Selamat Hari Lahir, OKEx!

Meraikan masa lalu kita, memberi inspirasi pada masa depan

Anda mungkin mengenali kami sebagai pertukaran crypto terkemuka di The Blockchain Island, tetapi tahukah anda bahawa kami menyambut ulang tahun ke-2 kami pada 31 Oktober ini?

OKEx telah menempuh perjalanan panjang untuk menjadi salah satu pertukaran aset digital spot dan niaga hadapan terbesar di dunia. Sejak ditubuhkan, kami telah menyenaraikan lebih dari 400 pasangan niaga hadapan dan perdagangan spot dan mempunyai jumlah perdagangan yang tinggi. Namun, semua perkara tidak begitu baik bagi kita, terutamanya ketika kita selalu menghadapi tuduhan dan kritikan daripada pesaing.

Hari ini, kami membuka halaman baru dengan ekosistem OKB yang mantap, sistem perdagangan dan keselamatan yang dipertingkatkan, projek inovatif dan pengembangan global. Untuk memperingati peristiwa penting ini, mari nantikan projek-projek menarik yang kami jalankan selama berbulan-bulan, yang dijangka akan datang pada tahun 2020!

Organisasi yang Dikendalikan Sendiri Global (SRO)

1.jpeg

Sebagai peneraju industri, kami dengan berani mengambil langkah maju untuk menjadikan segalanya lebih baik untuk seluruh industri. Hanya dengan bekerjasama, pertukaran dapat menetapkan piawaian untuk membawa keselamatan kewangan berjuta-juta orang, oleh sebab itulah kami menubuhkan Organisasi yang Dikawal Selia Sendiri Global (SRO) untuk menghubungkan sesama pertukaran dalam industri.

Diumumkan semasa ucaptama di Sidang Kemuncak DELTA, SRO adalah sekumpulan amalan dan polisi standard yang dipasang. Ini adalah sebuah organisasi yang bebas dan berasaskan keanggotaan yang terbuka untuk pertukaran dari semua ukuran dan bidang kuasa. SRO menggesa anggota dalam komuniti perdagangan kripto global untuk berganding bahu dalam mewujudkan standard untuk pembuatan pasaran, penyenaraian, dan penghapusan aset digital, dan barang-barang lain yang penting bagi pertumbuhan keseluruhan industri.

Kami berharap pertukaran anggota dapat bekerjasama untuk menentukan dan mengadopsi standard untuk mempromosikan penggunaan aset digital di peringkat global dan memberi nilai tambah kepada masyarakat dengan melindungi pelabur dan peniaga sambil memupuk inovasi di seluruh ekosistem OKB.

OKChain & OKDEx

OKB_800x418_1.jpg

Akhirnya berlaku – blockchain proprietari baru OKChain ”berada di tahap pengembangan terakhir dan testnet akan dilancarkan. Apabila OKChain menjadi stabil, kita akan memindahkan OKB, token asli rangkaian, dari token Ethereum ERC-20 ke rangkaian utama OKChain kita sendiri.

Pertukaran desentralisasi pertama kami (DEX) juga akan tersedia di rangkaian pada masa itu, dan kami akan membuka pemilihan supernode untuk blockchain. Dengan OKB, pengguna dapat memilih calon supernode kegemaran mereka dan menyelesaikan yuran transaksi di OKDEx. OKB juga akan digunakan untuk pra-penjualan token, dan pasukan projek perlu membayar OKB super node sebagai bayaran perkhidmatan pada masa akan datang.

Terpinggir USDT & Kontrak Token-margined & Pertukaran

1_csQFSEVwwB9P7nhms9hU2w.jpeg

Permintaan untuk perdagangan niaga hadapan sentiasa kuat dalam industri crypto, dan banyak pertukaran crypto berusaha memasuki ruang tersebut. Untuk menawarkan lebih banyak pilihan dalam perdagangan kepada pengguna, kami akan melancarkan niaga hadapan di Tether USDT tidak lama lagi, dijadualkan untuk ditayangkan pada bulan November tahun ini.

Dua instrumen derivatif baru akan membolehkan pengguna untuk buka kedudukan leveraged atau masuk ke posisi leveraged untuk membeli atau menjual aset, dalam hal ini, dengan USDT.

Dengan hanya menggunakan USDT sebagai jaminan, pengguna kini dapat membuka BTC, ETH, dan kontrak lain, tanpa perlu beralih antara cryptocurrency yang berbeza, menjimatkan masa dan kos.

Kontrak Niaga Hadapan USDT akan dilancarkan pada 14 November, dan simulasi akan bermula pada 5 November. USDT Perpetual Swap akan dilancarkan pada 9 Disember, dan simulasi akan bermula pada 30 November.

OKMSX, Pertukaran Aset Digital Keselamatan

1_lkWdZAzZg5pw_xcMEbu_dQ.jpeg

Setelah memindahkan ibu pejabat kami ke Malta, kami bekerjasama dengan MSX, cabang digital dan fintech Malta Stock Exchange Holdings, untuk melancarkan pertukaran baru untuk menyokong inisiatif Blockchain Island Malta. Usaha sama ini menandakan keyakinan kami kepada kerajaan Malta serta komitmen kami untuk menyediakan persekitaran perdagangan blockchain yang cekap, selamat, dan telus kepada pengguna di seluruh dunia.

Andy Cheung, Ketua Operasi kami menyebut platform perdagangan sebagai “pertukaran kelas institusi untuk token keselamatan” yang akan memanfaatkan “operasi aset digital dan kepakaran teknologi” pertukaran. Dengan memanfaatkan pengalaman Bursa Saham Malta dalam pematuhan peraturan, OKMSX telah beroperasi selama satu tahun dan kini hampir mencapai tahap pengembangan terakhir, dengan pelancaran dijangka pada separuh pertama 2020.

Lebih Banyak Aplikasi OKB

Sejak penghijrahan OKB ke blockchain Ethereum pada bulan April tahun ini, kami berusaha untuk mempercepat penggunaan secara besar-besaran token asli kami menjadi sebanyak mungkin aspek dalam kehidupan seharian. Baru-baru ini, kami berbangga telah memperkenalkan di Twitter Ketua Pegawai Eksekutif kami Jay Hao 14 cara baru untuk menggunakan OKB anda, termasuk menerima perkhidmatan kewangan, meningkatkan keselamatan siber anda, dan membeli-belah dalam talian, dll.. !

1_4_PNFfj_AAaQfE8EJ8ikcg.jpeg

Kami dengan tulus ingin mengucapkan terima kasih terbesar kami kepada pelanggan, rakan kongsi, dan semua orang yang telah menyokong dan mendukung kami. Kami akan terus menyempurnakan ekosistem blockchain yang kuat untuk pengguna, dan kami bersedia untuk menghubungkan projek blockchain inovatif yang sangat baik, untuk memudahkan pengembangan eko untuk OKEx dan mendorong kemajuan industri blockchain dan aset digital.

Mengenai OKEx

Pasaran cryptocurrency terbesar dan paling pelbagai di dunia, OKEx adalah tempat pedagang crypto global, pelombong, dan pelabur institusi datang untuk menguruskan aset crypto, meningkatkan peluang pelaburan, dan melindungi risiko. Kami menyediakan perdagangan spot dan derivatif, termasuk niaga hadapan, pertukaran berterusan, dan pilihan, cryptocurrency utama, menawarkan fleksibiliti yang besar kepada para pelabur dalam merumuskan strategi mereka untuk memaksimumkan keuntungan dan mengurangkan risiko.

Hubungan media:

Vivien Choi

E-mel: [e-mel dilindungi]

@vivienchoi

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me