain. Dan walaupun sekarang dikenali kerana mengeluarkan pelbagai laporan berita dan artikel dalam kuantiti yang sama seperti laman web lain di ruang itu, ia lebih daripada sekadar beratnya dengan syarikat yang sama ketika datang untuk menghasilkan karya berkualiti tinggi dari pasukan penulis dan penyunting yang sangat berpengalaman.

Bits Dalam Talian

  • Tajuk utama setiap hari – 5 hingga 10
  • Peringkat Alexa – # 30,451

Mengikuti Media Sosial

  • Twitter – 3,200
  • Facebook – 10,200
  • YouTube – 1,200

Ditubuhkan pada tahun 2017 oleh syarikat Limited – Talon Media Group, Bits Online, bersama dengan syarikat induknya secara rasmi ditubuhkan dan beroperasi di Charlestown, Nevis, St. Kitts dan Nevis.

Kredibiliti dan Profil Pengarang

Bits Online memastikan bahawa setiap penulisnya dapat dilihat di laman web berdasarkan nama depan dan belakang, terutama memastikan bahawa mereka dirujuk di bahagian atas setiap artikel mereka. Bagi pengunjung laman web, mereka boleh mengklik nama penulis, membawa mereka ke biografi ayat satu hingga dua yang menggambarkan jenis latar belakang profesional dan akademik yang dimiliki pengarang, terutama yang berkaitan dengan cryptocurrency dan blockchain.

Dengan pasukan penulisannya, nampaknya pasukan yang berpusat di seluruh dunia – dengan tiga daripadanya berpusat di Asia seperti Korea Selatan, Jepun dan India serta di Persekutuan Rusia termasuk Amerika Selatan dan Utara (Argentina dan Amerika Syarikat).

Pengedaran antarabangsa pasukan penulisannya mempunyai kelebihan tambahan untuk pasukan Bits Online secara umum. Syarikat ini mampu memberi penulis tempatan kepada pelbagai cerita di rantau ini di dunia, sehingga jenis liputan yang dapat diberikan oleh para penulis ini untuk ditingkatkan dengan ketara, terutama yang berkaitan dengan liputan peristiwa kripto antarabangsa.

Secara amnya, pasukan penulisan sendiri menghasilkan tahap kandungan berkualiti tinggi untuk laman web ini, memberikan banyak wawasan tempatan yang unik yang kadang-kadang hilang dari kedai berita lain di dunia crypto dan blockchain.

Pasukan Eksekutif

  • Ketua Pengarang -Scott Fargo
  • Editor Kanan -Evan Faggart
  • Penyunting – William Peaster

Dasar Pengarang

Bits Online terus menerangkan secara terperinci mengenai dasar editorialnya dalam bahagian ringkasnya di halaman ‘About Us’. Pasukan Bits Online mendakwa bahawa tujuannya adalah untuk memberikan “berita terkini dan komen yang tepat mengenai bitcoin, blockchain, cryptocurrency, fintech, dan teknologi” sementara juga berusaha untuk menyampaikan berbagai pendapat dari banyak pakar industri juga sebagai orang dalam.

Syarikat itu sendiri juga menyatakan bahawa ia berusaha untuk “melayani pihak berkepentingan dengan pelaporan yang adil dan faktual mengenai kisah-kisah penting dalam industri kami”. Bitsonline tidak mendedahkan dasar pengiklanannya secara terbuka.

Kepekaan Masa

Bits Online menjadikan kebiasaan mengemas kini laman webnya secara kerap. Perkara ini berlaku terutamanya apabila terdapat peristiwa crypto utama yang sedang berlaku. Namun, pada hari yang lebih biasa bagi pasukan, pasukan Bits Online akan bertanggungjawab untuk mengemas kini halaman dengan 5 hingga 10 tajuk utama setiap hari, walaupun ini bergantung pada betapa sibuknya hari itu.

Sekiranya anda jenis yang mencari dengan penekanan khusus pada laman web yang merangkumi kisah-kisah terkini dari dunia crypto dan blockchain, maka terdapat kemungkinan laman web yang lebih besar yang boleh anda lawati untuk kemas kini yang lebih tepat pada masanya. Walau bagaimanapun, liputan berita tren dan berita terkini Bits Online biasanya ditambahkan ke platform dalam 12 hingga 24 jam pertama dari penceritaan.

