Ramalan Harga Stellar Lumens (XLM) 2021 – Pakar Mengambil Dan Meningkatkan Unjuran Jangka Panjang

(Dikemas kini 13 Februari 2021) Stellar adalah platform blockchain sumber terbuka yang menghubungkan sistem pembayaran, bank dan masyarakat. Ia direka untuk memindahkan wang dengan cepat, boleh dipercayai dan dengan bayaran yang sedikit. Dilancarkan pada tahun 2014, kebolehgunaan Stellar menyaksikan ia menaikkan carta crypto dengan cepat.

Stellar (XLM) tidak menunjukkan prestasi yang baik sejak beberapa hari kebelakangan ini, namun kemas kini baru-baru ini mengenai blockchain bintang inti bintang v11.4.0., berjanji untuk mewujudkan pertumbuhan XLM yang sangat diperlukan. Walau bagaimanapun, 2018 adalah tahun yang sangat baik dari segi asas dengan aktiviti rangkaian dan perkongsian berkembang dan memainkan peranan penting dalam pembangunan aset digital ini.

Pedagang, pakar, dan bahkan analisis teknikal kami menunjukkan bahawa kami mempunyai alasan untuk tetap optimis dengan harga XLM. Dalam bahagian ini, kita akan melihat beberapa sebab yang boleh mendorong harga XLM dan altcoin lain lebih tinggi ketika kita semakin hampir ke suku akhir tahun ini. XLM kini menduduki tempat ke-14 pada carta syiling dengan kapitalisasi pasaran lebih dari $ 1.5 bilion.

Kembali pada akhir tahun 2019, Stellar Foundation mengurangkan bekalan XLM sebanyak 50%, yang mendorong harga XLM 20% lebih tinggi. Walaupun Stellar membakar separuh daripada bekalannya, ia mendapat banyak kritikan daripada penganalisis, pakar dan tokoh lain di pasaran crypto.

Stellar Foundation juga bekerjasama dengan organisasi nirlaba yang menyediakan dana untuk projek mereka dan mempromosikan penggunaan mata wang maya.

Beli XLM di Binance hari ini!

Ramalan XLM Pakar 2019, 2020, 2021, 2022

Ada berita baik untuk semua pemegang Stellar (XLM), kerana para pakar meramalkan masa depan yang cerah untuk koin itu. Berikut adalah pendapat pakar mengenai mengapa harga Stellar Lumens akan meningkat tidak lama lagi.

A panel profesional dari sektor cryptocurrency, termasuk CEO, dan pemaju bitcoin terkenal, Jimmy Song, meramalkan kenaikan besar untuk harga Stellar Lumen. Panel tersebut menyatakan bahawa XLM boleh meningkat sebanyak 260% dari harga semasa, pada akhir tahun 2019. Semua ahli panel menyatakan harapan yang tinggi untuk harga koin dalam beberapa bulan mendatang.

WalletInvestor menjangkakan harga XLM akan meningkat kepada $ 0.2 sebelum turun menjadi $ 0.01 pada akhir tahun. Walau bagaimanapun, harganya dijangka meningkat lagi menjadi $ 0.2, dan selama dua tahun akan datang, harga XLM akan berkisar antara $ 0.01 – $ 0.02.

TradingBeasts meramalkan bahawa XLM akan mengekalkan harga $ 0.06 hingga 2021. Tetapi, menjelang Mei 2021, ia akan mula meningkat hingga mencecah $ 0.11 pada akhir 2022.

Beli XLM di Binance hari ini!

Faktor lain yang mendorong harga XLM termasuk;

Penciptaan Antarbintang

Dalam kes lain yang menyoroti kegunaan rangkaian bintang yang semakin meningkat, Chain, permulaan blockchain adalah baru-baru ini diperoleh oleh Lightyear, cabang untung dari Stellar Development Foundation. Pemerolehan itu membawa kepada pembentukan entiti baru yang disebut Interstellar.

Sejak ditubuhkan pada tahun 2014, Chain telah berjaya mengumpulkan lebih dari $ 40 juta modal swasta. Ia juga telah bekerjasama dengan syarikat seperti Visa, Nasdaq, dan Citigroup. Permulaan menggambarkan dirinya sebagai sistem lejar kriptografi yang menjadikan perkhidmatan kewangan lebih pintar, lebih berhubung dan lebih selamat.

Interstellar akan diketuai oleh Adam Ludwin, bekas rakan RRE Ventures dan pengasas Chain. Dia akan menjadi CEO projek baru sementara Jed McCaleb, Stellar dan Ripple Cofounder akan berfungsi sebagai CTO projek.

