Ramalan Harga Verge XVG

(Kemas kini 14 Februari 2021) Dibuat pada tahun 2014, Verge adalah cryptocurrency sumber terbuka. Ia menawarkan transaksi tanpa nama dengan menyembunyikan alamat IP dan geolokasi penggunanya.

Duit syiling ini mempunyai kapitalisasi pasaran $ 81 juta dan kini diperdagangkan pada $ 0,005 setelah perubahan 10% selama 24 jam terakhir.

Kebangkitan Verge didukung oleh Keputusan PayPal untuk menarik balik perkhidmatannya dari platform hiburan dewasa terkemuka, Pornhub.

Juga, ada perkembangan lain yang menunjukkan pelabur mempunyai alasan untuk bersikap optimis dalam hal harga XVG. Di bawah ini kami akan menerangkan faktor-faktor yang cenderung mendorong harga Verge ke atas.

Pendapat Pakar Mengenai Kenaikan Harga XVG Akan Meningkat

Pakar percaya bahawa harga Verge (XVG) akan melebihi ramalan untuk jangka masa panjang. Koin itu menghadapi beberapa keadaan yang teruk pada tahun 2018, tetapi penganalisis percaya bahawa menjelang akhir tahun ini akan berbeza dengan duit syiling. Mari kita lihat sebab mengapa pakar meramalkan masa depan yang hebat untuk Verge.

WalletInvestor meramalkan bahawa harga XVG mungkin mencecah $ 0.0370 pada akhir tahun ini.

MegaCryptoPrice melihat harga XVG mencecah $ 0.7401 pada akhir tahun 2020, dengan kemungkinan perdagangan pada $ 2.39 pada akhir 2023.

Coin Fan meramalkan bahawa XVG mungkin mencapai $ 0.45 pada akhir tahun di sisi yang lebih tinggi dan $ 0.21 di bahagian bawah.

Harga Syiling Digital meramalkan XVG mencecah $ 0,0257 pada akhir tahun 2020 dan bahkan mencapai $ 0,043 pada tahun 2022.

Menurut Chriss Chase, ketua pemasaran dan operasi di firma itu, cryptocurrency mengalami nasib yang serupa dengan syiling digital lain sepanjang tahun 2018. Tetapi keadaan pasaran ini tidak mempengaruhi pemerolehan rakan kongsi dan perkembangan baru. Pasukan ini telah berusaha untuk memastikan lebih banyak perkongsian, yang jika berjaya, akan menaikkan harga koin ke tahap yang lebih tinggi di masa depan.

John McAfee menyiarkan tweet yang mempromosikan projek itu. Pada tweet ini, McAfee menyatakan bahawa Verge adalah duit syiling yang baik untuk dilaburkan, dan juga meramalkan bahawa harga duit syiling itu akan mencecah $ 15! Sejak itu dia mengatakan bahawa ia bermaksud $ 0.15 yang hampir dengan harga puncaknya $ 0.22 yang dicatatkan pada bulan Disember 2017. Walaupun begitu, dia terkenal membuat ramalan gila.

Lebih-lebih lagi, analisis pakar oleh BitDegree memberi pelbagai alasan mengapa mereka menganggap duit syiling itu adalah pelaburan yang baik. Antara sebabnya, ialah platform ini menjadi koin privasi pertama yang memudahkan teknologi kontrak pintar, dan menambah bahawa ini dapat mendorong harga koin lebih tinggi.

Faktor lain yang mempengaruhi harga Verge termasuk;

Bitnovo menambah sokongan untuk XVG

Baru-baru ini, Bitnovo platform pertukaran crypto memutuskan untuk menambahkan sokongan untuk XVG. Langkah yang akan menyaksikan pengguna kripto di Sepanyol dan Itali membeli XVG melalui ATM melalui lebih 20,000 kedai mereka. Bitnovo mula beroperasi pada tahun 2016 dan telah menjadi pemain penting dalam industri crypto.

