Ramalan Harga Vechain 2021 – Pengambilan Pakar, Perkembangan Teknikal Bullish Dan Perkongsian Memacu Harga VET

[Dikemas kini pada 14 Februari 2021] Vechain tidak melihat akhir tahun yang diharapkan setelah mengalami serangan pada bulan terakhir 2019. Pelanggaran tersebut menyaksikan Vechain Foundation kehilangan token VET bernilai lebih dari $ 6 juta dan disebabkan oleh kesalahan manusia, akibatnya menyebabkan platform CFO mengundurkan diri. Setelah Yayasan mengeluarkan pengumuman yang mendakwa telah memperbetulkan kesalahan tersebut dan meninggalkan keputusan akhir mengenai sama ada membakar token yang dicuri atau tidak kepada masyarakat Vechain.

Dari segi harga, token VET kemungkinan akan mendapat keuntungan besar dari kerajaan China yang menggunakan teknologi blockchain. Oktober lalu, presiden China Xi Jinping mengatakan bahawa penerapan teknologi blockchain akan memainkan peranan penting dalam inovasi teknologi baru dan transformasi industri.

Pada tahun 2020, harga VET dijangka penuh dengan lonjakan, dan jika pasaran altcoin mengalami momentum kenaikan yang ketara, ini dapat mendorong harga token ke tahap $ 0.5.

Dalam bahagian ini, kita akan melihat beberapa ramalan pakar, analisis teknikal, dan peristiwa baru-baru ini yang berpotensi mendorong harga Vechain lebih tinggi tahun ini.

Pendapat Pakar Mengenai Mengapa Vechain Akan Meningkat

Anda harus berhati-hati dengan apa yang dikatakan oleh pakar kripto mengenai harga masa depan koin kegemaran anda. Walaupun ramalan mereka mungkin tidak tepat, ia pasti memberi kesan kepada pasaran. Mari kita lihat beberapa pendapat pakar mengenai harga masa depan VeChain.

Menurut Roger Ver, juga disebut sebagai “Bitcoin Jesus,” dan salah satu suara yang paling berpengaruh di sektor crypto, VeChain memiliki masa depan yang cerah. Dia berpendapat bahawa misi utama platform ini adalah untuk menyelesaikan masalah dunia nyata dan mempunyai aplikasi yang melayani banyak industri. Ver menyatakan bahawa, kerana dia berminat dengan blockchain yang membolehkan sistem tunai digital rakan sebaya tanpa izin, VeChain mempunyai beberapa cara menarik untuk menggunakannya untuk menghentikan barang palsu dan menjadikan pasaran tanpa izin P2P lebih dipercayai.

Tim Draper, legenda Lembah Silikon, pelabur terkenal di banyak syarikat, dan juga kepercayaan besar dalam mata wang digital, bergabung dengan pasukan VeChain awal tahun lalu. Langkah ini dipuji oleh Yayasan VeChain, yang dinyatakan bahawa Draper dan platform mempunyai visi yang serupa mengenai masa depan cryptocurrency dan penyelesaian blockchain.

Berita Harga Vechain

Bulan ini menyaksikan VeChain melonjak lebih dari 100%, dan untuk pertama kalinya sejak musim panas 2018, VET telah memecahkan purata bergerak eksponensial (EMA) 200 hari. Dalam tempoh tersebut, duit syiling juga berjaya menembusi arah aliran menurun selama 14 bulan. Keuntungan itu dapat dikaitkan dengan presiden China Xi Jinping yang menggunakan teknologi blockchain.

Harganya kini berada pada sekitar $ 0,006 dengan kapitalisasi pasaran $ 317 juta setelah perubahan 5.58% selama 24 jam terakhir.

Ramalan harga dan tinjauan untuk 3 hingga 6 bulan akan datang berdasarkan pendekatan konservatif – tetapi apa sahaja yang boleh berlaku dengan cryptocurrency dan pergerakan harga utama boleh berlaku pada bila-bila masa, seperti bagaimana Ripple pada akhir September lalu naik dari $ 0.32 USD ke $ 0.69 USD hanya dalam beberapa hari.

Berdasarkan faktor yang dipertimbangkan, ramalan harga kami untuk Vechain adalah dari $ 0.015 hingga $ 0.028.

Ini disebabkan oleh faktor-faktor yang dijelaskan di bawah, termasuk harga token THOR (VTHO) dan penggunaannya serta Transaksi di platform VechainThor.

Kesan Vechain THOR terhadap Harga VET

Pada akhirnya, ramai yang percaya bahawa nilai token VET akan turun ke nilai THOR yang dihasilkannya. Jadi berapa nilai THOR? Kita tahu bahawa kadar pengeluaran minimum adalah.00042 THOR per VET sehari, tetapi berapa harganya 1 THOR?