Mengulas mengenai pemerolehan Chain oleh Stellar, Ludwin berkata:

“Semua klien yang sekarang kami telah beralih secara efektif dari menggunakan model pangkalan data tradisional ke menggunakan model token, mengeluarkan aset pada lingkungan lokal. Dengan bekerjasama dengan Stellar, anda dapat memecat aset ke institusi lain. “

Sekarang, nampaknya desakan Chain untuk penerapan blockchain perusahaan adalah sebab mengapa Stellar menganggapnya pantas untuk memperoleh syarikat itu. Dalam satu kenyataan, McCaleb berkata:

“Pasukan Chain telah memimpin pasaran untuk penerapan teknologi blockchain perusahaan. Ini adalah komponen penting untuk membangun masa depan di mana wang dan aset digital bergerak melalui protokol terbuka. “

Pelancaran IBM Dari Sistem Pembayaran Kawat Dunia Blockchain yang Disokong Stellar

Berita baik terus datang dengan cara yang luar biasa, dan penerapan rangkaian oleh IBM baru-baru ini berjanji akan meningkatkan kekayaan XLM. Pada bulan September, International Business Machines Corp mengumumkan akan melancarkan Blockchain World Wire, sistem pembayaran berdasarkan blockchain yang disokong oleh protokol Stellar.

Platform ini berjanji untuk merevolusikan pembayaran rentas sempadan menurut IBM. Ia akan beroperasi sama seperti sistem penyelesaian blockchain Ripple yang menggunakan XRP untuk memindahkan sejumlah besar wang melintasi sempadan dengan sedikit atau tanpa.

Apabila platform mula beroperasi secara rasmi, ia akan memudahkan pembersihan segera dan penyelesaian semua transaksi melalui rangkaian blockchain Stellar.

IBM menerangkan produk baru sebagai:

“IBM Blockchain World Wire, landasan kewangan baru yang secara serentak dapat membersihkan dan menyelesaikan pembayaran rentas sempadan dalam waktu nyata. Bersepadu dengan sistem pembayaran yang ada, anda boleh mengganti kelegapan yang mahal dengan ketelusan yang berpatutan – dan itu dapat membawa peluang kewangan yang lebih besar kepada semua. “

Selain bekerja dengan IBM, Juga dikhabarkan bahawa Fidelity mungkin memilih blockchain XLM dalam memindahkan aset digital ke seluruh platformnya. Walaupun tidak disahkan, mesti dikatakan bahawa banyak pergerakan harga pasaran kewangan ditentukan oleh khabar angin.

Sekiranya langkah seperti itu berlaku, ia akan menaikkan harga XLM dengan ketara, bahkan berpotensi ke tahap $ 1.

Penambahan Pada BitGo

Pada awal bulan Oktober, BitGo, salah satu permulaan kripto terkemuka yang menawarkan penyelesaian penjaga mengumumkan bahawa ia menambah XLM dan Dash dalam senarai cryptocurrencynya. Pelanggan kini dapat menghasilkan dompet untuk keduanya mulai bulan ini.

BitGo adalah salah satu penyedia dompet paling selamat di dunia. Penambahan baru menjadikannya menarik bagi pelabur kedua-dua cryptocurrency.

Mike Belshe, Ketua Pegawai Eksekutif dan pengasas BitGo, kata bahawa penambahan itu disebabkan oleh ciri unik mereka yang menawarkan beberapa kemajuan, terutama sekitar pembayaran.

Dia menambah bahawa Stellar adalah pilihan yang jelas untuk Startup kerana ia berfokus pada penyediaan pembayaran global untuk lebih banyak pengguna. Ini adalah sesuatu yang membezakannya dengan Bitcoin. Tidak seperti BTC yang berfungsi sebagai simpanan nilai, XLM memberi tumpuan kepada urus niaga.

Sebagai tambahan kepada BitGO, berita berdasarkan pertukaran positif muncul di penyenaraian token XLM di bursa Coinsuper yang berpusat di Hong Kong.

Beli XLM di Binance hari ini!

Analisis Paparan Dagangan Ramalan Harga Stellar Lumens (XLM) Dikemas kini 13 Februari 2021

XLMUSD $ 0.58 Sasaran PANJANG Seterusnya oleh kyer pada TradingView.com

Seperti yang ditunjukkan oleh penganalisis, XLM dapat mencapai tahap tertinggi sepanjang masa di bursa Binance. Dia sekarang bekerja dengan tahap Fibonacci yang akan memungkinkannya untuk memahami di mana harga aset itu boleh pergi pada masa akan datang. 

Dia menyebut bahawa XLM menghabiskan Januari dan Februari dalam fasa pengumpulan antara 0,277 dan 0,30406 USDT setiap duit syiling. Di samping itu, mata wang maya bergerak lebih tinggi ke arah yang lebih tinggi dan melepasi tahap 0.48 USDT pada ketika ini. 

