Noah Coin (NOAH) Kekal Lebih 88% Turun dari Tingginya Sepanjang Masa Walaupun Melonjak 1,500%

Noah Coin (NOAH), cryptocurrency yang nampaknya muncul entah dari mana, melonjak 1,500% kurang dari 24%, menurut data yang diberikan oleh CoinMarketCap.

Walaupun begitu, ia tetap turun 88% dari paras tertinggi sepanjang masa. Apa itu Noah Coin dan yang menjadi sebab di sebalik lonjakan ini?

Mengapa Noah Coin Melonjak 1,500%?

Pada masa penulisan, pada masa ini tidak ada peristiwa yang relevan yang akan menjelaskan kenaikan harga sebesar itu berkaitan dengan projek cryptocurrency Noah yang mungkin ditinggalkan.

Laman rasmi memaparkan maklumat lama mengenai cryptocurrency, termasuk permodalan dan jumlah pasarannya dalam 24 jam terakhir.

Walaupun cryptocurrency pada masa ini mempunyai harga per duit syiling $ 0,004259 dan permodalan pasaran $ 139,2 juta, laman web menunjukkan had pasaran $ 9,2 juta.

Dari segi jumlah, laman rasmi memaparkan nilai 24jam $ 271 sementara CoinMarketCap menunjukkan terdapat jumlah $ 143,000.

Selain itu, pautan Google Play untuk memuat turun aplikasi tidak berfungsi. Ini menunjukkan bahawa projek itu tidak peduli untuk mewujudkan laman web.

Kali terakhir projek ini berkongsi siaran media mengenai penyelesaian dan produk mereka adalah lebih dari setahun yang lalu. Walau bagaimanapun, blog mereka tetap dikemas kini beberapa kali sebulan.

Apa itu Noah Coin?

Menurut laman rasmi mereka, Noah Coin adalah projek yang bertujuan untuk membina ekosistem yang dikuasakan oleh ‘Noah Coin.’

Matlamat utama projek yang dimulakan pada tahun 2016 adalah untuk mewujudkan platform cryptocurrency yang memberi tumpuan untuk meningkatkan perdagangan dan pasaran Jepun-Filipina.

Tidak ada lebih banyak maklumat mengenai projek tersebut dan apa yang ingin mereka capai memandangkan tab ‘Projek’ tidak dialihkan ke mana-mana.

Sebenarnya, apa yang ditunjukkan oleh syarikat pada dasarnya adalah cadangan blockchain generik untuk meningkatkan hubungan komersial antara Jepun dan Filipina.

Sebagai contoh, syarikat itu menjelaskan:

“Teknologi lejar yang diedarkan dapat diterapkan dalam banyak cara – untuk memastikan pembayaran yang cepat dan lancar, transaksi yang telus dan adil, perlindungan aset dan data sulit yang rentan. Mata wang maya menjadi bentuk pelaksanaan blockchain, memiliki potensi besar terutama dalam bidang kewangan, perbankan dan pelaburan. Senang melihat dunia menjadi lebih mesra dengan wang digital dan memberi peluang baru untuk mencipta dan mengembangkan perniagaan yang dikuasakan oleh blockchain. Pasti, ini hanya permulaan. “

Dalam siaran akhbar, projek itu menjelaskan bahawa mereka ingin menyelesaikan pelbagai masalah termasuk sistem pembayaran moden berdasarkan mata wang maya Noah Coin – yang secara ajaib melonjak 1,500% – dompet crypto Noah Ark yang mudah digunakan dan bandar crypto pertama di dunia.

“Menurut rancangan Nuh, Kota masa depan akan menjadi surga bagi semua peminat crypto – mana kedai, restoran, hotel dan juga tempat peranginan,” jelas Noah lebih dari setahun yang lalu.

Yayasan Noah, yang sepertinya berada di belakang projek Noah menjelaskan bahawa mereka ingin membina ekosistem baru yang dikuasakan oleh koin NOAH.Platinum baru.

Dalam catatan blog ini, mereka menjelaskan bahawa mereka menghabiskan sumber daya untuk pelbagai masalah dan masalah yang tidak mereka jangkakan akan berlaku. Yayasan Noah juga mengatakan bahawa mereka tidak dapat menyebut semua masalah yang harus mereka hadapi.

Akhirnya, mereka menyebutkan bahawa mereka akan menghasilkan dan mengeluarkan token baru untuk pasukan jurutera yang akan mengembangkan blockchain dan ‘ekonomi token yang kuat.’

Apa Yang Diharapkan Daripada Noah Coin?

Projek Noah tidak memberikan penjelasan yang jelas mengenai apa yang ingin mereka capai. Mereka meningkat lebih dari 1,500% hanya dalam beberapa jam tanpa pemangkin.

Pada masa yang sama, pasukan di belakang projek ini tidak mempunyai struktur yang jelas. Tidak ada maklumat mengenai Ketua Pegawai Eksekutif syarikat itu, yang mengembangkan ekosistem blockchain, atau siapa yang bertanggung jawab atas pelbagai perkongsian.

Bagaimanapun, Bea Rose Santiago, pelakon Miss International 2013 dan Filipina, adalah wajah syarikat itu.

Mereka mendakwa mereka mahu mengerjakan projek berskala besar yang mewujudkan Bandar Nuh di mana ‘konglomerat kewangan dan syarikat besar merancang untuk bekerjasama.’

Perkara yang paling mengejutkan adalah bahawa projek Nuh harus mengeluarkan token baru untuk membayar kepada pasukan pemaju untuk membuat ekosistem yang dijangka akan beroperasi antara tahun 2023 dan 2025.

Sama ada projek bandar dan blockchain yang akan dibuat masih perlu dilihat memandangkan tidak ada produk atau perkhidmatan rasmi yang ditawarkan oleh syarikat itu walaupun setelah dua tahun melakukan Penawaran Syiling Permulaan (ICO).

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me