Kami belum pasti. Tidak ada banyak tindakan harga THOR dalam dua bulan pertama kerana jumlahnya rendah. Ramai yang kelihatan mahu menahan THOR mereka sehingga kelantangan muncul untuk menaikkan harganya.

Juga, satu-satunya tempat yang tersedia untuk berdagang adalah di bursa LBANK. Ini semua akan berubah dalam beberapa bulan mendatang setelah platform perdagangan OceanEX disiarkan secara langsung pada akhir Oktober.

OceanEx akan menjalankan platform blockchain VechainThors dan pemegang akan mempunyai keupayaan untuk menukar atau melabur semula VTHO terus menjadi VET dan dengan itu meningkatkan harga VET. Ini boleh menjadi salah satu daripada banyak sebab mengapa harga VET dapat pulih.

Permintaan untuk THOR juga akan meningkat apabila rakan kongsi syarikat Vechain mula menggunakan blockchain. Semua orang buat masa ini kerana projek ini benar-benar “hidup”.

Sebilangan besar syarikat kini menjalankan ujian pengujian yang dijalankan, tetapi ini akan segera berubah. Kami menjangkakan perpindahan ke jaringan utama tidak lama lagi di mana kami akan melihat peningkatan jumlah transaksi dan kontrak pintar berlaku sebelum tahun berakhir. Urus niaga dapat dipantau pada Veforge.

Terdapat banyak perkongsian lain antara VeChain dan syarikat yang dikenali di pasaran. Sebagai contoh, Royals Norway telah menyaksikan perjanjian VeChain dan DNV GL beberapa bulan yang lalu. Ini tentunya meningkat untuk seluruh pasaran crypto yang berkembang setiap hari.

Lebih Banyak Transaksi Akan Datang Lebih Banyak Tekanan Harga VET

Semakin banyak urus niaga dan kontrak pintar di rantaian ini bermakna lebih banyak VTHO akan habis. Urus niaga ini memerlukan VTHO digunakan dan dibakar.

Oleh kerana semakin banyak VTHO dibakar, perusahaan perlu pergi ke pasaran untuk membeli lebih banyak VTHO untuk melaksanakan penulisan blockchain. Ini akan meningkatkan nilai VTHO. Sekiranya syarikat tidak mahu melalui laluan ini, ia boleh membeli VET dan menghasilkan THOR sendiri; satu langkah yang semestinya akan menyaksikan kenaikan harga duit syiling asli (VET), masih meningkatkan nilai pemegang.

Walaupun semua ini terjadi, Vechain sedang dalam perbincangan dengan pemerintah China untuk membuat ekosistem karbon baru — kali ini dengan beberapa peserta (perusahaan besar) yang dapat. ambil bahagian. Ini akan lebih besar daripada aplikasi Kredit Karbon BYD untuk kenderaan elektrik. Vechain dapat menemukan dirinya sebagai blockchain utama untuk keseluruhan ekosistem ekonomi “terlacak” dalam inisiatif China.

Kerjasama Vechain Dengan Perkhidmatan Web Amazon

Pada 18 Februari VeChain diumumkan bahawa ia telah bekerjasama dengan Amazon dalam satu langkah yang akan melihat rangkaian cryptocurrency berkembang dan juga meningkatkan harganya dalam beberapa bulan ke depan. Blockchain telah melancarkan penyelesaian satu klik terpadu ke dalam awan Perkhidmatan Web Amazon yang akan membolehkan banyak perusahaan menggunakan aplikasi blockchain yang cepat, patuh dan selamat.

Penyatuan akan melalui Blockchain VeChain sebagai Perkhidmatan (BaaS) yang dilancarkan pada tahun 2016. Platform ini menggabungkan banyak penyelesaian yang berbeza termasuk pengesahan identifikasi, cip NFC + RFID, perkhidmatan IT perusahaan, dan penyulitan blockchain yang semuanya digunakan untuk menawarkan yang lengkap Penyelesaian IT.

Platform BaaS kini akan membolehkan perniagaan yang berbeza untuk membangun dan menggunakan aplikasi blockchain mereka sendiri walaupun mereka tidak mempunyai teknikal. Lebih mudah bagi syarikat untuk menjalankan kontrak pintar mereka di cloud.

Dengan penyelesaian satu klik, penyelesaian BaaS VeChain akan menggunakan AWS CloudFormation dan membolehkan pelanggan menggunakan hanya satu klik. Ini akan membantu menghilangkan penyebaran manual yang rumit yang berkaitan dengan industri baru muncul.