Seiring dengan ini, pasukan penulisan itu sendiri, yang diedarkan di peringkat antarabangsa, bermaksud bahawa mereka bukan sahaja dapat memberikan lebih banyak wawasan tempatan mengenai pelbagai kisah berita yang lebih fokus di rantau ini. Pasukan yang sama ini lebih daripada mampu melaporkan pelbagai cerita, dan mengemas kini laman web 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

Kepingan, Op-Eds dan Panduan Khas

Bits Online, bersama dengan membuat liputan berita dari dunia crypto dan blockchain, juga mempunyai bahagian pendidikan yang cukup teliti dalam platform dalam taliannya. Panduan ini memberikan pelbagai maklumat untuk mereka yang bermula dalam dunia penggunaan dan pelaburan crypto, atau hanya ingin memasuki bidang yang berbeza seperti perlombongan crypto.

Beberapa panduan ini merangkumi panduan seperti ‘Bolehkah Saya Membuat Wang Penambangan Wang?’, Sebagai salah satu contoh, sementara yang lain memberikan gambaran keseluruhan aspek-aspek utama yang lebih asas bagi mereka yang bermula di ruang ini. Walaupun menyediakan sumber-sumber ini, fokus utama pasukan adalah pada berita dan analisis berbanding dengan panduan instruksional.

Reputasi: 7/10

Liputan Acara

Walaupun menjadi salah satu laman web yang lebih kecil di luar sana untuk liputan berita, Bits Online berjaya benar-benar menonjolkan diri sebagai sangat aktif dalam cara membuat liputan acara antarabangsa. Bersama liputan kewartawanan ini, saluran YouTube Bits Online juga memuatkan puluhan video yang memaparkan pelbagai peristiwa kecil dan besar di dunia kripto ini.

Bits Online mempunyai minat khusus untuk menemu ramah individu besar dan sangat berpengaruh semasa acara ini, mendapatkan pandangan mereka mengenai pelbagai produk, serta pendapat mengenai perkembangan secara umum dalam industri crypto dan blockchain.

Beberapa wawancara terbaru yang dilakukan Bits Online melalui saluran YouTubenya merangkumi sebilangan penggiat dan pengusaha A-listers seperti Jihan Wu.

Setiap kali pasukan Bits Online memutuskan untuk menghadiri acara ini secara langsung, syarikat berusaha untuk memberikan liputan yang besar melalui kedua blognya dan juga saluran YouTubenya. Ketika bermula menjelang acara tertentu ini, Bits Online juga akan menerbitkan, atau sejumlah panduan mengenai acara itu, memberikan pandangan dan pertolongan kepada mereka yang ingin hadir, dan mengetahui lebih lanjut mengenai acara tersebut dan apa yang diharapkan.

Media Sosial

Di antara pelbagai jenis media sosial yang digunakan oleh Bits Online, syarikat tersebut terbukti menjadi yang paling aktif di Twitter, Facebook dan juga YouTube. Secara amnya, Bits Online menggunakan pelbagai saluran media sosial ini untuk berkongsi berita, kemas kini, cerita dan wawancara terbarunya kerana terdapat di laman web rasmi Bits Online..

Bersama dengan saluran media sosial ini, Bits Online membuktikan lebih daripada aktif melalui saluran YouTubenya, terutamanya semasa acara antarabangsa – menyediakan akses kepada pengguna untuk berpuluh-puluh video dari seluruh industri blockchain dan cryptocurrency, termasuk Temu ramah dengan tokoh yang sangat berpengaruh.

Alat Pengguna

Pada masa ini, pasukan Bits Online tidak memberi pengguna akses kepada sebarang jenis alat yang berkaitan dengan crypto atau blockchain. Dan masih belum jelas apakah ia mahu dalam masa terdekat.

Kekuatan Terbesar

Pasukan Bits Online, secara umum, memberikan liputan yang luar biasa melalui pelbagai catatan blog, dan juga saluran YouTube, seperti pelbagai panduan, wawancara, liputan acara antarabangsa, sebelum, selama dan setelah peristiwa di umum.