Platform itu mengumumkan Twitter yang menyatakan:

“Kami juga mempunyai kupon Bitnovo yang dapat ditukar untuk membeli Verge, yang tersedia di tempat seperti Fnac, Eroski, Carrefour, di Sepanyol dan Itali. Kaedah mudah untuk memperoleh #Verge. “

Syarikat itu menambah bahawa pengguna dapat dengan cepat membeli dan menerima XVG di dompet mereka. Juga, mereka dapat membeli tanpa nama menggunakan voucher dan kad hadiah platform dengan cepat untuk pengguna membeli dan menerima XVG untuk mengakses platform, pengguna juga mempunyai pilihan untuk menggunakan kad debit prabayar atau aplikasi mudah alih (IOS dan Android).

Langkah ini harus membawa pengguna baru ke Verge, dan sebagai hasilnya, ia akan meningkatkan harga XVG.

Peluang E-Dagang

Dalam langkah lain yang akan menaikkan harga XVG, Crypto Planet – salah satu peruncit e-dagang terbesar dan paling cepat berkembang menggunakan crypto telah memutuskan untuk menambahkan sokongan untuk XVG. Platform ini dibina untuk memenuhi keperluan untuk tujuan membeli-belah yang berpatutan menggunakan mata wang maya.

Ia memfokuskan pada aksesibilitas semua jenis produk di ruang elektronik dan pakaian. Ia juga membolehkan orang menggunakan mata wang pilihan mereka untuk membuat pembelian.

Untuk memotivasi lebih banyak pengguna untuk menggunakan koin privasi, mereka akan menawarkan potongan harga untuk pembelian yang dilakukan dengan Verge menggunakan kod #ILoveVerge.

Dalam pengumuman Twitter, peruncit mengatakan:

“Kami ingin mengucapkan tahniah kepada @vergecurrency kerana berjaya berintegrasi dengan Kedai Dalam Talian kami. Peserta Rangkaian Verge kini boleh Membeli Barang dengan $ XVG. Kami menawarkan Diskaun 15% untuk 1000 Pesanan Pertama yang Dibeli dengan $ XVG. “

Gerbang Pembayaran Laman Web Dewasa

Dalam langkah lain yang akan menambahkan lebih banyak pengguna ke rangkaian Verge, Pornhub, laman web dewasa terkemuka di dunia mula menerima XVG di platform. Pengumuman itu dibuat pada bulan April. Corey Price, Ketua Pegawai Eksekutif laman web dewasa, mengatakan bahawa Verge menawarkan keselamatan dan kemudahan. Sesuatu yang menjadikan XVG sesuai sebagai kaedah pembayaran jika dibandingkan dengan koin crypto yang lain.

Kenyataan rasmi yang disiarkan di laman web berbunyi:

“Masa depan telah tiba. Dalam usaha kami untuk terus mengikuti privasi dan pilihan pembayaran masyarakat kami, Pornhub kini akan menerima Verge sebagai kaedah pembayaran untuk perkhidmatan seperti Pornhub Premium dan banyak lagi, di platform kami. Membangunkan nilai-nilai teras keselamatan, anonimiti, dan kepraktisan Verge, pengenalan cryptocurrency ini sebagai kaedah pembayaran Pornhub menandakan kejayaan penting ke depan dari industri yang selalu berada di canggih teknologi. “

Maklumat lebih lanjut mengenai perkongsian boleh didapati di sini, yang memperincikan juga bagaimana ini boleh mempengaruhi keterlihatan dan harga XVG Verge.

Analisis Ramalan Harga Verge (XVG) TradingView Dikemas kini pada 14 Februari 2021

XVG Jangka panjang oleh BigLava pada TradingView.com

XVG nampaknya bergerak lebih tinggi dari tahap semasa setelah bertahun-tahun berada dalam fasa penyatuan. Adalah mungkin untuk melihat bahawa mata wang maya akhirnya dapat mencapai 0.1128 USDT setiap koin, bahkan ketika kita sekarang melihatnya pada 0,02665 USDT. 

