Ramalan Harga Cardano (ADA)

(Dikemas kini 13 Februari 2021) Cardano (ADA) pertama kali memasuki dunia crypto pada bulan September 2017. Sejak itu, ADA telah melihat pergerakan harga yang sangat besar — ​​hingga ke tahap tertinggi sepanjang masa dan kembali ke sekitar 90% dari yang ada sekarang. Dalam tempoh empat bulan setelah dilancarkan, nilai ADA meningkat sebanyak 1,520%, dan cap pasarannya juga meningkat menjadi $ 18 bilion.

Blockchain Cardano menerapkan strategi saintifik dengan metodologi yang didorong oleh penyelidikan. Teknik sumber terbuka ADA melalui proses penilaian rakan sebaya yang dilakukan bersama oleh kedua-dua saintis dan penemu.

Pengasas cryptocurrency Cardano, Charles Hoskinson, juga merupakan tokoh utama yang harus diikuti oleh pemegang dan pelabur ADA. Dia biasanya memberikan maklumat berharga mengenai perkembangan Cardano dan evolusinya.

Beli ADA di Binance hari ini!

Pendapat Pakar Mengenai Mengapa Harga Cardano Akan Meningkat

Tahun ini akan cerah bagi ADA, dan kami menjangkakan duit syiling akan melonjak naik sehingga mencapai tanda $ 1. Anda harus kembali ke pasaran bull 2017 untuk mencari kali terakhir ADA berniaga pada harga tersebut. Dengan dilancarkan Shelly, seterusnya Goguennya, yang dapat diluncurkan pada tahun 2020. Ini melibatkan merancang IELE, mesin maya yang dapat berakhir sebagai asas untuk projek blockchain masa depan.

Vyas melihat harganya meningkat kepada $ 5 dalam beberapa tahun akan datang sekiranya platform mencapai semua tujuan pembangunannya dengan mengembangkan lapisan rangkaian dari fasa Bryon hingga fasa Voltaire.

Walau bagaimanapun, tidak semua orang sangat positif terhadap harga ADA sebagai laman ramalan automatik, yang menggunakan analisis teknikal sejarah harga duit syiling meramalkan bahawa nilai Cardano akan menjadi $ 0,016 pada akhir tahun 2020. Laman web ini menambah bahawa pembalikan trend hanya dijangka pada awal 2023. Walaupun ini mungkin berlaku, kita melihatnya tidak mungkin kecuali Cardano gagal mencapai pencapaian.

Dalam temu bual dengan Finance Magnate, Charles Hoskinson dinyatakan bahawa kedudukan duit syiling di pasaran telah diperoleh oleh pendapat popular. Dia menambah bahawa orang mengambil taruhan mereka, mereka menganalisis sains, mereka melihat pasukan platform, mereka melihat perkembangan dan kemajuan yang dibuat, serta bagaimana firma menjalankan perniagaannya, dan mereka bertaruh bahawa Cardano adalah pesaing. Dia lebih jauh menyatakan bahawa dalam masa yang singkat, duit syiling akan menjadi pound-for-pound lebih baik daripada mata wang utama.

Menurut TheOofy.com, harga koin mungkin meningkat berikutan peristiwa di Jepun, di mana tiga syarikat akan mula membangun sistem blockchain Cardano.

Perlu diingat bahawa cryptocurrency ADA telah berkembang begitu banyak sejak beberapa tahun kebelakangan ini sehingga berkali-kali melebihi Litecoin sebagai salah satu mata wang maya yang paling berharga di dunia.

Walau bagaimanapun, ADA cenderung mengikuti trend pasaran umum. Inilah sebabnya mengapa selalu penting untuk mengikuti keseluruhan pasaran kripto dan memahami bagaimana harganya dapat dipengaruhi. Walaupun begitu, perkongsian baru dan unik dengan syarikat dan firma lain akan memberi kesan positif kepada Cardano dan harga mata wang maya ADA.

Sebagai contoh, salah satu syarikat yang telah memberikan sokongan kepada mata wang maya ADA adalah agensi pelancongan dalam talian Travala.com. Kini, pengguna dapat memperoleh hotel dan penerbangan dengan cryptocurrency kegemaran mereka. Ini menunjukkan bahawa Cardano dalam keadaan baik dan bergerak pantas.

IOHK juga kini bekerja dari hari ke hari untuk memberikan lebih banyak dana kepada pembangun Cardano dan ADA untuk memperluaskan kes penggunaan rangkaian dan bagaimana ia dapat membantu syarikat dan pemaju di seluruh dunia.

Sementara itu, pengembangan Harga Cardano terus menarik pelabur baru dan membantu seluruh ekosistem berkembang.

Harga Cardano Semasa

Cardano kini diperdagangkan pada $ 0,05 setelah perubahan 7% selama 24 jam terakhir dengan kapitalisasi pasaran lebih dari $ 1,4 bilion. Baru-baru ini, ADA bergerak menuju $ 0.1 setelah diperdagangkan pada $ 0.098 tetapi gagal mengekalkan kenaikan harga.

Beli ADA di Binance hari ini!

Analisis Pandangan Perdagangan Prediksi Harga Cardano (ADA) Dikemas kini pada 13 Februari 2021

FRAKTAL PADA CARTA 30M oleh maliatc pada TradingView.com

Penganalisis ADA ini menunjukkan bahawa ADA mengalami fraktal yang sangat menarik yang berulang beberapa hari yang lalu. Fraktal ini dalam carta 30 minit muncul tepat sebelum pam terakhir yang dialami oleh mata wang maya ini. 