Antaramuka dan Reka Bentuk Pengguna

Bits Online sendiri menyediakan penggunanya dengan susun atur blog yang agak mudah, tanpa omong kosong dengan siri gambar yang bergulir di bahagian atas halaman utama, semuanya disertakan dengan pelbagai tajuk utama dan pelbagai siaran akhbar di dua bar sisi.

Antara muka pengguna ini sedikit lebih tidak kemas jika dibandingkan dengan laman web crypto dan blockchain lain, dengan Bits Online meletakkan berita dan laporan hari ini yang luar biasa dekat dengan cerita ciri yang diterbitkan hingga beberapa minggu yang lalu, menjadikannya sangat luar biasa bagi pengunjung laman web untuk melihat halaman depan, dan memberikan kesan negatif bagi mereka yang benar-benar baru di platform, terutama di mana mereka mencari berita terkini dan terkini.

Kaji semula

Bits Online sendiri beroperasi sebagai saluran media berita crypto yang dimiliki oleh syarikat terhad, Talon Media Group, yang sendiri berpusat di Charlestown, Nevis, St Kitts dan Nevis.

Seiring dengan penubuhannya baru-baru ini, terutama dibandingkan dengan platform berita lain, ia mempunyai kedudukan Alexa yang kuat dengan puluhan ribu pengikut media sosial di antara pelbagai platformnya. Jenis persembahan yang ditunjukkannya selama bertahun-tahun sangat mengagumkan – dapat menarik lebih banyak lalu lintas pada beberapa kesempatan daripada beberapa rakan sejawatnya yang lebih besar dan lebih tua.

Walaupun laman web itu sendiri tidak begitu produktif ketika menyiarkan berita utama, terutama mengenai kemampuan pesaingnya yang lebih besar untuk melakukan perkara yang sama – ia masih berjaya menangkap lalu lintas dari komuniti crypto dan blockchain yang agak pelbagai berkat variasinya kandungan seperti video, wawancara, podcast dan pelbagai bahan unik lain.

Walaupun sebilangan laman web berita cryptocurrency dan blockchain lain umumnya memilih untuk mengabaikan YouTube sebagai media pembuatan kandungan, wawancara dan pelaporan, Bits Online telah memberikan tumpuan khusus pada kandungan videonya. Dengan saluran YouTube khusus Bits Online sentiasa dikemas kini dengan pelbagai video dari persidangan cryptocurrency antarabangsa dan blockchain antarabangsa dan utama – bersama dengan wawancara dengan tokoh terkemuka dan berpengaruh dari seluruh dunia cryptocurrency.

Pada masa ini, pasukan Bits Online mempunyai lebih daripada puluhan video yang disiarkan di salurannya hingga kini, dengan kehadirannya di YouTube terus berkembang dan mendapat pengaruh. Melangkah ke depan, Bits Online berhasrat untuk terus memanfaatkan saluran YouTube dan kandungan videonya untuk menunjukkan lebih banyak wawancara dan korespondensi dari peristiwa terbaru dan tokoh berpengaruh.

Bits Online agak telus dalam hal penulisan dan penyuntingannya. Dengan semua pengarangnya disenaraikan berdasarkan nama depan dan nama belakang di bahagian atas setiap artikel yang terdapat di laman web. Pengunjung yang mengklik nama penulis ini akan dapat melihat semua kandungan yang telah mereka sediakan untuk laman web Bits Online, bersama dengan ringkasan penulis yang berkenaan, dengan semua kelayakan profesional mereka dan juga pengalaman dalam industri ini.

Berdasarkan maklumat terhad yang terdapat di laman LinkedIn untuk Bits Online, syarikat ini diketuai oleh Ketua Pengarang – Scott Fargo. Terlepas dari tahap maklumat yang agak asas ini, terdapat sebilangan kecil maklumat yang tersedia berkaitan dengan pengurusan dan / atau pasukan pengasas di belakang Bits Online, dengan halaman ‘Mengenai Kami’ memberikan sedikit maklumat mengenai kapan tepatnya syarikat itu ditubuhkan atau siapa betul-betul menjalankan syarikat.