Selanjutnya, dia berpendapat bahawa mungkin bagi XLM untuk mengikuti tahap Fibonacci seperti yang telah berlaku pada masa lalu dengan mata wang maya ini.

Tindakan Harga Bullish Kuat XLM / USDT oleh FieryTrading pada TradingView.com

Pasangan perdagangan XLMUSDT menunjukkan bahawa terdapat peningkatan yang sangat besar dalam nilai mata wang maya ini dalam beberapa hari terakhir. Namun, setelah XLM dapat mencapai 0,41 USDT setiap duit syiling, ia kembali sebanyak 50%. Beberapa hari kebelakangan ini, XLM cuba bergerak di atas 0.37 dan kemudian jatuh sebanyak 20%. 

Pada masa ini, XLM melihat tahap tertinggi dan rendah yang lebih tinggi, yang menunjukkan bahawa trend bear boleh berakhir untuk aset digital ini. Lebih jauh lagi, mungkin dapat melihat pertumbuhan jumlah XLM dalam beberapa hari mendatang. Ini mungkin diperlukan untuk bergerak agar dapat mencapai dua sasaran utama: 0.37 dan 0.41 USDT setiap duit syiling.

XLM / USDT Menyiapkan Roketnya Menjelang tahap 0.3947 &# x1f680;&# x1f680;&# x1f680; oleh CollegeofPips pada TradingView.com

Aset digital XLM terus membetulkan pertumbuhan kukuh yang dialami selama beberapa bulan terakhir. Harga XLM menunjukkan bahawa penjual membentuk saluran pergerakan harga yang jelas. Ini juga merupakan usaha untuk memecahkan trend yang lebih rendah pada 24 Disember. 

Analisis menunjukkan bahawa harga XLM jatuh perlahan dalam beberapa hari terakhir. Ini boleh menjadi saat untuk memikirkan trend pertumbuhan baru untuk hari-hari mendatang. Pembeli yang kuat boleh mencecah $ 0.12 dan sasaran pertama yang dikongsi oleh penganalisis termasuk $ 0.146 dan $ 0.16. Beberapa pelabur dari XRP juga boleh berpindah ke aset digital XLM.

Crypto XLM / USD (Satu lagi Bulan dalam pembuatan?) oleh SonicDeejay pada TradingView.com

Untuk pasangan perdagangan XLMUSDT, kami melihat bahawa penganalisis yakin pada pasangan ini kerana boleh diterima pakai oleh bank pusat pada masa akan datang. Dia menganggap bahawa ada juga kemungkinan besar untuk bergerak ke 0.21 dan 0.23 dalam waktu dekat. Walaupun begitu, dia tidak menjelaskan apa atau bagaimana bank pusat dapat menggunakan mata wang maya ini.

Seperti yang kita lihat, pada masa penulisan, pasangan perdagangan XLMUSDT pada masa ini berada pada 0.18579 XLM. Ini dapat mendorong aset digital o.24 dan lebih jauh lagi seperti yang ditunjukkan dalam carta yang dikongsi oleh penganalisis.

XLMUSDT 4jam: // RSI mendapat peluang_peluang_beli oleh HustleGrindMomentum pada TradingView.com

XLM berada dalam tempoh yang sangat bullish. Namun, kini nampaknya mengalami pembetulan. Penganalisis menunjukkan bahawa penting untuk menonton Ethereum (ETH), Bitcoin (BTC) dan juga perubahan trend RSI. 

Lebih-lebih lagi, dia menyebut bahawa selain XRP, XLM sangat bergantung pada petunjuk teknikal. Strategi yang baik adalah dengan mengambil keuntungan dan membeli semula untuk penjahat. Sekiranya tidak, yang terbaik adalah mengambil keuntungan dan beralih ke aset digital yang lain. 

Juga penting untuk mencari lantunan pada 200 SMMA pada carta 4 jam. Ini dapat mendorong mata wang maya ke 0.27 dan 0.28 dalam masa terdekat.

Beli XLM di Binance hari ini!

Ketahui Lebih Lanjut

Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Stellar XLM? Baca Panduan Pemula kami untuk XLM, lengkap dengan sejarah projek dan asas bagaimana duit syiling memberikan nilai. Pencarian Stellar di laman web kami akan memaparkan artikel XLM terkini seperti Weiss Ratings yang memberi penilaian “beli” kepada Stellar XLM.

Sekiranya anda berminat untuk membeli Stellar, anda boleh belajar cara membeli XLM di Binance, pertukaran cadangan kami untuk pelabur cryptocurrency baru.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me