Kerjasama baru disambut dengan penuh semangat di kalangan komuniti VeChain dan pada masa penulisan VeChain telah diperoleh 16% sejak 24 jam yang lalu. Momentum positif ini dijangka berterusan dalam beberapa bulan akan datang apabila VeChain mengukuhkan kedudukannya sebagai platform blockchain nombor satu.

VeChain Bekerja Dengan Walmart China Untuk Memperkuat Platform Keselamatan Makanan

Walmart China baru-baru ini mengumumkan platform pengesanan makanan berkuasa VeChain baru. Tujuannya adalah untuk memberi pengguna kemungkinan untuk mempunyai lebih banyak maklumat mengenai kualiti makanan yang mereka beli. 

Pengguna akan dapat mengimbas kod QR dari pelbagai produk yang dijual di China dan memahami bagaimana ia dihasilkan. 

Imbas dengan pengimbas kod QR kegemaran anda! Saya menggunakan Wechat dan Alipay#VeChain #Walmart $ VET $ VTHO #Kod QR #Blockchain #AdoptionSini pic.twitter.com/Z4XV0jBfY3

– DontShowMeTheMemelines (@DMemelines) 25 Jun 2019

Liu Xiaoen, Ketua Pegawai Pembelian Wal-Mart China, mengulas:

“Wal-Mart selalu berkomitmen untuk menjadi peruncit yang dipercayai oleh pengguna. Dalam 23 tahun sejak memasuki China, Wal-Mart terus berusaha meningkatkan keselamatan dan pengurusan kualiti makanan. Teknologi blockchain akan membantu Wal-Mart menjadi pemimpin dalam pengurusan retrospektif komoditi dalam industri runcit. “

Dengan sistem pengesanan yang baru ini, kita dapat melihat daging segar yang dapat dikesan menyumbang 50% dari jumlah penjualan daging segar yang dibungkus, sayur-sayuran akan menyumbang 40% dari jumlah penjualan sayur-sayuran bungkus. Tambahan pula, makanan laut yang dapat dikesan akan menyumbang 12.5% ​​daripada jumlah penjualan makanan laut pada akhir tahun 2020. 

Ini sangat penting bagi pemegang VeChain yang cuba memahami bagaimana mata wang digital akan bertindak pada masa akan datang. Sebagaimana Orang Dalam VeChain, kenaikan urus niaga baru-baru ini di blockchain VeChainThor boleh dikaitkan dengan Walmart secara langsung dengan 23 produk berbeza. 

Semua transaksi akan memerlukan VTHO yang dihasilkan oleh VET. Terdapat 37 juta VTHO yang dihasilkan setiap hari. Lebih daripada 20 juta VTHO juga dibakar setiap hari. Di masa depan, jumlah transaksi boleh bertambah kerana Walmart diharapkan dapat meningkatkan platform dengan 100 lini produk lain. 

Perlu disebutkan bahawa ini akan menjadi salah satu rakan kongsi VeChain. Oleh kerana produk tersebut menunjukkan hasil positif di Walmart China, mungkin ada pihak baru yang berminat dalam meningkatkan penyelesaian mereka dengan menerapkan teknologi blockchain melalui VeChain. 

Menurut pasukan di belakang VeChain, mungkin terdapat lebih dari 2 juta transaksi harian dengan bantuan Walmart China. Ini akan menjadikan VeChainThor rangkaian yang lebih besar daripada gabungan Bitcoin (BTC) dan Ethereum (ETH). 

Terdapat juga syarikat lain di seluruh dunia yang sudah menggunakan teknologi blockchain untuk mengesan pelbagai produk di pasar raya. Ini sangat positif bagi individu yang dapat memperoleh lebih banyak maklumat mengenai produk yang mereka beli di kedai runcit di negara yang berbeza. 

Asas sangat penting untuk rangkaian cryptocurrency. Semasa tempoh pertumbuhan lemah atau pasaran beruang, sangat penting bagi projek crypto dan blockchain untuk terus aktif meningkatkan penyelesaian yang mereka tawarkan kepada individu. VeChain terus berkembang di pasaran. Sejak awal bulan Ogos, jumlah akaun dengan lebih dari 1 VET berkembang hampir 4%. 

Adalah sangat penting bagi syarikat untuk merangkul VeChainThor dan meningkatkan produk dan perkhidmatan yang ditawarkan. Ini akan membantu meningkatkan penggunaan VeChain dan membantu meningkatkan harga aset digital VET. Lebih banyak perkongsian dan perjanjian dengan firma akan menjadi sangat baik untuk harga jangka panjang aset digital ini.  