Mungkin ada kemungkinan bagi beberapa syarikat untuk mula memperoleh Bitcoin dan mata wang maya yang lain. Selain itu, peningkatan Goguen diharapkan siap pada bulan Mac tahun ini, sehingga ADA dapat segera menjalankan kontrak pintar dan menawarkan layanan yang lebih baik kepada pengguna. 

Selanjutnya, Ethereum telah menghadapi beberapa masalah dengan pelepasan 2.0. Lebih-lebih lagi, bayaran transaksi sangat tinggi di rangkaian Ethereum sekarang. Oleh itu, Cardano juga dapat memimpin pasaran sebagai mata wang maya terbesar ke-4.

ADA / USD – Bertujuan untuk $ 0.40! oleh DU09 pada TradingView.com

Seperti yang dilaporkan oleh penganalisis, ada kemungkinan untuk melihat bahawa Cardano (ADA) keluar dari panji yang dibentuk dan ia telah mengujinya semula sebagai sokongan. Ini menunjukkan bahawa ADA telah meninggalkan panji ini dan dapat terus bergerak lebih tinggi. Walau bagaimanapun, tahap sokongan ini harus bertahan pada harga. 

Menurut pengguna TradingView ini, rintangan utama pertama pada masa ini berada pada $ 0,40, yang akan segera diuji semula. Lebih-lebih lagi, dia menganggap bahawa indikator melengkung dengan baik (RSI dan MACD) dan mungkin ADA dapat mendaftarkan lilin hijau 4 jam. 

Dari segi jumlah, nampaknya agak rendah. Oleh itu, adalah perlu untuk memerhatikannya.

CARDANO SEDIA UNTUK PERGERAKAN MASSIF oleh euphoricSnow9827 pada TradingView.com

Penganalisis ini menganggap bahawa ini mungkin merupakan saat terakhir untuk membeli Cardano sebelum perhimpunan baru yang dapat dimulakan dalam beberapa jam akan datang. Walau bagaimanapun, ini bukan nasihat pelaburan. Seperti yang difikirkan oleh penganalisis, mungkin Cardano berjaya menembusi tahap tertinggi sepanjang tahun dari 2018. 

Menurut penganalisis, tidak ada lagi perlawanan pada tahap ini dan kita dapat mengikuti tahap Fibonacci dalam beberapa minggu mendatang. Ini adalah kali ketiga Cardano mencuba memecah melebihi 0,345 USDT setiap duit syiling. Selain itu, 100 MA juga berfungsi sebagai sokongan untuk harga Cardano.

ADA Perlu Turun 15% Lagi Sebelum Anda Perlu LAMA Lagi oleh Perdagangan-Guru pada TradingView.com

Penganalisis lemah pada ADA dan hari dan minggu berikutnya mata wang maya ini. Dia berpendapat bahawa ADA kini berada di tahap sokongan dan jika tidak berlaku, kita dapat melihat mata wang maya bergerak dari $ 0.17 ke $ 0.145. Ini boleh berlaku dalam gerakan zigzag ke bawah dari tempat kita berada. 

Walau bagaimanapun, ADA juga mungkin bergerak ke arah wilayah $ 0,20 di mana mata wang maya juga akan menemui tahap rintangan. Mengingat turun naik di pasaran, ini dapat terjadi hanya dalam beberapa hari dan peniaga mesti bersiap sedia untuk kedua-dua pilihan tersebut.

Zon Bekalan ADAUSDT | Tindakan Harga | S / R tempatan | Ayunan Tinggi oleh AzizKhanZamani pada TradingView.com

Analisis ADAUSDT menunjukkan bahawa kita berada di lokasi utama sekarang di pasaran. Perkara utama yang perlu dipertimbangkan adalah perkara berikut menurut penganalisis:

  • Tindakan Menggiling Harga
  • Sokongan S / R tempatan (Pertemuan Fibonacci 0.382)
  • Objektif Tinggi Swing
  • Zon Kawalan Bullish Oscillators
  • Kelantangan Berkurang

Tindakan harga segera untuk Cardano bergerak menuju tahap sokongan utama. Pedagang menganggap bahawa ADAUSDT adalah sah pada masa ini. Walau bagaimanapun, persediaan harus diletakkan dengan betul. Ini termasuk menggunakan stop-loss dan level yang jelas untuk mengelakkan masalah sekiranya pasaran mengundur dan bergerak ke bawah untuk jangka waktu yang singkat.

Beli ADA di Binance hari ini!

Kesimpulan Dan Membeli Cardano ADA

Cardano telah membuat kemajuan dalam pasar beruang pada peta jalan teknikalnya dan penerapannya untuk kes penggunaan sehari-hari. Itu adalah perkara yang baik dan harus menyokong harga syiling jika dan ketika kita melihat pemulihan pasaran sepenuhnya. Peminat dengan kemungkinan Cardano mungkin tidak luntur kerana harga duit syiling telah jatuh; jadi sokongan masyarakat dan pelabur harus kembali dengan yakin.

Sekiranya kita melihat Bitcoin pulih dan kembali ke tahap di atas $ 10,000, ia juga akan meningkatkan Cardano kembali ke tahap di mana ia melihat pulangan harga 2-4x, harganya berpotensi naik ke tahap $ .15 dan $ .3. Yang terakhir nampaknya menjadi sisi tinggi.

Bagi mereka yang berminat, kaedah termudah untuk mendapatkan Cardano ADA adalah dengan menggunakan Binance’s platform perdagangan. Anda boleh membaca panduan pemula lengkap kami di sini, yang akan membimbing anda dari langkah pertama!

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me