Paling Menarik 5 Mengikuti Airdrops – Yang Anda Perlu Tahu Untuk Menyertainya

Titik udara cryptocurrency adalah ketika platform blockchain mengedarkan koin cryptocurrency percuma atau token platform kepada komuniti berdasarkan kriteria tertentu.

Untuk mengambil bahagian dalam air mata wang kripto ini, anda sering memerlukan sebilangan besar atau sebahagian token atau token sebenar pada blockchain yang platform ini jalankan di dompet yang ditentukan.

Pemberian hadiah Airdrop biasanya dengan cara ini; pada waktu tertentu yang akan diumumkan, projek ini akan mengambil gambaran mengenai keadaan blockchain, yang menunjukkan akaun dan baki mereka pada masa itu. Pemegang token kemudian diberi sejumlah syiling / token seperti yang diumumkan. Airdrops ini diedarkan pada beberapa blok block tetapi Ethereum dan projek di blockchain Ethereum terkenal kerana menerima airdrops.

Berikut adalah airdrops yang perlu diperhatikan pada bulan-bulan berikutnya 2018.

Callisto Airdrop

Projek Callisto adalah teknologi blockchain yang berjalan di Ethereum Classic protokol. Ia memperkenalkan staking sejuk yang memberi penghargaan kepada pemegang token CLO pada blockchainnya.

Dengan projek Callisto yang akan dilancarkan tidak lama lagi, baki Ethereum Classic di blok 5500000 akan menerima jumlah token CLO yang sama untuk setiap Koin Ethereum Classic (ETC) yang dipegang. Bermakna pemegang Ethereum Classic mendapat 1 token Callisto (CLO) untuk setiap token ETC yang mereka ada di akaun mereka.

Kami tidak mempunyai maklumat mengenai kapan airdrop ini akan dilakukan tetapi anda dapat memantau kemajuannya melalui Penjelajah Blok Klasik Ethereum untuk mengetahui kapan ketinggian blockchain mencapai 5500000. Menurut beberapa pengiraan, blok tersebut akan menjadi milik saya dalam 5 Mac 2018.

Gelombang Airdrop

The Platform gelombang adalah platform blockchain sumber terbuka yang dikembangkan dan dikendalikan oleh Waves Platform AG. Platform ini membolehkan pengguna melancarkan token cryptocurrency tersuai mereka sendiri.

Platform Waves juga diumumkan bahawa akan ada alamat udara ke dompet pemegang Waves Community Token (WCT). Pameran udara ini dijadualkan pada 22 Februari 2018.

Untuk menerima tayangan udara, pemegang WCT harus mengikuti panduan berikut:

  • Anda harus menghasilkan dompet gelombang dengan huruf B, C, dan H. Ia boleh mengikut urutan apa pun.
  • Selepas membuat dompet, anda harus memindahkan Token Gelombang yang anda beli di sana.
  • Pengedaran syiling BCH (Bitcoin Cash) akan berdasarkan pada pegangan WCT mereka.
  • Sekiranya alamat individu mengandungi huruf B, C, dan H, dalam urutan itu, alamat tersebut akan menerima pembayaran berganda. Alamat lama dengan huruf yang disebutkan dalam urutan yang betul juga layak.

Coinlancer Airdrop

Coinlancer adalah pasaran kerja terdesentralisasi untuk pekerja bebas yang dibina di Rangkaian Ethereum. Ini membolehkan freelancer mengiklankan kemahiran mereka kepada pelanggan di seluruh dunia dan juga membolehkan pelanggan bertemu dengan seseorang yang dapat memberikan perkhidmatan yang mereka mahukan dengan cekap dan dengan harga yang baik.

Coinlancer telah menjemput pemegang token baru dan sedia ada untuk mengambil bahagian dalam pameran udara yang bermula 24 Januari 2018 hingga 30 April 2018.

Peserta yang membeli token Coinlancer sehingga 21 Februari dan memegangnya sehingga 30 April adalah mereka yang layak untuk menuntut Bonus Coinlancer Airdrop 1. Mereka yang sudah menjadi pemegang juga bebas membeli lebih banyak dan menahan dalam jangka masa yang ditentukan untuk menuntut bonus juga.

Pengedaran token akan bermula pada 1 Mei 2018 dan berlangsung hingga 15 Mei 2018. Sebanyak 3 juta Token Coinlancer (CL) akan diedarkan di antara mereka yang layak untuk tayangan udara kerana mereka mendapat bahagian dari jumlah token yang mereka pegang dalam tempoh kempen.

EOS Airdrop

EOS adalah platform blockchain yang memungkinkan pengembangan aplikasi desentralisasi (DAPPS) yang serupa dengan Ethereum dalam fungsi. Ini menyediakan sekumpulan perkhidmatan dan fungsi yang digunakan oleh aplikasi terdesentralisasi.

Everipedia, sebaliknya, merupakan platform ensiklopedia terdesentralisasi pertama di blockchain EOS. Mereka telah mengumumkan tanda masa depan token mereka kepada pemegang EOS.

Tidak ada perincian khusus mengenai airdrop, tetapi ada baiknya kita mengetahui bahawa EOS airdrop akan segera hadir. Menurut CoinMarketCal, pameran udara akan berlaku pada 28 Februari atau sebelumnya.

Ontologi Airdrop

Ontologi (ONT) adalah rangkaian lekapan blok dan diedarkan yang menggabungkan pengesahan identiti, pertukaran data, kolaborasi data, protokol prosedur, komuniti, pengesahan, dan modul khusus industri lainnya.

Mereka telah mengumumkan akan ada 20 juta edaran token ONT kepada pemegang token NEO. Ringkasan gambar udara akan diambil pada 1 Mac 2018 untuk mengetahui siapa yang memenuhi syarat untuk tayangan udara ini.

Untuk setiap NEO diadakan, token 0,2 ONT akan diturunkan ke dompet yang ditentukan. 0.1 ONT disediakan serta-merta dan 0.1 ONT yang lain akan dikeluarkan pada peringkat seterusnya.

Kini anda mendapat maklumat yang diperlukan untuk beberapa token percuma akan datang yang boleh anda tahan untuk masa yang lama atau menjual dengan wang sebenar.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me