Analisis Pandangan Dagangan Ramalan Harga VeChain (VET) Dikemas kini pada 14 Februari 2021

VET berkisar antara 0,06 dan 0,05 tahap oleh SalmonGuy pada TradingView.com

VET baru-baru ini telah merosot di bawah garis arah aliran jangka pendek yang ditunjukkan oleh penganalisis. Ini boleh menjadi isyarat yang menunjukkan berakhirnya perhimpunan jangka pendek ini. Adakah ini bermaksud bahawa trend bull makro sudah berakhir? Tidak. Ini bermaksud bahawa ia telah berhenti dan boleh berhenti sejenak. 

Menurut penganalisis, terdapat penyatuan yang ketat antara 0,06 USDT dan 0,05 USDT. Ia boleh terus bergerak dalam jangka masa itu untuk minggu dan hari berikutnya. Walaupun begitu, ia akan memenuhi garis arah aliran sederhana dan bertindak balas terhadapnya (atau mungkin tidak). Ini boleh menjadi saat yang baik untuk mengumpulkan VET seperti yang dikatakan oleh penganalisis.

Tindakan harga pada Vechain VETUSDT oleh martinbilusik pada TradingView.com

Menurut penganalisis TradingView dari 23 Disember dan harga terendah 0,012 USDT, VET telah berkembang. Kita juga dapat melihat bahawa telah ada tahap sokongan menaik yang jelas yang pasti penting dalam beberapa hari dan minggu mendatang. 

Penganalisis berpendapat bahawa VET tentu dapat bergerak menuju 0,034 USDT. Walaupun begitu, harga juga dapat bergerak ke bawah dan menguji wilayah 0,024 USDT sebagai tahap sokongan. Perkara akan bergantung pada bagaimana pasaran terus bergerak dalam beberapa minggu mendatang dan apakah ini akan memberi kesan pada pasangan perdagangan VET / USDT juga.

VETUSDT, 3hr, tiga entri – rr 1.63, 1.52, 2.59, atau bot keluar? oleh reggytrades pada TradingView.com

Seperti yang ditunjukkan oleh penganalisis dalam carta, pasangan perdagangan VETUSD kini diperdagangkan dalam segitiga menaik, yang juga merupakan bahagian dari saluran menaik yang berasal dari tahun 2020. Beberapa hari kebelakangan ini, mata wang maya telah bergerak lebih tinggi dan ini mungkin saat yang baik untuk memahami apa yang boleh berlaku seterusnya. 

Dia juga menunjukkan dalam carta 2 jam ini bahawa kita tidak lama lagi dapat melihat jumlah yang lebih tinggi dan definisi sama ada trend akan terus menuju ke harga yang lebih tinggi atau tidak. Mata wang maya boleh terus bergerak lebih tinggi jika seluruh pasaran kripto meningkat lagi, termasuk Bitcoin (BTC).

Pembentukan Vechain Bullish oleh Kelitos pada TradingView.com

Mata wang digital VETUSDT telah membentuk kepala dan bahu terbalik pada carta 30 minit yang tidak mempunyai kemungkinan untuk bergerak lebih tinggi. Walau bagaimanapun, mata wang digital nampaknya diperdagangkan di atas tahap sokongan $ 0.018952 setiap duit syiling. Selain itu, tahap rintangan seterusnya kelihatan pada $ 0,02 dan juga pada $ 0,0211. 

Penganalisis menganggap bahawa H&S dapat mendorong VeChain ke tahap tertinggi. Namun, ini tidak berlaku dan sekarang VET sedang memperbaiki kenaikan harga yang dialami pada akhir tahun 2020 dengan corak tidak teratur yang bergerak ke samping.

VETUSDT pendek oleh Pedagang_OMS pada TradingView.com

Bagi pasangan perdagangan VET / USDT, penganalisis menganggap bahawa pasaran boleh jatuh setelah mengalami kenaikan harga yang cepat antara November dan Disember tahun ini. Dalam carta 1-D di bursa Binance, penganalisis melihat rintangan kuat antara 0.018743 USDT dan 0.01944 USDT. 

Sekiranya mata wang maya tidak dapat melepasi tahap ini, maka kita mungkin melihat VET jatuh ke kawasan sokongan 0,014260 yang berfungsi sebagai rintangan pada masa lalu. Pasti penting bagaimana keseluruhan pasaran kripto berperilaku untuk memahami hasil mana yang paling mungkin untuk aset digital ini dalam beberapa minggu akan datang.

Ingin berniaga dengan token VET Vechain? Anda boleh melakukannya dengan ETH, BTC, atau BNB di Binance pertukaran. 

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me