Bersama dengan jumlah maklumat yang samar-samar dan langka ini, lokasi Bits Online itu sendiri sangat luar biasa jika dibandingkan dengan platform berita blockchain dan crypto yang lain. Ini adalah salah satu dari sedikit, misalnya yang secara rasmi berpusat dan kehabisan Saint Kitts dan Nevis. Bits Online terus memberikan alamat khusus untuk syarikat itu seperti Charlestown, Nevis, dan sementara ia ditubuhkan di sana, kononnya, tidak dapat dipastikan sama ada pasukan penulisan itu sendiri, berdasarkan tahap tertentu, berpusat di wilayah yang sama.

Walaupun syarikat Bits Online berpusat di wilayah ini, mencari syarikat induk ‘Talon Media Group’ mendedahkan sejumlah maklumat yang sangat terhad mengenai syarikat yang dimaksudkan. Oleh kerana itu, tidak sepenuhnya jelas ketika Bits Online ditubuhkan secara rasmi; sebilangan besar profil media sosial syarikat itu nampaknya menunjukkan ia telah dibina pada tahun 2017. Walaupun inilah yang dikatakan oleh laman web ini, saluran YouTube mempunyai rangkaian video sejak tahun 2014, termasuk sejumlah episod ‘Coin Brief Podcast’ nya.

Berkenaan dengan pasukan penulisan syarikat, Bits Online mempunyai rangkaian penulis yang sangat mahir dan berpengalaman yang sangat beragam yang tersebar di seluruh dunia yang merangkumi pelbagai berita. Ini menunjukkan jenis pendekatan artisanal yang dimiliki Bits Online terhadap pasukan penulisannya – memilih untuk menyewa sejumlah penulis berkemahiran tinggi yang ditempatkan secara strategik, yang mewakili pelbagai syarikat tempat mereka tinggal, berbanding dengan pengambilan sejumlah besar penulis.

Berkat pendekatan ini, pasukan Bits Online mempunyai penulis yang berpusat di Rusia, Korea Selatan, India, Jepun, United Kingdom, Argentina dan Amerika Syarikat. Berkat pendekatan ini menggunakan avatar geografi penulis untuk wilayah mereka di dunia, Bits Online memberikan liputan yang baik, baik dari laporan berita maupun acara.

Ringkasnya, Bits Online berfungsi paling baik ketika memberikan liputan mengenai peristiwa dan berita terkini yang berlaku di dunia gabungan teknologi cryptocurrency dan blockchain. Bersama dengan kandungan tertulisnya, saluran YouTube khusus syarikat menyediakan pelanggan dan pelawat dengan catatan tetap dan kandungan video wawancara berkualiti tinggi dengan beberapa nama terbesar di dunia cryptocurrency, bersama dengan sejumlah laporan lain dari pelbagai peristiwa crypto.

Seiring dengan ini, ia mempunyai pasukan penulis yang berpusat di seluruh dunia, dari Asia, Eropah hingga Amerika Selatan dan Utara. Terima kasih kepada pasukan yang bertaraf antarabangsa ini kerana syarikat ini melakukan tugas yang sangat baik untuk memberikan pandangan tempatan mengenai berita dan perkembangan utama dari seluruh industri.

Walaupun syarikat itu sendiri tidak dikenali sebagai salah satu kedai berita crypto terbesar, paling popular dan lebih produktif di luar sana. Sama seperti itu, Bits Online telah mencipta ceruk uniknya sendiri untuk tahap kandungan berkualiti tinggi, bersama dengan liputan peristiwa crypto dan blockchain serta liputan video yang sama.

Kata Akhir di Laman Berita Crypto Teratas

Di sana anda mempunyai orang-orang. Ketakutan, kami tahu MasterTheCrypto.com adalah laman web cryptocurrency kegemaran anda, tetapi fokus utama kami adalah menyampaikan panduan dan tutorial rak teratas dan merasakan perlunya sekurang-kurangnya memecah senarai laman web berita cryptocurrency terbaik untuk diikuti juga.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me