Sebilangan Wang Syiling: LyCI vs LyCI Pendek

Dengan pelancaran baru-baru ini LyCI pendek, digabungkan dengan LyCI—Dan turunannya Pintar dan Bayar LyCILykke kini menawarkan semua pilihan untuk mendapat keuntungan dari sebarang pergerakan pasaran, baik bullish dan bearish.

Short LyCI berkelakuan sebagai “anti-indeks” dan bertaruh terhadap 25 projek blockchain teratas mengikut cap pasaran. Apabila prestasi pasaran negatif, LyCI Pendek mengaut keuntungan. Ini membolehkan pemegang memanfaatkan jangkaan pasaran crypto yang merosot sementara dipelbagaikan di seluruh indikator pasaran utama.

Sehingga 28 Oktober anda mempunyai peluang unik untuk menguji Short LyCI tanpa membelinya: jika anda mendapat kelulusan KYC di Lykke Exchange, anda secara automatik akan memenuhi syarat untuk mendapatkan undian dengan hadiah yang dibayar dalam Short LyCI!

Kembali ke topik ini, mari kita kaji beberapa senario bertentangan di mana instrumen unik ini mungkin berguna.

LyCI, Bulls dan HODLers bergembira!

Daya tarikan cryptocurrency dan teknologi blockchain jelas bagi kebanyakan orang yang berminat dengan subjek ini. Konsensus di antara peniaga dan pelabur adalah bahawa kita menyaksikan kelahiran kekuatan yang mengganggu, yang dapat memainkan peranan besar dalam merombak semua jenis industri pada tahun-tahun yang akan datang. Bagi “maximalists” Bitcoin misalnya, penciptaan aset “wang yang baik” yang diinspirasikan dari ekonomi tanpa wang yang tidak dapat dicerna, tidak dapat diingini, selamat dan ekonomi Austria adalah impian yang menjadi kenyataan. Bitcoin memang menyokong lebih banyak ciri daripada yang dibincangkan sebelumnya, tetapi nampaknya ia akan menjadi pengganti standard emas yang tidak praktikal dan ketinggalan zaman. Bagaimanapun, Bitcoin, selain kelebihan yang disebutkan sebelumnya, secara objektif lebih mudah dibahagi, dipindahkan dan disimpan daripada emas dan logam berharga lain yang serupa, pastinya bukan pencapaian yang mudah.

Tetapi LyCI juga menjejaki banyak aset lain, dari platform kontrak pintar, termasuk Ethereum dan token keselamatan / utiliti, stablecoin, semua jenis aset digital dan pergerakan DeFI (Decentralized Finance) yang menarik hingga cryptocurrency dan projek yang tertumpu kepada privasi dengan pelbagai jenis mekanisme konsensus dari PoW, seperti PoS dan DPoS.

Terakhir, keadaan global dan kewangan sekarang tidak memberi banyak keyakinan dan pelabur dengan cepat mula menyedari kemungkinan perubahan paradigma. Dari bon kerajaan hasil negatif hingga inflasi tanpa henti yang menyamar sebagai pelonggaran kuantitatif dari bank pusat di seluruh dunia, kedua-dua institusi dan pelabur runcit nampaknya merindukan sesuatu yang berbeza dan menarik.

Short LyCI dan The Land of Bears

Sama seperti industri kripto dan pasaran, ia juga terdedah kepada banyak jenis peristiwa negatif. Sekelip mata, kontrak pintar pada DeFI boleh gagal, runtuh seluruh sektor seperti rumah kad, seperti peretasan DAO sebelumnya pada tahun 2016. Kebimbangan peraturan juga mulai berkembang menjadi senario menakutkan, di mana duit syiling privasi misalnya menghadapi tekanan yang semakin meningkat, dengan penghapusan sebagai kaedah mengelakkan hukuman dari pertukaran di seluruh dunia. Peraturan KYC / AML juga diperketat, beberapa desas-desus yang mendedahkan bahawa gelombang seterusnya akan bertujuan untuk pembangun sumber terbuka, dan bahkan dompet perkakasan.

Sayangnya dan kadang-kadang tidak diperlukan, akhbar buruk juga merupakan faktor lain yang masih belum dapat dikeluarkan oleh mata wang kripto, berikutan dari Silk Road hari ini bersama dengan penggodaman pertukaran, skim piramid dan laporan skandal. Terdapat juga persoalan mengenai (hingga sekarang) usaha penskalaan yang gagal, dan oleh itu penggunaan yang buruk atau tidak dapat diabaikan di seluruh dunia.

Di atas semua itu, kepercayaan lain yang popular menunjukkan bahawa permulaan perdagangan niaga hadapan, CME pertama – dan baru-baru ini BAKKT – mempengaruhi pemandangan dengan cara yang negatif, memberikan pelaku kuat instrumen yang lebih canggih dan selamat untuk memendekkan pasaran.

Kepala atau Ekor?

Walaupun boleh menggoda untuk menyimpulkan bahawa pasaran ditakdirkan untuk tidak rasional dan kekacauan secara rawak, itu tidak sepenuhnya betul. Cryptocurrency sementara secara teori mempunyai potensi yang tidak terhad, masih merupakan sebahagian daripada industri yang belum matang. Turun naik adalah gambaran langsung dari kerapuhan mereka Apa-apa peristiwa besar mempunyai kesan yang kuat dan ketara, mungkin kerana tindak balas yang berlebihan, dengan cepat mempolarisasi pendapat.

Walaupun keadaan ini kelihatan menakutkan bagi banyak orang, keadaan ini agak logik pada zaman ini. Kedua-dua LyCI dan Short LyCI mewakili alat yang unik, melindungi dan memberikan kemudahan kepada mereka yang cukup berani untuk merebut peluang yang ada.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me