Tezos untuk Digunakan untuk Tokenisasi 22 Projek

Dua puluh dua projek mewakili sekuriti digital berjumlah $ 200 juta. Itu adalah jumlah usaha tokenisasi baru yang dilakukan oleh sepasang syarikat melalui Tezos.

DealBox dan Vertalo telah mengumumkan bahawa mereka akan bekerjasama, dengan masing-masing menyumbang keupayaan yang berbeza-beza kepada usaha tersebut.

Vertalo diharapkan dapat menangani tugas-tugas seputar penerbitan dan pengurusan sekuriti digital. DealBox kemudian akan menggunakannya sebagai alat untuk menyediakan akses ke modal untuk UKM.

Tezos

Sekuriti digital, yang akan dikeluarkan sepanjang proses ini, diharapkan berdasarkan pada blockchain Tezos. Walaupun penggunaan Tezos berbanding Ethereum yang terkenal mungkin mengejutkan pada mulanya, ia menjadi jelas setelah melihat lebih dekat tentang manfaat yang ditawarkan oleh yang pertama. Sebagai contoh, Tezos menggunakan POS, menyokong pelbagai bahasa pengaturcaraan, kadar transaksi pantas, dan banyak lagi.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengapa, tepatnya, Vertalo telah memilih untuk bergantung pada Tezos, pastikan untuk membaca artikel berikut.

Vertalo Memilih Tezos untuk Token Keselamatan

Bermodalkan

Menariknya, dalam siaran akhbar mereka, Vertalo dan DealBox meluangkan masa untuk menyoroti masa pengumuman mereka.

SEC baru-baru ini mencadangkan pembatasan pelonggaran yang merangkumi pelbagai kaedah pengumpulan dana. Sekiranya digubal, projek seperti yang dibincangkan di sini hari ini akan mendapat banyak faedah.

Namun, penting untuk diingat bahawa perubahan ini hanyalah cadangan, buat masa ini. Walaupun Vertalo dan DealBox mungkin telah mengumumkan perkongsian mereka pada waktu yang tepat, ia mungkin juga tertakluk pada status quo.

HODL Perubahan Hoopla Over SEC anda untuk Penawaran yang Dikecualikan

Ulasan

Setelah mengumumkan perkembangan baru ini, wakil dari masing-masing, Vertalo dan DealBox, meluangkan masa untuk memberi komen.

John Nance, Presiden dan CIO di Deal Box, menyatakan,

“Di Deal Box, misi kami adalah untuk membantu membebaskan usahawan dari ketidakcekapan perbankan pelaburan tradisional dan pembentukan modal dan membolehkan mereka dengan teknologi terbaik dalam kelas hari ini untuk mendorong hasil yang lebih cekap dan berkesan untuk membantu syarikat mereka berkembang. Dengan selesainya perjanjian pelesenan kami dengan Vertalo, kami melakukan hal itu, ketika kami mula mengeluarkan sekuriti digital di seluruh platform kami menggunakan sistem Vertalo dan blockchain Tezos. Hubungan Deal Box x Vertalo meningkatkan kemampuan kita untuk mengenal pasti peluang yang memajukan ekosistem kolektif kita kerana kita semua berusaha untuk mempermudah dan memajukan industri ini. “

Dave Hendricks, Ketua Pegawai Eksekutif Vertalo, menyatakan,

“Vertalo dengan senang hati memberikan Deal Box dan puluhan pelanggan penerbitnya dengan platform yang paling komprehensif dan patuh untuk penerbitan dan pengurusan penawaran aset digital. Pasukan Deal Box mewakili masa depan ekosistem aset digital: penasihat modal pintar yang membantu syarikat portfolio mereka dengan fungsi penggalangan dana dan hubungan pelabur dengan kos yang lebih rendah dan dengan kesederhanaan yang lebih besar. Vertalo ingin memperkuat dan mendukung Deal Box dengan alat, teknologi, dan teknik platform yang membolehkan mereka pergi ke pasar dengan penyelesaian penerbitan token berlabel putih mereka sendiri, yang disokong oleh sokongan pasukan dengan pengalaman pasaran modal yang luas yang memiliki telah terlibat dalam aset digital terkawal sejak tahun 2017. “

Blok bangunan

Beberapa perkongsian datang dan pergi, kerana niat baik tidak semestinya menghasilkan hubungan yang membuahkan hasil. Nampaknya DealBox dan Vertalo berjaya mengelakkan ini, namun berjaya menemui jalan untuk bekerjasama.

Ini telah terbukti melalui pelbagai urus niaga antara kedua-dua syarikat dalam beberapa bulan terakhir. Contohnya, 22 sekuriti baru yang akan dibahas, dibincangkan di sini hari ini, hanya mewakili satu pusingan lain. Dengan demikian, ini menunjukkan bahawa setiap syarikat berpuas hati dengan pusingan pertama syarikat yang diberi tanda, menarik mereka untuk bekerjasama lagi.

Salah satu contoh urus niaga masa lalu adalah Zapaygo dan STO mereka.

DealBox

Ditubuhkan pada tahun 2016, DealBox beroperasi di luar California. Di atas semua, DealBox memudahkan pembentukan modal untuk permulaan yang menjanjikan. DealBox juga menawarkan perkhidmatan sampingan, termasuk perundingan, pembungkusan pelaburan, dan banyak lagi.

Presiden, John Nance, kini mengawasi operasi syarikat.

Vertalo

Ditubuhkan pada tahun 2017, Vertalo beroperasi di Austin, Texas. Yang terpenting, syarikat ini berfungsi sebagai penyedia perkhidmatan untuk sektor sekuriti digital. Yang menonjolkan perkhidmatan ini adalah kemampuan pengurusan cap-table syarikat.

Ketua Pegawai Eksekutif, Dave Hendricks, kini mengawasi operasi syarikat.

Dalam Berita Lain

Pelbagai rantaian blok telah melihat tahap penerapan kecil dalam sektor sekuriti digital yang baru muncul. Akan tetapi, sepertinya Tezos telah berhasil memantapkan diri sebagai pelari depan di tingkat adopsi. Artikel berikut adalah contoh berita mengenai Tezos dalam beberapa bulan terakhir, menjelaskan mengapa syarikat beralih ke blockchain yang popular.

Binance Menambah Pasangan Perdagangan Tezos

TokenSoft Membawa Token Keselamatan kepada Tezos

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me