Panduan Lengkap untuk Syiling PRL Oyster

Oyster Pearl – nama projek duit syiling PRL – adalah jenis inovasi jenis ruang iklan internet, mengubah ciri-ciri yang kami gunakan setiap hari. Hampir semua orang menyumbang ke internet di zaman sekarang melalui penggunaan media sosial, dan peluang untuk mengewangkan penggunaan itu adalah potensi besar yang ingin disampaikan oleh koin PRL..

Oyster PRL – Cryptocurrency Iklan Internet Revolusi

Oyster PRL adalah cryptocurrency revolusioner kepada dunia iklan internet, merapatkan jurang antara pencipta dan pengguna kandungan web. Bagi pencipta kandungan web, iklan di web adalah roti dan mentega untuk pendapatan mereka. Tetapi bagi pengguna internet, pengiklanan internet telah menjadi gangguan dan negatif semasa dalam talian. Iklan juga boleh mengganggu, tangensial, privasi invasif, dan mengalihkan perhatian dari kebersihan laman web.

Penyekat Iklan dan aplikasi seperti itu telah membantu membendung masalah ini untuk pengguna internet. Tetapi tidak sempurna, dan mengehadkan potensi penghasilan bagi pembuat kandungan untuk membuat perubahan daripada iklan. Walau bagaimanapun, masalah yang telah dibuat oleh penyekat iklan antara pencipta kandungan web dan penggunanya dihubungkan dengan Oyster PRL.

Oyster PRL menawarkan platform dan alat untuk pemilik laman web, model menjana pendapatan yang sangat unik melalui a skrip kod tunggal. Ia juga menyediakan penyelesaian penyimpanan data peer-to-peer desentralisasi yang boleh dipercayai yang membantu peningkatan keselamatan data anda dan juga mengurangkan kos penyelesaian penyimpanan berasaskan awan.

Pelawat laman web menambah sebahagian kecil daya CPU dan GPU mereka untuk membolehkan fail pengguna disimpan pada lejar terdesentralisasi dan tanpa nama. Sebagai balasannya, pemilik laman web dibayar secara tidak langsung oleh pengguna storan, dan pengunjung laman web dapat menikmati pengalaman menyemak imbas tanpa iklan..

IOTA Tangle, Penyimpanan Data yang Kuat dan Berlebihan

Kepentingan lain dari Protokol Tiram adalah kusut IOTA, penyimpanan selamat kuantum pantas yang dibina berdasarkan teknologi eksotik. Ia adalah penyimpanan data yang tidak memerlukan nama pengguna, kata laluan atau yang berkaitan, dan juga, tidak ada pihak kedua atau ketiga yang mempunyai pengetahuan peribadi tentang apa yang telah anda simpan di dalamnya. Ini menunjukkan bahawa apa sahaja yang anda simpan di simpanan, hanya anda yang boleh mengaksesnya, tidak ada yang dapat. Ini menjadikannya alat penyimpanan yang unik.

Syiling PRL Oyster

Pada 18 September 2017, kertas putih Oyster Pearl dilancarkan, dan ICO berlangsung pada bulan Oktober. Peserta ICO Oyster memperoleh PRL (token rasmi Oyster). PRL yang merupakan tanda protokol Oyster berfungsi banyak fungsi untuk crypto, yang merangkumi; Penyumbang kandungan web dibayar dalam PRL, token yang berfungsi sebagai pembayaran yang dapat diterima untuk menyimpan data di platform blockchain Oyster, pengunjung ke laman web yang dibina dengan kod Oyster menyumbangkan sebahagian kecil dari kekuatan pengkomputeran mereka untuk mengaktifkan penyimpanan data yang disediakan oleh Oyster.

Ini adalah inovasi mutakhir untuk pengewangan laman web dan juga platform penyimpanan data yang canggih untuk penggunanya. Bahagian yang menarik ialah anda tidak perlu memiliki laman web untuk mendapatkan wang dari Oyster.

Berdagang dan Menjana Wang dengan PRL Coin

Mungkin ada yang berpendapat bahawa hanya pemilik blog yang dapat memperoleh keuntungan dari Oyster atau nilai apa yang dimiliki oleh token PRL Oyster? Banyak peniaga dan pelabur dapat memperolehnya, begitu juga token PRL yang boleh diperdagangkan dan dimonetkan kepada mata wang kripto atau mata wang fiat lain.

Bagi pengguna untuk menggunakan Oyster PRL, mereka perlu pergi ke mana-mana pertukaran di mana token tersebut disenaraikan, kerana ia boleh didapati di bursa terkenal seperti KuCoin, Cryptopia, CoinExchange, IDEX, dan lain-lain. Oyster PRL kemudiannya boleh ditukar dengan cryptocurrency lain seperti BTC atau ETH yang dapat dengan mudah ditukar menjadi fiat.

Oyster PRL adalah token ERC20 berasaskan Ethereum yang pada masa ini mempunyai harga pasaran $ 0,078789 pada saat penulisan dan kapitalisasi pasaran $ 6,694,405 dengan 84,966,676 token sedang beredar. Oyster (PRL) kini berada di kedudukan # 491 di CoinMarketCap.

Menyimpan Syiling PRL Tiram Anda dengan Selamat

Sebagai token ERC20, Oyster (PRL) dapat menyimpan dompet berasaskan token Ethereum seperti MyEtherWallet, MetaMask, Mist, atau Parity. Anda juga boleh memilih untuk menyimpan token anda di stor yang lebih selamat dengan menggunakan salah satu dompet perkakasan yang menyokong token ERC20 seperti Trezor dan Ledger Wallets.

Pasukan Di Sebalik Projek Tiram

Blok Bruno adalah nama otak yang digunakan di belakang Oyster dan duit syiling PRLnya adalah pemacu utama Oyster yang merupakan pasukan yang tetap tidak dikenali, walaupun mereka mengubah wajah internet dan masalah pengiklanan dengan pencapaian penting mereka.

Dengan Oyster PRL, anda dapat memperoleh, sebagai pengguna web dan pemilik blog dan juga mendapatkan data dan maklumat keselamatan terbaik yang ada pada masa ini.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me