Penganalisis berpendapat bahawa mungkin untuk melihat beberapa tarikan dengan pasaran lembu umum yang kita lihat sekarang dalam mata wang maya. Jumlah dagangan dapat terus meningkat pada masa akan datang dan membantu mata wang maya bergerak lebih tinggi. Jumlah dagangan kini berada di salah satu titik tertinggi yang pernah ada untuk XVG. Walau bagaimanapun, ia tetap jauh dari tahap tertinggi sepanjang masa dari awal 2018 dan akhir 2017.

Kemungkinan kenaikan yang tinggi oleh NystockCryptoman2020 pada TradingView.com

Menurut penganalisis TradingView, Verge (XVG) boleh menjadi sangat menaik pada masa penulisan. Dia menunjukkan bahawa mata wang maya berada dalam aliran menaik yang sangat kuat yang kini dapat dibentuk. Lebih-lebih lagi, jika mata wang digital pecah di atas garis rintangan, maka ini adalah masa yang tepat untuk mengikutinya. Namun, dia menjelaskan bahawa ini bukan nasihat pelaburan atau perdagangan. 

Selanjutnya, dia menyebut bahawa ini hanya idea yang dia miliki untuk jangka pendek. Sekiranya ia menembus garis rintangan, maka trend boleh menjadi bullish. Sekiranya sebaliknya, ia tidak dapat menembus tahap ini, ia mungkin akan menurun dalam jangka pendek.

jika XVG menembusi Rintangan 0.0174 $ maka bersedia untuk sasaran seterusnya oleh ni8killer pada TradingView.com

Carta 1 jam untuk Verga tidak begitu baik dalam beberapa minggu kebelakangan. Walaupun begitu, ia masih meningkat dari awal Januari ketika diperdagangkan di bawah tahap semasa 0,0109 USDT setiap duit syiling. Pada awal Januari, mata wang maya mula bergerak lebih tinggi dan mencapai paras tertinggi 0,0174 USDT setiap duit syiling. 

Sekiranya XVG menembusi tahap harga 0,0174 USDT dalam beberapa minggu mendatang, kemungkinan untuk mencapai 0,0246 USDT setiap duit syiling. Walaupun begitu, ini adalah sesuatu yang tidak mungkin berlaku. Kami sangat bergantung pada apa yang dilakukan oleh Bitcoin dan bagaimana mata wang maya ini berkelakuan dalam beberapa hari akan datang.

XVG & sasaran seterusnya yang akan datang ! oleh Thonayan99 pada TradingView.com

Bagi pasangan perdagangan XVGUSDT, penganalisis menganggap bahawa kita dapat melihat tiga perkara dalam beberapa hari mendatang. Terdapat pembalikan impulsif dari bawah. Ini tentunya dapat membantu mata wang digital bergerak lebih tinggi. 

Terdapat juga jumlah dagangan yang tinggi pada gelombang semasa. Itu bermaksud bahawa kita mungkin mengalami gelombang ketiga. Selanjutnya, duit syiling dapat mencapai sasaran antara 3,61 dan 4,23 USDT. Ini akhirnya dapat menolongnya kembali ke $ 0.25 dan meneruskan dorongan pada gelombang kelima terakhir ke arah 0.07 USDT setiap duit syiling. Walaupun begitu, harganya tetap jauh dari paras tertinggi sepanjang masa pada akhir 2017.

XVG & sasaran seterusnya yang akan datang ! oleh Thonayan99 pada TradingView.com

Untuk aset digital XVG yang diperdagangkan terhadap USDT, penganalisis melakukan analisis Elliott Waves yang sangat jelas. Dia melihat bahawa kita berada dalam gelombang ketiga saat ini dalam saluran menaik yang pasti dapat menjadi gelombang 5 terpanjang dan paling kuat yang telah dilihat oleh penganalisis. 

Lebih-lebih lagi, aset digital kemudian dapat menelusuri semula (gelombang ke-4) dan bergerak lebih tinggi melalui gelombang ke-5 yang dapat dilihat dalam carta. Ini akan membolehkan XVG bergerak dari tahap semasa pada 0.00751 hingga 0.037 dan kemudian menjejak semula ke 0.026. Ini akhirnya akan memberi peluang gelombang kelima ke arah 0,07 USDT per XVG.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me